Morgen lopen er een zooi pretenders en headmasters af,veel succes.
quote:Van je vriendin zeker?
Op dinsdag 23 september 2003 18:17 schreef Prowl het volgende:[..]
Hmm die stond eigenlijk in de wachtrij voor op ebay gezet te worden komende week, kompleet met alle toebehoren.
Ik heb nog wel My little pony's voor je in de aanbieding; zo'n 100 stuks
quote:Nog wel een doosje over ja
Op woensdag 24 september 2003 10:05 schreef jpg97 het volgende:[..]
Van je vriendin zeker?
heb je ook nog Popples?
quote:bron: http://www.tformers.com/article.php?sid=1964&mode=flat
Joseph Bradford, a member of ATT, has asked eHobby about which color scheme the mass-release reissue Astrotrain # 11 will be. And here is the answer: "Thank you for inquiry e-HOBBY SHOP! This Astrotrain is not cartoon accurate colors. This TF Collection 11 AstroTrain will be Black & White. In Addition, we are planning e-HOBBY LIMITED AstroTrain. I can't tell you about details because it is not sure right now. Please wait for a while. Thank you!" You can check the original post HERE.
Deze zou december 2003 / januari 2004 moeten uitkomen. Gaan we er een zooi van bestellen denk ik.
Ik ben trouwens wel benieuwd welke versie die E-Hobby LE gaat worden. Als dat de cartoon kleuren worden, ga ik hem kopen iig.
quote:Mijn god.... Als dat geen door de mangel gehaalde gerushede re-issue is, weet ik het ook niet meer
Op woensdag 24 september 2003 12:11 schreef neelon het volgende:[..]
bron: http://www.tformers.com/article.php?sid=1964&mode=flat
Deze zou december 2003 / januari 2004 moeten uitkomen. Gaan we er een zooi van bestellen denk ik.
Ik ben trouwens wel benieuwd welke versie die E-Hobby LE gaat worden. Als dat de cartoon kleuren worden, ga ik hem kopen iig.
quote:Deze versie (dit kleurschema dus) is een aantal jaren geleden al uitgebracht hoor.
Op woensdag 24 september 2003 19:52 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mijn god.... Als dat geen door de mangel gehaalde gerushede re-issue is, weet ik het ook niet meer
quote:Hoe bedoel je?
Op woensdag 24 september 2003 21:02 schreef lille_mannen het volgende:
ja waarom zijn die nieuw transformers allemaal zo verrot? kunnen ze ze gewoon niet ECHT re-issuen, gewoon echt de oude dus.. ik heb nog wat transformers van 10 jaar geleden op zolder liggen, en die dinobots en optimus prime enzo zien er dus ECHT veel vettrer uit dan die moderne crap
quote:Ja, alleen wordt ik af en toe wat te enthousiast.
Op woensdag 24 september 2003 23:38 schreef Prowl het volgende:
Zit ik hier nog wel in V&A
Vanaf volgende week (heel erg misschien deze week nog) komen er een of meerdere Soundwave (met Lazerbeak) re-issues in de aanbieding, 70 euro ex verzending per stuk.
quote:Ja!
Op woensdag 24 september 2003 23:38 schreef Prowl het volgende:
Zit ik hier nog wel in V&A
haal je headmasters maar tevoorschijn
Kheb ze gewonnen!
quote:Prowl heeft je gemaild
Op vrijdag 26 september 2003 14:45 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nog niks vernomen...ik neem aan dat Prowl wel wat extra geld kan gebruiken met de kermis?
Ik zal a/d hand van de bebecom site eens m'n geheugen opporren. Dan hoor ik wel of ik nog wat bijzonders heb.
Topstuk is misschien wel mijn autobot station Metroplex. compleet en in de doos.
verder:
-goldbug van de throttlebots
-bumblebee
-sideswipe (lamborgini countach)
-ik heb ook zo'n decepticon-vliegtuig (zwart-blauw ofzo)Die uit 1985)
- 1 van die groene samen tot superrobot omvormbaren (de betonmolen)
- zo'n vliegtuig waarbij de vleugels zich omdraaien me een veer (autobot) ik zie net dat dat dogfight van de triggerbots is.
- Runabout van de battlechargers
-Strafe van de technobots
- de complete verzameling terrorcons
- Nightbeat van de headmaster autobots
- de airstrike patrol van de decepticons
edit:
- ik bedenk me dat ik ook flattop heb, een paars vliegdekschip
Oja, zo te zien is het handig erbij te zetten dat het allemaal eerste generatie is...
Misschien heb ik er nog 1 of 2 die ik niet op de lijsten heb zien staan.
Als ik nog topstukken heb lees ik het wel. Ik ben er natuurlijk enurm aan gehecht maar over alles valt te praten
[Dit bericht is gewijzigd door Rudedadude op 26-09-2003 16:29]
quote:Ik zie het!
Op vrijdag 26 september 2003 15:15 schreef Prowl het volgende:[..]
Prowl heeft je gemaild
Kan ik mail je zo ff terug!
quote:Ik heb wel interesse in een aantal zaken, zou je me kunnen mailen/msn op equinox5@hotmail.com?
Op vrijdag 26 september 2003 16:01 schreef Rudedadude het volgende:
-Knip-
quote:Als je maar van de terrorcons afblijft...die heb je toch al
Op vrijdag 26 september 2003 16:09 schreef Prowl het volgende:[..]
Ik heb wel interesse in een aantal zaken, zou je me kunnen mailen/msn op equinox5@hotmail.com?
quote:Als ik centen over had op het moment zou ik wel intresse hebben in Metroplex, Abominus, Nightbeat en Thundercracker / Skywarp (Decepricon vliegtuig).
Op vrijdag 26 september 2003 16:01 schreef Rudedadude het volgende:
Ik lach me rot dat er tegenwoordig een ruilhandel bestat voor de transformers. Ik heb zo te zien bij mijn ouders ook nog wel heel wat staan (en in goede staat meestal; mijn moeder is heel netjes en ruimde mijn speelgoed op)
Ik zal a/d hand van de bebecom site eens m'n geheugen opporren. Dan hoor ik wel of ik nog wat bijzonders heb.
Topstuk is misschien wel mijn autobot station Metroplex. compleet en in de doos.
verder:
-goldbug van de throttlebots
-bumblebee
-sideswipe (lamborgini countach)
-ik heb ook zo'n decepticon-vliegtuig (zwart-blauw ofzo)Die uit 1985)
- 1 van die groene samen tot superrobot omvormbaren (de betonmolen)
- zo'n vliegtuig waarbij de vleugels zich omdraaien me een veer (autobot) ik zie net dat dat dogfight van de triggerbots is.
- Runabout van de battlechargers
-Strafe van de technobots
- de complete verzameling terrorcons
- Nightbeat van de headmaster autobots
- de airstrike patrol van de decepticonsedit:
- ik bedenk me dat ik ook flattop heb, een paars vliegdekschipOja, zo te zien is het handig erbij te zetten dat het allemaal eerste generatie is...
Misschien heb ik er nog 1 of 2 die ik niet op de lijsten heb zien staan.
Als ik nog topstukken heb lees ik het wel. Ik ben er natuurlijk enurm aan gehecht maar over alles valt te praten
Heb je een richtprijs in gedachten voor deze modellen?
Zou je die aub kunnen mailen op teletran (at) xs4all.nl?
Ik had maar even een nieuw email adres aangemaakt, kan ik wat makkelijker filteren in outlook.
quote:Ja, ik heb ze net een half uurtje binnen nu.
Op zaterdag 20 september 2003 16:08 schreef Robhimself het volgende:
Neelon, heb je de Soundwaves al binnen?
Ik heb je net een mailtje gestuurd.
Zijn er nog meer mensen die er eentje willen (70 euro exclusief verzending)?
Ik heb er sowieso eentje over, maar als een andere persoon (die ik net al gemailed heb, Robhimself daar niet mee rekenend) ze niet meer wil, heb ik er tot maximaal 2 vrij. Ik kan nog wel gewoon bijbestellen voor deze prijs als het moet, dat zou geen probleem mogen zijn.
edit: typo en beschikbaar aantal aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door neelon op 27-09-2003 00:18]
quote:Waar woon je? Ik wil anders evt. komende week die 2 Soundwaves op komen halen met een vriend van me.
Op vrijdag 26 september 2003 20:05 schreef neelon het volgende:
Zo, de eerste ben ik al kwijt, die is net opgehaald
quote:Ik woon in Best.
Op zondag 28 september 2003 12:35 schreef Robhimself het volgende:[..]
Waar woon je? Ik wil anders evt. komende week die 2 Soundwaves op komen halen met een vriend van me.
Zou je (ook als je ze op komt halen) aub een bankoverschrijving kunnen doen? Ik zit komende maand namelijk met mijn autoverzekering, en wat geld op de bank is dan heel erg welkom.
[Dit bericht is gewijzigd door neelon op 28-09-2003 17:07]
quote:Ander goed nieuws voor je.
Op zondag 28 september 2003 12:35 schreef Robhimself het volgende:[..]
Waar woon je? Ik wil anders evt. komende week die 2 Soundwaves op komen halen met een vriend van me.
quote:
TAKARA RE-ISSUE PRE-ORDERS - Takara will produce more Optimus Prime, Jazz, Prowl, Skids, Tracks, and Sideswipe in December or January and we've put
up a pre-order for figures from this December shipment. $74.99 for
Optimus and $34.99 for each of the cars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |