quote:*Staat in de startblokken om te bieden* kom maar, kom maar, kom maar!
Op dinsdag 16 september 2003 11:27 schreef neelon het volgende:[..]
Waarom dacht ik dat al?
quote:Je had trouwens mijn mailtje met info over Tracks ontvangen?
Op dinsdag 16 september 2003 19:08 schreef Robhimself het volgende:[..]
*Staat in de startblokken om te bieden* kom maar, kom maar, kom maar!
Heeft iemand nog zoiets te koop staan?
quote:jah, ik pas. Kep net een DVD brander gekocht en moet ook nog 94 euro aan TF afrekenen.
Op dinsdag 16 september 2003 22:43 schreef neelon het volgende:[..]
Je had trouwens mijn mailtje met info over Tracks ontvangen?
quote:Da's jammer. Is namelijk een van de zeer weinigen in de verkoop op ebay. Na ja, volgende keer beter.
Op woensdag 17 september 2003 21:42 schreef Robhimself het volgende:[..]
jah, ik pas. Kep net een DVD brander gekocht en moet ook nog 94 euro aan TF afrekenen.
Ik heb ook nog een Optimus Prime, metalen uitvoering uit jaren 80, lichte stickerwear. Wel compleet, zelfs raketten zitten er nog bij.
Rest mag ook wel weg. Allemaal in goede staat. Alleen missen er een paar wapens.
Ik woon in regio Utrecht en ik verstuur het liever niet. Mail ojajoh@gmx.net (ik kom hier niet zo vaak) en ik weet eigenlijk niet precies wat ik ervoor moet vragen, dus doe een eerlijk bod ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door biobak op 19-09-2003 15:36]
quote:Nog niet. Degene die ze mij moet leveren heeft ze nog niet binnen.
Op zaterdag 20 september 2003 16:08 schreef Robhimself het volgende:
Neelon, heb je de Soundwaves al binnen?
Ik hoop ze in een tweetal weken te hebben.
De volgende 2 re-issues zijn trouwens ook aangekondigd.
# 11 wordt Astrotrain.
#12 wordt een set mini cars, alleen is nog niet bekend welke dat gaan worden.
De Soundwave reissue is ook al uit ![]()
Van de week krijg ik Takara #8 Inferno en een C-310 God Ginrai ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 21-09-2003 15:52]
hmm, goed..voor de mensen die dit topic nog WEL lezen:
Vanaf 5 Oktober komt Smokescreen opnieuw uit
Maar niet zomaar een Smokescreen, neen, tis een hele geile ![]()
Check Alternator Smokescreen!!

Alternator Sideswipe.

[Dit bericht is gewijzigd door anima op 23-09-2003 10:54]
quote:heb je een richtprijs in je hoofd? of een minimale startprijs? dat maakt het bieden iets makkelijker
Op zaterdag 20 september 2003 18:33 schreef biobak het volgende:
Oke, m'n Trypticon loopt nog prima en ook het lichtje werkt nog. Verder is hij compleet. Iemand die een bod wil uitbrengen?
quote:Whaaaaaa, ik moet rommelmarkten gaan opzoeken. Sodeju, voor een paar tientjes een klein fortuin aan transformers aangeschaft.
Op dinsdag 23 september 2003 10:45 schreef anima het volgende:
Mijn schoonbroer, was afgelopen weekend op een of andere vage rommelmarkt terecht gekomen met een bedrijfsuitje. (ergens in belgie) deze rommelmarkt was tbv het klooster ofzo en inwoners van dat dorpje hadden blijkbaar oude spullen weg gegeven om te verkopen. loopt die daar een beetje rond te neuzen. ziet die daar een kopje van galvatron uit de stapel steken. Hee dacht die...eens kijken. . bleek die helemaal kompleet te zijn. 2 euro...... ohh daar kan je het net voor laten. geeft dat nonnetje 2 euro. en kijkt nog eens goed. heeee optimus prime compleet wederom voor 2 euro.... die kan er ook wel bij. eenmaal enthousiast begint hij wat beter te zoeken in de stapel spullen. heeee een dinosaurus kop..........oh my god,........ trypticon compleet bijna geen gebruiksporen.........heeeee weer 2 euro. en wat is dat Metroplex wederom in perfecte staat...... weer 2 euro. en daar nog een zakje met transformers. (bleek later bruticus en de aerial bots compleet te zijn) 2 euro doe die er ook maar bij. Het is echt neit te geloven dat gastje die deze dingen heeft gehad is echt mega verwend geweest.. want de batterijen die in trypticon zaten hadden gewoon nog stroom na 19 jaar ofzo(die hebben er dus vol ingezeten)
quote:Kom je daar nou pas achter
Op dinsdag 23 september 2003 11:51 schreef neelon het volgende:[..]
Whaaaaaa, ik moet rommelmarkten gaan opzoeken. Sodeju, voor een paar tientjes een klein fortuin aan transformers aangeschaft.
quote:Waar woont die schoonbroer van je!?
Op dinsdag 23 september 2003 10:45 schreef anima het volgende:
Mijn schoonbroer, was afgelopen weekend op een of andere vage rommelmarkt terecht gekomen met een bedrijfsuitje. (ergens in belgie) deze rommelmarkt was tbv het klooster ofzo en inwoners van dat dorpje hadden blijkbaar oude spullen weg gegeven om te verkopen. loopt die daar een beetje rond te neuzen. ziet die daar een kopje van galvatron uit de stapel steken. Hee dacht die...eens kijken. . bleek die helemaal kompleet te zijn. 2 euro...... ohh daar kan je het net voor laten. geeft dat nonnetje 2 euro. en kijkt nog eens goed. heeee optimus prime compleet wederom voor 2 euro.... die kan er ook wel bij. eenmaal enthousiast begint hij wat beter te zoeken in de stapel spullen. heeee een dinosaurus kop..........oh my god,........ trypticon compleet bijna geen gebruiksporen.........heeeee weer 2 euro. en wat is dat Metroplex wederom in perfecte staat...... weer 2 euro. en daar nog een zakje met transformers. (bleek later bruticus en de aerial bots compleet te zijn) 2 euro doe die er ook maar bij. Het is echt neit te geloven dat gastje die deze dingen heeft gehad is echt mega verwend geweest.. want de batterijen die in trypticon zaten hadden gewoon nog stroom na 19 jaar ofzo(die hebben er dus vol ingezeten)
quote:Nou nee, eigenlijk niet. Alleen heb ik een behoorlijk druk bezet leven.
Op dinsdag 23 september 2003 12:02 schreef Prowl het volgende:[..]
Kom je daar nou pas achter
Wat ik wel zeer bijzonder vind is dat al die Transformers blijkbaar in nagenoeg nieuwstaat zijn.
quote:Ach tegenwoordig heeft het toch niet veel zin meer om al die markten af te gaan want de laatste 2 jaar vind je toch al bijna niks meer.
Op dinsdag 23 september 2003 14:31 schreef neelon het volgende:[..]
Nou nee, eigenlijk niet. Alleen heb ik een behoorlijk druk bezet leven.
Maar eens een keer tijd vrijmaken voor een dergelijke markt.
Wat ik wel zeer bijzonder vind is dat al die Transformers blijkbaar in nagenoeg nieuwstaat zijn.
quote:Zoals die bij jou in de dozen?
Op dinsdag 23 september 2003 15:53 schreef Prowl het volgende:[..]
Ach tegenwoordig heeft het toch niet veel zin meer om al die markten af te gaan want de laatste 2 jaar vind je toch al bijna niks meer.
1 op de 20 vlooienmarkten/beurzen vind je wat (als je blij bent met gare pretenders)
Heb je die aanhanger van prime trouwens nog?
quote:Hmm die stond eigenlijk in de wachtrij voor op ebay gezet te worden komende week, kompleet met alle toebehoren.
Op dinsdag 23 september 2003 16:48 schreef jpg97 het volgende:[..]
Zoals die bij jou in de dozen?
Heb je die aanhanger van prime trouwens nog?
quote:Wat is je ebay nick eigenlijk (de mijne is neelonrokk trouwens).
Op dinsdag 23 september 2003 18:17 schreef Prowl het volgende:[..]
Hmm die stond eigenlijk in de wachtrij voor op ebay gezet te worden komende week, kompleet met alle toebehoren.
Ik heb nog wel My little pony's voor je in de aanbieding; zo'n 100 stuks
Ik heb net trouwens mijn bestelling voor Soundwave betaald, en als de EMS shipping net zo snel gaat als de eerste keer van die verkoper, hoop ik ze deze week al in huis te hebben (maar het zal wel volgende week worden denk ik). Ze komen er nu iig aan.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:56 schreef neelon het volgende:[..]
Wat is je ebay nick eigenlijk (de mijne is neelonrokk trouwens).
Ik heb net trouwens mijn bestelling voor Soundwave betaald, en als de EMS shipping net zo snel gaat als de eerste keer van die verkoper, hoop ik ze deze week al in huis te hebben (maar het zal wel volgende week worden denk ik). Ze komen er nu iig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |