quote:nee hoor de oudere versie van fort max bedoel ik die alleen in de strip was en in de japanse tv serie toen was fort max nog sterker en beter:p
Op woensdag 16 april 2003 18:39 schreef Fatality het volgende:
hij heeft ook Tf vanmiddag gekeken. fort maximus 0wnt.
mijn transformers, voor zover ik die had , zijn spoorloos verdwenen.
quote:kan je dat drietal grotere omschrijven plz dan kan ik maybe erachter komen wie ze zijn enz..:)
Op woensdag 16 april 2003 18:41 schreef Herfst het volgende:
Ik heb van die kleine setjes, 4 race auto's, 4 terrein wagens, 4 vliegtuigen. Verder nog een tankstation aka lanceerbasis, en een drietal grotere transformers. Zonder doosjes enzo maar in goede staat, laat maar weten als je interesse hebt.
quote:Okay ik zal het proberen (het zijn er trouwens 4 maar geen set voor zover ik weet)
Op woensdag 16 april 2003 18:43 schreef transfan het volgende:[..]
kan je dat drietal grotere omschrijven plz dan kan ik maybe erachter komen wie ze zijn enz..:)
Een grijs/oranje autobot die veranderd in een sportwagen. Achterop een knopje waardoor zijn wapens naar voren komen als hij een robot is.
Een blauw/witte decepticon die in een vogel(?) kan veranderen. Op z'n buik zit een vuursteentje waardoor hij vuur kan spuwen in vogel vorm.
Een autobot straaljager met licht en donkerblauw. Zit een knopje op waarmee zijn armen c.q vleugels naar voren kunnen komen.
Als laatste een roze/paarse decepticon robot die veranderd in een soort terrein wagen.
quote:volgens mij heb ik ze al maar bedankt voor je aanbod
Op woensdag 16 april 2003 18:50 schreef Herfst het volgende:[..]
Okay ik zal het proberen (het zijn er trouwens 4 maar geen set voor zover ik weet)
Een grijs/oranje autobot die veranderd in een sportwagen. Achterop een knopje waardoor zijn wapens naar voren komen als hij een robot is.
Een blauw/witte decepticon die in een vogel(?) kan veranderen. Op z'n buik zit een vuursteentje waardoor hij vuur kan spuwen in vogel vorm.
Een autobot straaljager met licht en donkerblauw. Zit een knopje op waarmee zijn armen c.q vleugels naar voren kunnen komen.
Als laatste een roze/paarse decepticon robot die veranderd in een soort terrein wagen.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:52 schreef transfan het volgende:[..]
volgens mij heb ik ze al maar bedankt voor je aanbod
optimus prime met aanhanger (die waar je een poppetje als motorblok in zijn ''maag'' kon duwen(, een groot decepticon vliegtuig&tank (zaten samen in dezelfde doos, en met 2 poppetjes.) dat kan veranderen in een base of een robot. verder nog gewone poppetjes. weet nog wel dat ik die zeemonsters va de decepticons kompleet heb. alles is niet echt in echte geweldige staat, maar het zijn er iets van 20/30... allemaal gekocht rond de jaren 86/87/88... kan ze wel voor je opzoeken, maar ik weet niet of je daar echte intresse voor hebt.
de poppetjes zijn volgens mij kwijt, maar ik moet er iig 1 hebben...
zeg maar =-)
quote:als je een keer wil zoeken en ze een beetje beschrijven enz dan kan het zijn dat er tussen zitte die ik nog niet heb en dan zou ik ze best van je over wille nemen maar ik weet niet of je daar tijd/zin in hebt om ze op te zoeke
Op woensdag 16 april 2003 21:10 schreef blessed19 het volgende:
heb nog een hele grote doos met allemaal transformers =-)optimus prime met aanhanger (die waar je een poppetje als motorblok in zijn ''maag'' kon duwen(, een groot decepticon vliegtuig&tank (zaten samen in dezelfde doos, en met 2 poppetjes.) dat kan veranderen in een base of een robot. verder nog gewone poppetjes. weet nog wel dat ik die zeemonsters va de decepticons kompleet heb. alles is niet echt in echte geweldige staat, maar het zijn er iets van 20/30... allemaal gekocht rond de jaren 86/87/88... kan ze wel voor je opzoeken, maar ik weet niet of je daar echte intresse voor hebt.
de poppetjes zijn volgens mij kwijt, maar ik moet er iig 1 hebben...
zeg maar =-)
Is de originele gewoon geanimeerde film en de allereerste 2 episodes. Ik heb hem laten importeren, ik weet alleen niet meer waar vandaan.
quote:welke regio is hij want ik heb een ps2 en daar draait regio 1 niet op
Op vrijdag 18 april 2003 10:44 schreef LangeJan het volgende:
Is een Transformers The Movie DVD ook iets voor je?Is de originele gewoon geanimeerde film en de allereerste 2 episodes. Ik heb hem laten importeren, ik weet alleen niet meer waar vandaan.
quote:Ik heb wel interesse, mail me even wat je aanbiedt en wat je ervoor wil hebben.
Op maandag 21 april 2003 20:22 schreef wasabi het volgende:
Ik heb nog verschillende combiners te koop bv. Devastator en menasor.Noem je prijs??
Groet,
Wasabi
Mailadres staat in mijn profiel.
http://artfire.panicweb.net/collection/
A Pepsi sponsored Optimus!!!
quote:Jeuzus christus !!!
Op dinsdag 22 april 2003 17:59 schreef Ash het volgende:
Misschien kan je met deze gast mailen zo te zien heeft ie er genoeg!!!
afbeelding]
Ongelooflijk, anders heeft ie voor duizenden $ aan Transformers liggen
Echt geen trucage ?
quote:Toevallig interesse om met mij te ruilen, ik heb er ook genoeg dubbel.
Op dinsdag 6 mei 2003 17:15 schreef Antimodes het volgende:
Hey, ik verzamel ook transformers en ik heb er een aantal dubbel die ik misschien wel wil ruilen.
Laat het me weten of je interesse hebt, dan zal ik ff een lijstje maken
weet iemand een leuk bod? ik ga niets zelf verzinnen, dan houd ik ze wel
Ik zie het ook niet zitten als er straks 10 [gez] transformer topics zijn dus heb er een centraal topic van gemaakt omdat ik zie dat er meerdere mensen zijn die ze hebben/zoeken/willen ruilen. Succes allemaal
quote:Ja op zich wel, ik zal ff een fototje schieten van wat ik dubbel heb
Op dinsdag 6 mei 2003 17:49 schreef Prowl het volgende:[..]
Toevallig interesse om met mij te ruilen, ik heb er ook genoeg dubbel.
[Dit bericht is gewijzigd door Antimodes op 07-05-2003 17:22]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |