abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9814592
hallo daar,

ik heb een probleem en ik dacht ik zet het hier neer, misschien dat andere mensen me ermee kunnen helpen:

ik ben 17 jaar en mijn vriendin is 19, ze is nu 7 maanden zwanger.. en ik maak me grote zorgen over hoe dat zou zal zijn als het kindje er is.. ik zal natuurlijk alles voor het kind en mn vriendin doen, maar mijn vader (waar ik dus nu woon) is pas verhuist en ik woon nu 63 kilometer van haar vandaan!!
ik moet nu elk weekend met de trein naar haar toe om haar te zien en haar te steunen. terwijl ik in vorige huis maar 3 minuten hoefde te lopen om haar te kunnen zien ..

heeft misschien iemand een tip voor me, en wat (korte) verhalen over jouw ervaringen hiermee..
alvast bedankt

pi_9814628
Wow, is dit echt waar?

Hmm, ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Moet er niet aan denken om nu vader te zijn met bijbehorende zorgen. MAAR laten we niet negatief doen, maar positief:

Tja, ik zou zorgen dat je een (goede) baan vind en 's avonds gaat studeren, dan kun je het kind iig onderhouden. Hopelijk hulp van de ouders!

pi_9814635
Ga samen wonen ? Sorry, maar dat lijkt me dan wel een oplossing
  woensdag 16 april 2003 @ 13:34:25 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9814646
likmereet, misschien kun je een kamer bij dr in de buurt zoeken?
852002IWASTHERE
pi_9814678
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:33 schreef Nimitz het volgende:
Wow, is dit echt waar?

Hmm, ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Moet er niet aan denken om nu vader te zijn met bijbehorende zorgen. MAAR laten we niet negatief doen, maar positief:

Tja, ik zou zorgen dat je een (goede) baan vind en 's avonds gaat studeren, dan kun je het kind iig onderhouden. Hopelijk hulp van de ouders!

ja ik ben nu druk bezig met een avondstudie te vinden, en ik heb ook wel een goed betaalde baan, maar dan nog.. een eigen huis is ook een grote stap en ik weet niet of ik dat wel aankan.. zoveel dingen in 1 keer..
  woensdag 16 april 2003 @ 13:35:42 #6
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_9814686
Vind je het niet een beetje vroeg voor kinderen?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  woensdag 16 april 2003 @ 13:35:44 #7
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_9814687
Je bent dus meeverhuisd en woont nu ook 63 km van haar vandaan?

[ot]
Ik moet er niet aan denken dat ik nu (en ik ben al 26) vader word, maar het is vast jullie eigen keuze geweest om een kind te maken
[/ot]

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_9814719
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:34 schreef F1908 het volgende:
likmereet, misschien kun je een kamer bij dr in de buurt zoeken?
ik heb me daar ingeschreven bij de woningstichting, maar dat kan nog wel een tijdje duren omdat ik natuurlijk nog geen 18 ben
pi_9814728
damn dat meen je toch niet? maar goed, jij ook verhuizen? op kamers dicht bij haar en je toekomstige kindje? wat let je om te verhuizen? school? werk? is daar vast wel te vinden.

succes iig

-edit tiepvautje-

[Dit bericht is gewijzigd door duckes op 16-04-2003 13:38]

woensdag 16 april 2003 @ 13:37:20 #10
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_9814729
Samenwonen lijkt me het verstandigste.

Maar even een vraag, misschien wat te persoonlijk, dus moet niet antwoorden:
Waarom op je 19de als een kind? Het klinkt als een ongelukje. In dat geval -->

Ken genoeg gasten die weglopen van zulke situaties en de vrouw zit ermee.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_9814740
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:35 schreef Peewee het volgende:

[ot]
Ik moet er niet aan denken dat ik nu (en ik ben al 26) vader word, maar het is vast jullie eigen keuze geweest om een kind te maken
[/ot]

nee, het was eigenlijk een 'ongelukje', maar we hadden besloten om er maar het beste van te maken, en omdat mn vriendin 19 is wou ze het houden, en ik steun haar met haar besluit
pi_9814752
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:35 schreef R2cksson het volgende:
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  woensdag 16 april 2003 @ 13:38:55 #13
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9814766
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:37 schreef Ashram het volgende:
Samenwonen lijkt me het verstandigste.

Maar even een vraag, misschien wat te persoonlijk, dus moet niet antwoorden:
Waarom op je 19de als een kind? Het klinkt als een ongelukje. In dat geval -->

Ken genoeg gasten die weglopen van zulke situaties en de vrouw zit ermee.

hij is 17 ipv 19
852002IWASTHERE
  woensdag 16 april 2003 @ 13:39:09 #14
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9814772
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:35 schreef R2cksson het volgende:
Dat is niet meer aan de orde, denk ik zo. Het gaat er nu om hoe aankomende "probleempjes" opgelost kunnen worden. Veel suc6 met je toekomst (vriendin en kindje) Zodra je 18 word kan je autorijlessen nemen en samenwonen is misschien ook wel een optie. Wel zo lekker dichtbij
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  woensdag 16 april 2003 @ 13:41:21 #15
39510 R2cksson
pi_9814829
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:39 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Dat is niet meer aan de orde, denk ik zo. Het gaat er nu om hoe aankomende "probleempjes" opgelost kunnen worden. Veel suc6 met je toekomst (vriendin en kindje) Zodra je 18 word kan je autorijlessen nemen en samenwonen is misschien ook wel een optie. Wel zo lekker dichtbij

Nee, het is nu eerder te laat dan te vroeg, maar ik wilde met mijn vraag een beetje te weten komen of het een "ongelukje" was of niet...

Ik hoop wel dat de TS een beetje goed voor het kind gaat zijn, ondanks zijn leeftijd...

"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  woensdag 16 april 2003 @ 13:41:21 #16
44882 niksweerd
Des te hoger, des te BimBam
pi_9814830
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:35 schreef Peewee het volgende:

[ot]
[/ot]

[/offtopic]
Een kind MAAK je niet dat krijg je, als je geluk hebt!!!!!

[/ontopic]
Ik zou gaan samen wonen en een baan vinden en s'avonds nog wat bij leren

Ik probeerde Coke te snuiven, maar de fles paste niet in mijn neus.
pi_9814861
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:39 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

ja ik wil ook met haar samenwonen maar er zijn geen huizen vrij, en ookal was er een vrij dan zou ik daar niet inkunnen omdat ik 17 ben, kijk mn vriendin zou er wel inkunnen maar een inwonende moet meerderjarig zijn, of toestemming krijgen van de ouders. en dat krijg ik dus niet.......
  woensdag 16 april 2003 @ 13:42:42 #18
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_9814864
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:37 schreef Likmereet het volgende:

[..]

nee, het was eigenlijk een 'ongelukje', maar we hadden besloten om er maar het beste van te maken, en omdat mn vriendin 19 is wou ze het houden, en ik steun haar met haar besluit

Nouja,.. fijn dat je je vriendin steunt. Maar toch had ik een beetje meer nagedacht over wat de gevolgen zouden kunnen zijn. Nu blijkt dat je er niet helemaal klaar voor bent en eigenlijk alles ineens komt.
Ik wens jullie erg veel sterkte en plezier samen (en met z'n drietjes)

Du Riechst So Gut
  woensdag 16 april 2003 @ 13:43:17 #19
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9814878
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:41 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Nee, het is nu eerder te laat dan te vroeg, maar ik wilde met mijn vraag een beetje te weten komen of het een "ongelukje" was of niet...

Ik hoop wel dat de TS een beetje goed voor het kind gaat zijn, ondanks zijn leeftijd...

wat denk jij met een gebruikersnaam als likmereet?
852002IWASTHERE
  woensdag 16 april 2003 @ 13:44:59 #20
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_9814906
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:41 schreef niksweerd het volgende:

[..]

[/offtopic]
Een kind MAAK je niet dat krijg je, als je geluk hebt!!!!!

[/ontopic]

Ik bedoelde dat je samen de keuze maakt om naar bed te gaan en te neuken (eventueel zonder condoom,.. maar dat kan ook kapot gegaan zijn). Maar dat jij dat niet begrijpt,..

[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 16-04-2003 13:45]

Du Riechst So Gut
pi_9814916
Je vergooid je leven... je hebt geen idee wat het met zich mee brengt, maar dat zie je over 2 maanden wel.

To the point >>
Ga bij haar wonen, hoef je geen 18 voor te zijn, zij is 19 en dus jouw "verzorgster"

Lambo of Rekt
pi_9814937
Kan je vriendin geen urgentie krijgen voor een huurwoning dan?

Hoe lang duurt het nog voor je 18 wordt? Dan heb je sowieso geen toestemming meer nodig en kun je toch gewoon bij haar intrekken?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9814939
Lastige situatie, maar het kan erger...

Ik heb bijvoorbeeld een zoontje in Engeland, en mis hem vreselijk, heel veel slapeloze nachten (toch minimaal 3 a 4 per week).
Ik ga er zo vaak mogelijk heen, maar financieel is het best zwaar.
Verder een heel ingewikkelde situatie, die bespaar ik je maar ffies

Wat ik je wil aanraden : Doe wat je denkt dat juist is... soms lopen zaken nou eenmaal niet anders....
Dat kan betekenen dat je ze niet elke dag ziet, maar geloof me... ik zou alles wat ik heb ruilen voor ieder weekend m'n zoontje zien.
Maak er het beste van, koop een jaarkaart voor de trein oid, maar maak jezelf niet gek om zaken waar je weinig aan kan doen.

Verder, als jonge vader tot toekomstig jonge vader :
en sterkte, dat zal je vermoedelijk wel nodig hebben

woensdag 16 april 2003 @ 13:47:11 #24
39510 R2cksson
pi_9814950
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:43 schreef F1908 het volgende:

[..]

wat denk jij met een gebruikersnaam als likmereet?

Ik denk niet dat de username op fok echt veel over de user IRL wil zeggen, het geldt iig niet voor iedere user...

Ik weet wel bijna 100% zeker dat het kind gescheiden (in de zin van uit elkaar en niet in de zin van getrouwd geweest) ouders gaat krijgen. Of het een voordeel of een nadeel is dat moet het kind zelf maar beoordelen.

pi_9814953
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:45 schreef EggsTC het volgende:
Je vergooid je leven... je hebt geen idee wat het met zich mee brengt, maar dat zie je over 2 maanden wel.
Daar is het nu een beetje laat voor.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')