abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2003 @ 12:20:09 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9812977
quote:
Eenderde Nederlanders gaat weleens vreemd
15 april 2003, 15:14:10

HOOFDDORP (ANP) - Zeker eenderde van de Nederlanders maakt weleens een slippertje. Bovendien kent 43 procent van de Nederlanders vrienden en kennissen die vreemdgaan. Dat blijkt uit de 'Vreemdgaan-enquete' die Playboy deze maand in zijn jubileumnummer publiceert.

De Nederlandse Playboy bestaat twintig jaar. Voor het onderzoek in het jubileumnummer heeft het bureau NetPanel 810 mannen en vrouwen ondervraagd. Hiervan keurt 76 procent vreemdgaan af.

Volgens 45 procent is vreemdgaan niet direct schadelijk voor de vaste relatie. Een kleine 40 procent dat buiten de pot piest, biecht dat trouwens op, 24 procent vertelt het niemand.

Overspel is overigens voor 91 procent van de ondervraagden de daad zelf. Tongzoenen wordt door 67 procent van de Nederlanders gekwalificeerd als vreemdgaan, telefoonseks door 44 procent en erotisch chatten door 27 procent.

Oorzaak vreemdgaan

De achtergronden van het slippertje liggen meestal in lustgevoelens (25 procent), verliefdheid (14 procent), behoefte aan spanning (12 procent) en relatiedipje (11 procent). De favoriete partners in crime ontmoet de vreemdganger vaak toevallig (23 procent), maar ook collega's doen het goed (17 procent). Daarnaast zijn het vakantieliefdes (15 procent) en oude liefdes (10 procent).

Playboy constateert tevens dat 44 procent van de mannen het leuk vindt als hun partner vreemdgaat. Bijna de helft wil er graag bij zijn. Slechts 3 procent van de vrouwen vindt het leuk als hun partner een slippertje maakt.

Vraag mij af wat de uitslag was geweest als men dit onderzoekje via de lezers van de EO gids had laten lopen.
pi_9813070
44 % van de mannen vind het leuk? WTF.. Klinkt als een gezonde relatie hoor...
pi_9813126
Ik vind zulke enquetes wel zulke onzin, zolang de vraag een beetje een taboe is zal de uitkomst niet goed zijn.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_9813127
Dit is klinkklare onzin.
De titel van het stuk zou moeten zijn "eenderde nederlandse playboylezers gaat wel eens vreemd", want als je de abonnee's van de Playboy meerekent kom je ook wel uit bij de wat oudere vent uit het wat mindere milieu, oftewel de schooier van 45.

Ik vind het slecht dat zoiets zo misleidend gepubliceerd kan/mag worden.

Oftewel; Weg ermee

pi_9813295
ik wil alleen maar even zeggen dat die onderzoeksbureaus echt wel goed zijn hoor. Het zijn idd maar 810 mensen, maar die komen echt uit zoveel verschillende soorten mileu's dat het echt wel geloofwaardig is, daarvoor zijn het ook onderzoeksbureaus.
pi_9813302
quote:
Slechts 3 procent van de vrouwen vindt het leuk als hun partner een slippertje maakt.
word de playboy ook door vrouwen gelezen dan?
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_9813313
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.nederlanders.vreemdgaan.html
Tja, dit lijkt me redelijk betrouwbaar... ik vind het toch wel een erg hoog cijfer, maar het is mogelijk.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 16 april 2003 @ 12:43:38 #8
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_9813345
quote:
Op woensdag 16 april 2003 12:29 schreef Henkmanz het volgende:
Dit is klinkklare onzin.
De titel van het stuk zou moeten zijn "eenderde nederlandse playboylezers gaat wel eens vreemd", want als je de abonnee's van de Playboy meerekent kom je ook wel uit bij de wat oudere vent uit het wat mindere milieu, oftewel de schooier van 45.

Ik vind het slecht dat zoiets zo misleidend gepubliceerd kan/mag worden.

Oftewel; Weg ermee

-1 generaliserend.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_9813360
Ra Ra waarom er zoveel single personen zijn in de oudere leeftijds categorieen dan vroeger. Je doet het jezelf aan he

[edit]
Ok, beetje gegeneraliseerd Maar toch een reden misschien
[/edit]

pi_9814306
quote:
Op woensdag 16 april 2003 12:41 schreef sweek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.nederlanders.vreemdgaan.html
Tja, dit lijkt me redelijk betrouwbaar... ik vind het toch wel een erg hoog cijfer, maar het is mogelijk.
Het is bewezen dat telegraaf geen betrouwbare krant is.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  woensdag 16 april 2003 @ 13:37:23 #11
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9814732
Totale onzin, ik geloof er niets van. 1/3, hmpf
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_9815237
Als het waar is vind ik het grof schandalig. Ik zou NOOIT vreemd gaan als ik een lief klein hertje zou hebben...
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 16 april 2003 @ 14:03:23 #13
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9815291
Prima.
pi_9815333
Ik hoor iig bij die één derde
  woensdag 16 april 2003 @ 14:40:53 #15
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9816246
zolang dat ik nog niet getrouwd ben, of een sirieuse relatie heb, dan ga ik vreemd
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')