Ik had het laatst heel sterk met The Sheer in het voorprogramma van Johan. Wat een feestje maakte The Sheer ervan, en wat een slaapverwekkende vertoning was Johan daarna
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:36 schreef Fogerty het volgende:Ik geloof dat nogal mensen dat hadden met Sigur Ros in het voorprogramma van Radiohead een paar jaar geleden in Nijmegen, maar goed, daar was ik zelf niet bij dus ik weet niet of ze gelijk hadden.
Radiohead was vele malen beter
En voor de rest, dat een support act beter was heb ik nooit meegemaakt.
quote:Idd, dat was voor mij de hoofdact!!!!
Op woensdag 16 april 2003 11:37 schreef MrTorture het volgende:
Sahara Dust voor Anathema
Symphony X voor Stratovarius
quote:Russel roelt op het podium
Op woensdag 16 april 2003 11:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Idd, dat was voor mij de hoofdact!!!!
quote:Nu maak je toch een geintje hoop ik !
Op woensdag 16 april 2003 11:40 schreef Neilza het volgende:
Supergrass was bijna beter dan de Foo Fighters in december...
de Foo' s waren 100x beter
quote:Jij bent dus duidelijk een Foo Fan, niet écht neutraal die mening van jou
Op woensdag 16 april 2003 20:56 schreef FooFighters het volgende:[..]
Nu maak je toch een geintje hoop ik !
de Foo' s waren 100x beter
Supergrass was zeker gelijkwaardig aan de Foo's, alleen mochten de Foo's langer spelen én hadden ze het hele podium tot hun beschikking...
quote:Vind ik wel erg raar eigenlijk... The Cult is een prima band, maar om dat niet (ondanks dat je er niet van houd) Guns n Roses effe te bekijken is wel... raaarrrr...
Op donderdag 17 april 2003 09:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik ben ook weleens speciaal voor een support act naar een concert geweest, in nijmegen naar had een antal jaar geleden The Cult als support van guns n roses, zijn we na de cult wegggegaan en de kroeg opgezocht, want wij hileden/houden niet van GNR.
En over dat Sigur Ros beter zou zijn geweest dan Radiohead paar jaar terug in Nijmegen, dream on! Ze waren zeker goed, maar beter als Radiohead zeker niet...
quote:Dat is meer een kwestie van smaak denk ik
Op donderdag 17 april 2003 15:51 schreef Z het volgende:
The Mars Volta - Red Hot Chili Peppers. Ik was er niet, maar zie liever The Mars Volta dan de RHCP!
Ook Antiflag was toen trouwens beter
quote:Dat is!
Op donderdag 17 april 2003 15:52 schreef MrTorture het volgende:[..]
Dat is meer een kwestie van smaak denk ik
(net als veel anderen in dit topique)
NP was lekker enthousiast, zetten de zaal op z'n kop. Beatnuts waren daarna bijna slaapverwekkend (en ongelooflijk kort).
quote:Jij bent niet goed wijs! De Peppers zijn zwaar goed terwijl The Mars Volta echt 3 x nix is
Op donderdag 17 april 2003 15:51 schreef Z het volgende:
The Mars Volta - Red Hot Chili Peppers. Ik was er niet, maar zie liever The Mars Volta dan de RHCP!
quote:Zekersteweten! Supergrass was subtiel, pittig, heftig. FF waren vooral hard en plat. Jammer, want ik vind de FF wel een gave band. Wie weet maken ze het een andere keer goed.
Op woensdag 16 april 2003 11:40 schreef Neilza het volgende:
Supergrass was bijna beter dan de Foo Fighters in december...
The Dillinger Escape Plan in het voorprogramma van SOAD in die Heiniken zooi.
Maar goed dat DEP speelde, anders was het weggegooid geld geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |