Tao feng, fist of lotus ![]()
Waardering:
Publiek 8
Graphics 9.0
Gedetaileerde graphics en mooi karakters. Een lust voor het oog!
Sound 7.0
Leuke enviroment geluiden. Helaas past de muziek niet altijd in de game.
Gameplay 8.5
Uitdagende gameplay voor de doorzetters.
Speelduur 7.0
Geen echte extra's, maar de computer blijft uitdagend genoeg om je wel een tijdje bezig te houden.
Totaal 8.5
We hebben er weer een goede fighter bij op de Xbox!
Bron: www.xbw.nl
quote:Wat een loze opmerking zeg..
Op zondag 4 mei 2003 13:55 schreef HomerJ het volgende:[..]
IK heb het een middagje Halo gespeeld en was wel leuk
Maar Zelda en Metroid prime zijn beter
quote:Bron:XBW.nl
Capcom heeft vandaag haar E3 line-up bekend gemaakt. Hoewel hier voor de Xbox niet zoveel nieuws in te vinden was, stuiten wij toch op een kleine verandering in een grote titel. Steel Battalion Online heeft namelijk alweer een nieuwe naam gekregen.We blijven aan de gang met Steel Battalion Online. Was de naam eerst veranderd naar Tekki Wars, sinds vandaag gaat de titel door het leven als Steel Battalion: Line of Contact (alhoewel hij in Japan altijd Tekki Wars kan blijven).
Zoals jullie weten kun je in Steel Battalion: Line of Contact eindelijk met je Vertical Tank online de strijd aan gaan. Reken dus maar dat dit een game gaat worden voor de zeer geoefende Steel Battalion spelers, want met online tegenstand kun je er van uitgaan dat je wel heel goed mag oefenen om bij te blijven.
De titel zal op de E3 te bezichtigen zijn en we gaan hier dus nog genoeg van horen. XBW zelf is ook op de E3, dus wellicht geeft onze eigen Mirik dan wel een kleine impressie van de game.
quote:Dit spel trekt me dus helemaal niet. Ik vind het er helemaal niet zo mooi uitzien en de het genre lijkt me niks.
Op zondag 4 mei 2003 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, en wat nieuwe Star Wars: Knights of the Old Republic screens...
Een woord: WOW..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Doe dat maar in het discussietopic!
Wat een loze opmerking zeg..
Fable is er noh niet eens, dus dat weet je niet..
En over Metroid/Halo kan ik kort zijn..
Halo is beter. .
quote:Coole screens zeg,..... ik hoop dat het spel net zoveel vrijheid bied als ik momenteel gewend ben met mijn games
Op zondag 4 mei 2003 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, en wat nieuwe Star Wars: Knights of the Old Republic screens...
Een woord: WOW..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:september zeggen ze, is pas weer uitgesteld
Op maandag 5 mei 2003 21:36 schreef TheMarco het volgende:
Wanneer komt Star Wars KOTOR eindelijk eens uit dan?
quote:Whoehahahahahaha
Op maandag 5 mei 2003 21:58 schreef Tain het volgende:[..]
september zeggen ze, is pas weer uitgesteld
Tao Feng lijkt me wel stoer
en ik moet zeggen dat StarWars er erg moi uitziet
quote:Star Wars de rpg wil ik ook gamen maar godver,....weer eens uitgesteld
Op maandag 5 mei 2003 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, vanaf nu volg ik dus dit ookTao Feng lijkt me wel stoer
en ik moet zeggen dat StarWars er erg moi uitziet
Nog mensen die games uitgespeeld hebben of ze gewoon niet meer willen hebben? Ik ben nog wel op zoek naar leuke games tegen leuke prijzen..
quote:
Ok, vanaf nu volg ik dus dit ook
quote:Dan verwijs ik je graag hier naar toe, daar zijn veel meer mensen..
Op dinsdag 6 mei 2003 09:04 schreef _dazzling het volgende:
Hallo X-boxersNog mensen die games uitgespeeld hebben of ze gewoon niet meer willen hebben? Ik ben nog wel op zoek naar leuke games tegen leuke prijzen..
Voor de liefhebbers 2 filmpjes:
http://www.acclaim.com/games/burnout2/movies/images/BO2teasersmall.mpg
http://www.acclaim.com/games/burnout2/movies/images/burnout2.mpg
![]()
Hij is al een paar dagen beschikbaar in het warez-circuit en ik hoor er alleen maar goeie berichten over
quote:Ik heb m bijna uitgespeeld op de PS2 en dat is al maanden geleden
Hij is al een paar dagen beschikbaar in het warez-circuit en ik hoor er alleen maar goeie berichten over
Maar ook op de X-Box komt ie zeker in huis, sterker nog, over 3 dagen zal het wel zover zijn
quote:Bij de makro is ie geloof ik 188 inc. (misschien ook nog 1 spel erbij) maar dat weet ik niet zeker..
Op dinsdag 6 mei 2003 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
Waar kan je op dit moment eigenlijk het voordeligst een X-Box kopen?
Weet iemand of een bepaalde winkel op dit moment een aktie heeft?
Reuters meldt dat Microsoft grote veranderingen gaat aanbrengen aan zijn Xbox Live diensten. Er komt onder andere een mogelijkheid om te communiceren via spraak, wat onafhankelijk van draaiende spellen gaat werken. Op dit moment is voice chat wel mogelijk, maar alleen binnen een spel. Microsoft wil nu nog weinig kwijt over de upgrade, maar zal tijdens de E3-beurs van volgende week meer informatie naar buiten brengen. De vernieuwing is een poging om marktaandeel af te snoepen van concurrent Sony.
Nog steeds moet de Xbox Sony's PlayStation 2 voor laten gaan wat verkoopaantallen betreft. De ingebouwde harde schijf en de netwerkverbinding maken het voor Microsoft mogelijk regelmatig nieuwe software toe te voegen, iets wat bij de PS2 niet aanwezig is. Sony kan echter profiteren van een serie sterke titels voor zijn console. De upgrade zal niet alleen het Live-gedeelte aanpassen, maar ook de mogelijkheid geven de console te gebruiken als media center. Vanaf de pc kunnen dan audio- en videobestanden gedownload worden naar de Xbox en vervolgens afgespeeld worden.
De upgrade zal niet alleen het Live-gedeelte aanpassen, maar ook de mogelijkheid geven de console te gebruiken als media center. Vanaf de pc kunnen dan audio- en videobestanden gedownload worden naar de Xbox en vervolgens afgespeeld worden.
quote:Haha dat stond ook al eens in zo'n tijdschrift (PU?): Waarom kan je niet gewoon 'bellen' via de XboX?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:15 schreef apengek het volgende:
Er komt onder andere een mogelijkheid om te communiceren via spraak, wat onafhankelijk van draaiende spellen gaat werken. Op dit moment is voice chat wel mogelijk, maar alleen binnen een spel. Microsoft wil nu nog weinig kwijt over de upgrade, maar zal tijdens de E3-beurs van volgende week meer informatie naar buiten brengen.
Ik vind het wel handig, alleen de mediacentre fuctie begrijp ik nog niet helemaal..
quote:Welcome..
Ok, vanaf nu volg ik dus dit ook
quote:Computer Idee.
Op dinsdag 6 mei 2003 21:01 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Haha dat stond ook al eens in zo'n tijdschrift (PU?): Waarom kan je niet gewoon 'bellen' via de XboX?
Ik vind het wel handig, alleen de mediacentre fuctie begrijp ik nog niet helemaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |