abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2003 @ 23:53:40 #1
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_9805847
Hier maar effe verder over het heerrrrrlijke avondje voetbal
  dinsdag 15 april 2003 @ 23:56:59 #2
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_9805902
Ik snap niet dat sommige mensen zo raar reageren.

Het was een feit dat:
- De verdediging van PSV knudde was
- De aanvallen amper tot een kans kwamen
- Er een schoft van PSV een Utregger een kopstoot/ros gaf vlak voor het eind
- Utreg, vooral in de 1e helft, veel meer overwicht had
- Schaamhaar voor PSV floot, ik heb 2x gezien wat rood had mogen zijn
- Utreg gewoon terecht winnaar is!

Spitsen jullie je nou maar op je enkel, competitiewinst, toe want dubbel is jammer maar helaas En met dit spel wil ik wel eens zien wie er gaat winnen in de competitie!

[Serieus part]
Kom op PSV'ers, het was een leuke pot voor 2 partijen vond ik. Geheel onpartijdig kan ik niet zijn, maar gezien de 1e helft is het verdiend, naar aanleiding van de 2e helft was het in mijn ogen beetje gelijk. Geef maar toe, het is jammer voor PSV, maar Europa gaan jullie toch ook in net als wij?
[/Serieus part]

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 16 april 2003 @ 00:04:38 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9806053
utrecht mag dan in de finale staan, ajax wint toch de beker (en de titel en de CL)!
pi_9806058
ben eigenlijk stiekem beetje ajax fan , maar HAIL to FC Utrecht, lekker tikken vooral eerste helft, totaal verdient gewonnen, veel inzet en gevoel!

*jaja sociaal kan ook nog in het voetballen*

----------------------------
  woensdag 16 april 2003 @ 00:07:54 #5
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_9806109
Utrecht wel verdiend de finale gehaald.
Ik blijf het toch raar vinden dat PSV jaar in jaar bewijst geen toernooien te kunnen spelen terwijl ze in de competitie toch wel redelijk meekomen.
Life is what you make it.
  woensdag 16 april 2003 @ 00:20:51 #6
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_9806313
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef Schanulleke het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden dat PSV jaar in jaar bewijst geen toernooien te kunnen spelen terwijl ze in de competitie toch wel redelijk meekomen.
Vergeet niet, voor veel spelers is het het laatste seizoen bij onze club. En vergeet ook het publiek niet.. Spelers willen er ook wat van maken, en onze supporters waren zo geladen, kijk maar hoe ze het veld op stormden (zonder consequenties of rare dingen! HULDE!) dan blijkt toch wel hoe zwaar sommige dingen op de staf/spelers/supporters rust.

Maar de meeste spelers willen er gewoon nog voor gaan, nog 1x voor hun cluppie. En dat valt misschien wel zwaar voor de tegenstander, die vechtlust. Athans, in de 1e helft werd PSV gewoon ondersteboven gespeeld, die konden niets opbouwen/afgeven/etc.

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_9806589
Gefeliciteerd FC Utrecht

Ik als Ajax fan gun het ze van harte, ze spelen heerlijk voetbal om naar te kijken hard werkend voor elke bal en zo hoort het ook. Heerlijk om te zien hoe het saaie spel van PSV werdt afgestraft Ook de beleving bij de supporters van Utrecht na afloop was erg fijn om naar te kijken

[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_9806946
Leuk dat Utrecht door is. Als Ajax het morgen niet haalt (wat ik niet hoop), ben ik zeker voor Utrecht in de finale.

Als Ajax het wel haalt, is het heel spijtig, maar dan ga ik naar de Kuip om Ajax voor de 2e keer op rij die beker te zien winnen .

Vooralsnog: gefeliciteerd Utrecht.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 16 april 2003 @ 02:51:15 #9
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_9807707
Als er dan een finale ajax-utrecht is.. zal Wapenaar dan heel stiekem zijn toekomstige werkgever een handje willen helpen?
derde doos vanaf links
pi_9808160
Wapenaar hoeft alleen maar net zo slecht te spelen als gisteravond, mijn hemel
  woensdag 16 april 2003 @ 08:08:03 #11
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9808225
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:56 schreef thaduck het volgende:
[..] maar Europa gaan jullie toch ook in net als wij?
[/Serieus part]
Zal het voor jullie een rampscenario zijn als de medefinalist en winnaar geen CL voorronde mag spelen, dan is het gewoon geen Europees voetbal
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2003 @ 08:24:13 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9808324
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
utrecht mag dan in de finale staan, ajax wint toch de beker (en de titel en de CL)!
Kan je ook wat minder suf posten...?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_9808459
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:08 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Zal het voor jullie een rampscenario zijn als de medefinalist en winnaar geen CL voorronde mag spelen, dan is het gewoon geen Europees voetbal

Dat is het droomscenario en daarom alle kaarten op Feyenoord vanavond.
  woensdag 16 april 2003 @ 08:50:34 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_9808642
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef Schanulleke het volgende:
Tsja, en dan te bedenken dat de heren bij de UEFA het ze nog wel zo gemakkelijk heeft gemaakt afgelopen jaren met dat dubbele poulesysteem. Maar vanaf volgend jaar wordt het voor PSV dus gewoon onmogelijk om iets neer te zetten aldaar.

Overigens gaat Utrecht dit keer wel netjes aan de kant geschoven worden door Ajax, om even orde op zaken te stellen vergeleken met de finale van vorig jaar. Nu moet eerst Feyenoord nog even meewerken.

Vraag me af hoe die Rotterdammers het trouwens flikken bij zowel de KNVB als de UEFA dat ze elke keer thuis mogen spelen. Praten we hier over enkele tienduizenden, of gaat het wel richting een paar ton?

woensdag 16 april 2003 @ 08:51:58 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_9808663
Ohja, nog even toevoegen:

Wat er ook gebeurt vanavond: PSV ligt eruit!

quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
. @ Dubbel
. @ PiSVee
. @ Chelloboy
. @ Beker
.
  woensdag 16 april 2003 @ 08:52:39 #16
52772 Meurby
Sploink Sploink !!
pi_9808673
Dit word weeer een hele mooie herhaling van vorig jaar Ajax knijpt ertusse uit MET de Beker !!
Als je een ijsblokje in een glas drinken gooit hoor je "Sploink" !!
pi_9808741
quote:
Op woensdag 16 april 2003 07:51 schreef SCH het volgende:
Wapenaar hoeft alleen maar net zo slecht te spelen als gisteravond, mijn hemel
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Mag hopen dat dit niet serieus bedoeld is... aan de andere kant hoop ik van wel, dan weet ik ook weer genoeg.
Catch ya on the flipside...
pi_9808773
Puike prestatie van Utrecht met op het laatst nog enigszins billenknijpen. Maar over de gehele wedstrijd genomen is de overwinning verdiend. Gefeliciteerd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9808786
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:58 schreef DGR het volgende:

[..]

Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Mag hopen dat dit niet serieus bedoeld is... aan de andere kant hoop ik van wel, dan weet ik ook weer genoeg.

Wapenaar maakte een paar faliekante blunders, moest zich een paar keer verontschuldigen bij zijn spelers. Hij weet nog steeds niet wanneer hij eruit moet komen. Hij was absoluut 1 van de zwakke schakels gisteren, dat ga je toch niet ontkennen?

Net als vorige week in de competitie met die magistrale goal van hem

pi_9808799
Vraagje aan Frenkie: Zat/stond jij achter het doel waar de eerste helft Waterreus keepte, want ik zag een spandoek met Vianen 4 groet .....?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9809045
Dik verdiende overwinning. PSV speelde eerste helft dramatisch, tweede helft was voro PSV, toch was de zege uiteindelijk terecht voor Utrecht. Heerlijke gozer die Kuyt (ik heb het al voorspeld [speler] Dirk Kuyt )

Bij SBS waren ze ook in de wolken met Utrecht.

Jongens, veel succes in de finale!!

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_9809068
quote:
Wapenaar maakte een paar faliekante blunders, moest zich een paar keer verontschuldigen bij zijn spelers. Hij weet nog steeds niet wanneer hij eruit moet komen. Hij was absoluut 1 van de zwakke schakels gisteren, dat ga je toch niet ontkennen?
SCH, ga alsjeblieft weg van dit voetbalforum, want verstand er van heb je niet !

Niet uitkomen is niet goed, maar faliekante blunders ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_9809103
quote:
Op woensdag 16 april 2003 09:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Net als vorige week in de competitie met die magistrale goal van hem

Hij weet idd niet wanneer hij uit moet komen, DAT ga ik zeker niet ontkennen... maar 1 van de zwakke schakels, laat me niet lachen. Hij stond prima te keepen en heeft een aantal uitstekende reddingen gemaakt. Zonder hem had PSV er wel 1 bij geschopt. Maar is prima joh, blijf jij je maar bezighouden met het afkraken als dat je plezier geeft... aan Heereveen valt iig zeker weinig plezier te beleven.
Catch ya on the flipside...
pi_9809164
kan iemand me uitleggen hoe het nu zit als ajax of fey de beker wint en utrecht bijv. 9de eindigt, hoe gaat het dan met de uefa cup plaats, wordt die aan de verliezend finalist gegeven of aan de nr 6. in de competitie
  woensdag 16 april 2003 @ 09:28:12 #25
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9809298
Zwaar genoten van m`n cluppie gisteren Dit is toch wel 1 van de mooiste momenten die ik heb mogen meemaken in Galgenwaard , wat een sfeer , wat een voetbal ! Hulde aan Utreg

Dirkie gaan we missen volgend seizoen , maar eerst pakken we de beker !!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')