Wat gebruik jij nou, welke merken bevallen jou en welke niet?
Welke kan je beter voor het gamen gebruiken en welke kan je beter alleen voor het surfen gebruiken?
Ok, ik begin, heb zelf een Cordless Mouseman Optical, werkt prima, maar hij is te zwaar om lang achter elkaar te gamen. Nu wilde ik misschien die Boomslang 2000 aanschaffen, maar wil daar wel eens wat ervaringen over horen.
Ken de 2000 zelf niet, maar aangezien die nog 2x zo precies is als de 1000 waar ik zelf ervaring mee heb, lijkt het me toch best wel een HELE goeie muis
Helemaal niks. Maar zelf hoef ik geen draadloze muis. Een draadloze muis reageert namelijk (merkbaar!!) trager dan eentje met draad. En dat is iets wat een gamer zich natuurlijk niet kan permitteren.
quote:Er komt zelfs een Razer Boomslang 2500 aan. (Zie www.razerzone.com). Wat dit voor iets is weet ik niet, maar ik vermoed een optisch broertje van de 2000.
Op dinsdag 15 april 2003 23:57 schreef E_Motion het volgende:
Razer Boomslang =Ken de 2000 zelf niet, maar aangezien die nog 2x zo precies is als de 1000 waar ik zelf ervaring mee heb, lijkt het me toch best wel een HELE goeie muis
quote:hmm, ik moet zeggen dat ik dat niet merkbaar vind hoor, ik heb momenteel 2 optische muizen aangesloten (die logitech en een apple pro) En die van logitech doet het duidelijk beter, ook met een oudere van logitech met draad zie ik geen verschil. Nadeel zijn die batterijen en het gewicht
Op dinsdag 15 april 2003 23:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat ik tegen draadloos heb..Helemaal niks. Maar zelf hoef ik geen draadloze muis. Een draadloze muis reageert namelijk (merkbaar!!) trager dan eentje met draad. En dat is iets wat een gamer zich natuurlijk niet kan permitteren.
Daarom ben ik ook zo geintresseert in die boomslang
the only legal aimbot
[b]Intellimouse Explorer 3.0[b]
[Dit bericht is gewijzigd door -mainframe- op 16-04-2003 00:03]
quote:Sorry.. ik vind mijn logitech toch stukken beter.
Op woensdag 16 april 2003 00:02 schreef -mainframe- het volgende:
k we kunnen hier lang/kort over lullenthe only legal aimbot
[b]Intellimouse Explorer 3.0[b]
om het goed te maken
[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 16-04-2003 00:09]
quote:Logitech is nooit echt vernieuwend geweest qua muisdesign
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef Markster het volgende:[..]
die muis ziet er precies hetzelfde uit als mijne, alleen mijne is zonder draadje en enkel optical.
quote:daar geef ik je gelijk in, alhoewel het vanaf deze toch wel anders is geworden (MX serie)
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef E_Motion het volgende:[..]
Logitech is nooit echt vernieuwend geweest qua muisdesign
quote:Laat me eens een plaatje zien ...
Op woensdag 16 april 2003 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Sorry.. ik vind mijn logitech toch stukken beter.
quote:Ja. Maar die van jou is dus zwaarder vanwege de batterijen. Als je ze naast elkaar zou gebruiken zou je ook onmiddelijk merken dat de muis met draad veel preciezer is en sneller reageert.
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef Markster het volgende:[..]
die muis ziet er precies hetzelfde uit als mijne, alleen mijne is zonder draadje en enkel optical.
quote:Ze leren het nog wel
Op woensdag 16 april 2003 00:05 schreef Markster het volgende:[..]
daar geef ik je gelijk in, alhoewel het vanaf deze toch wel anders is geworden (MX serie)
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef -mainframe- het volgende:[..]
Laat me eens een plaatje zien ...
Mijn vriendje
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef -mainframe- het volgende:[..]
Laat me eens een plaatje zien ...
De MouseMan® Dual Optical is uitgerust met twee 800-dpi optische sensoren en een gepatenteerde microprocessor om de input van gebruikers in rap tempo te vertalen naar een digitaal signaal.
quote:deze ?
Op woensdag 16 april 2003 00:08 schreef Markster het volgende:[..]
noway die haalt het bij lange na niet op een intellimouse
quote:hmm ok, daz wel iets wat ik leuk vind om te weten jah.. Maar als ik die dual optical neem, heb ik 2 keer dezelfde uitziende muis op me bureau liggen, daz niet cool natuurlijk
Op woensdag 16 april 2003 00:08 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ja. Maar die van jou is dus zwaarder vanwege de batterijen. Als je ze naast elkaar zou gebruiken zou je ook onmiddelijk merken dat de muis met draad veel preciezer is en sneller reageert.
Ik bedoel maar, als je voor een andere muis gaat, ga dan voor de dual optical.
Die Boomslangs gaan veel te snel kapot. Kijk maar eens op tweakers... echt mega veel Boomslangs die mankementen vertonen. De gast op V&A zegt ook al dat z'n ene muisknop lichter klikt als de andere. Zo begon 't bij mij dus ook..
Nu is ie compleet onbruikbaar. Springt over, 1 knop klikt altijd dubbel, 1 knop blijft soms hangen. En ik ben er altijd voorzichtig mee omgesprongen.
quote:Dan sla je er toch 1 plat
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef Markster het volgende:[..]
hmm ok, daz wel iets wat ik leuk vind om te weten jah.. Maar als ik die dual optical neem, heb ik 2 keer dezelfde uitziende muis op me bureau liggen, daz niet cool natuurlijk
quote:Ik dacht dat jij zo anti-MS was?
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef -mainframe- het volgende:[..]
deze ?
noway die haalt het bij lange na niet op een intellimouse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |