abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2003 @ 18:53:49 #51
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10183109
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:14 schreef StefanP het volgende:
Reports van mensen die vandaag geweest zijn? Is het de moeite om er heen te gaan?
het was wel aardig... Speed & Design beurs was leuker.

Er waren allemaal vreemde mensen met nog vreemdere auto's. Er waren veel mensen met een petje op, een foute nep-leren jas aan en een ketting om hun nek. Verder waren er veel whigga's (natuurlijk in veel te groot basketballshirt met gouden ketting). Er stonden ook veel auto's waarvan de eigenaren absoluut geen verstand hadden van muziek, maar wel van hoeveel watts ze in hun auto hadden gepropt. Verder scheen de zon en kon je goed rondlopen/kijken. Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.... Had ik al gezegd dat er veel vreemde mensen rondliepen?

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_10184913
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:09 schreef lord_of_tuning het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Nederland loopt nog vele jaren achter met de rest van Europa op tuninggebied. Ik houd heel erg van de duitse stijl en ga ook veel liever naar een duitse meeting dan naar een Nederlandse meeting. Ik heb een erg goed lopende tuningclub opgericht, dus ben bijna elk weekend wel te vinden op een meeting ergens in de Duitsland of de Benelux. Toch merk je dat Nederland erg achterloopt.

Ook vind ik dat de Nederlanders snel vinden dat ze een mega getunede auto hebben. andere velgen, uitlaatje eronder en oh oh oh wat heb ik een erg getunede auto. Ik heb totaal niks tegen deze mensen, want misschien hebben ze wel totaal geen geld ervoor of willen ze niet dit geld eraan besteden, maar graag dan niet dat haantjesgedrag om op elke meeting vooraan te staan en chagerijnig zijn als ze dit niet voor elkaar krijgen.

Ik durf wel te zeggen dat ik een extreem getunede auto, heb het afgelopen half jaar alleen al €5000 in mijn Arosa gestoken. Wordt op veel meetings in de Benelux ook uitgenodigd om te komen staan. Maar ik ben niet zo dat als er een in mijn ogen mooiere auto komt dat ik dan mijn auto vooraan moet hebben staan.

Mooi stukkie, maar hebbie ook een foto Ik ken dat ook wel zeggen terwijl ik geen auto heb
  zaterdag 3 mei 2003 @ 20:49:48 #53
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10185241
Ik had zondag willen gaan, maar donderdag ging m'n auto net stuk, dus helaas, deze keer niet..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zaterdag 3 mei 2003 @ 21:01:49 #54
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_10185389
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:14 schreef StefanP het volgende:
Reports van mensen die vandaag geweest zijn? Is het de moeite om er heen te gaan?
Het is leuk om te zien, maar het heeft wel een hoog sjonnie gehalte zeg.
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_10187311
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 21:01 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Het is leuk om te zien, maar het heeft wel een hoog sjonnie gehalte zeg.

Ligt er aan wat je leuk vind, je vind het mooi of niet Als je het niet mooi vindt ga dan niet zou ik zeggen.
  zondag 4 mei 2003 @ 21:11:58 #56
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10203101
Ik mocht samen met SLH vrijdag dus een paar speciale auto's uit Hoek v. Holland ophalen. We waren in totaal met 22 auto's. En moesten ze vanaf daar naar Rosmalen brengen. Wat erg gaaf was. hier een paar foto's. er komen er nog meer.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_10203331
Hebbie ook merken van de auto's? Als ze getuned zijn weet ik nooit wat wat is, de onderste is een Del Sol dat weet ik wel maar de rest Die goude misschien een supra? Let me know.
  zondag 4 mei 2003 @ 21:24:17 #58
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10203444
Dat kun je bij veel auto's nog wel aan de vorm zien hoor.. Die gouden is idd een Supra
  zondag 4 mei 2003 @ 21:24:52 #59
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10203453
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:20 schreef StephanL het volgende:
Hebbie ook merken van de auto's? Als ze getuned zijn weet ik nooit wat wat is, de onderste is een Del Sol dat weet ik wel maar de rest Die goude misschien een supra? Let me know.
HAHA, nou we beginnen bovenaan met een NSX, groepsfoto 1 SLH, Skyline, RX7, EVO VII, Supra, Honda crx en 2 coupe's, Honda Sedan, groepsfoto 2 SLH, Del Sol.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_10203478
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat kun je bij veel auto's nog wel aan de vorm zien hoor.. Die gouden is idd een Supra
Ben net 18 hoor
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:24 schreef jacco het volgende:

[..]

HAHA, nou we beginnen bovenaan met een NSX, groepsfoto 1 SLH, Skyline, RX7, EVO VII, Supra, Honda crx en 2 coupe's, Honda Sedan, groepsfoto 2 SLH, Del Sol.

Oke thanks
  zondag 4 mei 2003 @ 21:35:11 #61
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_10203727
Ik ben nog geen 19, maar kon auto's al herkennen aan vormen op m'n 15e (echte autofreak, snap alleen de ballen van de techniek)
pi_10203928
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben nog geen 19, maar kon auto's al herkennen aan vormen op m'n 15e (echte autofreak, snap alleen de ballen van de techniek)
Het intreseerde mij helemaal niks tot dat ik Fast and the Furious zag, nog geen jaar terug.
  maandag 5 mei 2003 @ 10:28:41 #63
46960 StefanP
polemicist
pi_10212657
Die supra was echt wel lekker, maar die van de supraclub Nederland was nog veel mooier. God wat was dat een lekkere bak!

FS had inderdaad een errug hoog Sjon gehalte. De gemiddelde leeftijd was ook niet ver boven de 20 denk ik Verder was het wel leuk, lekker veel gratis oude GTI-Tuning&Designs meegenomen.

Die ene impreza R type met de bodykit was ook zeeer sexy!

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 5 mei 2003 @ 10:33:22 #64
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_10212733
Mag ik die supra en die rx-7 even niet zo mooi vinden?
Paars met gouden velgen, en die gouden kleur op de suup dat is al helemaal zonde van zo'n auto.

Uiteraard im heel erge ho

Btw waar komt die paarse civic met witte lightnings vandaan?
Bij mij in de buurt rijdt precies zo'n bak rond...

donderdag 8 mei 2003 @ 00:00:03 #65
54920 Antieke
Antieke Pruiken
pi_10286883
Er zit iemand op me te wachten....maar die zal waarschijnlijk den druk wel nie oan kunnen !!!
pi_10291978
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:09 schreef lord_of_tuning het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Nederland loopt nog vele jaren achter met de rest van Europa op tuninggebied. Ik houd heel erg van de duitse stijl en ga ook veel liever naar een duitse meeting dan naar een Nederlandse meeting. Ik heb een erg goed lopende tuningclub opgericht, dus ben bijna elk weekend wel te vinden op een meeting ergens in de Duitsland of de Benelux. Toch merk je dat Nederland erg achterloopt.

Ook vind ik dat de Nederlanders snel vinden dat ze een mega getunede auto hebben. andere velgen, uitlaatje eronder en oh oh oh wat heb ik een erg getunede auto. Ik heb totaal niks tegen deze mensen, want misschien hebben ze wel totaal geen geld ervoor of willen ze niet dit geld eraan besteden, maar graag dan niet dat haantjesgedrag om op elke meeting vooraan te staan en chagerijnig zijn als ze dit niet voor elkaar krijgen.

Ik durf wel te zeggen dat ik een extreem getunede auto, heb het afgelopen half jaar alleen al €5000 in mijn Arosa gestoken. Wordt op veel meetings in de Benelux ook uitgenodigd om te komen staan. Maar ik ben niet zo dat als er een in mijn ogen mooiere auto komt dat ik dan mijn auto vooraan moet hebben staan.

Voorzitter van de small cars tuning club? zoja weet je wel wie ik ben
Tuning is art
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')