Als mk4 freak ga ik zeker bij de supra fanclub Nederland kijken, de snelst getunede mk4 van Nederland zal er zo. 3 mei volgens de eigenaar ook staan. Ben benieuwd!
quote:Dan word het zaterdag 3 mei of zondag 4 mei.
Op donderdag 24 april 2003 22:08 schreef StefanP het volgende:
Ik ben d'r!Als mk4 freak ga ik zeker bij de supra fanclub Nederland kijken, de snelst getunede mk4 van Nederland zal er zo. 3 mei volgens de eigenaar ook staan. Ben benieuwd!
Is het te doen met openbaar vervoer?
Tips ?
quote:Woeps... zondag bedoelde ik, 4 mei dus
Op vrijdag 25 april 2003 19:52 schreef jacco het volgende:[..]
Dan word het zaterdag 3 mei of zondag 4 mei.
Best lollig dingetje (Exacte specs weet ik nie
)
quote:Het kan wel, maar er is geen station in Rosmalen. Je zult dus het laatste stuk met de bus moeten doen...
Op woensdag 30 april 2003 12:46 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld wilt ook gaan?Is het te doen met openbaar vervoer?
Tips ?
Dit is het adres: http://www.autotronevenementen.nl/evenementen.asp?A1PID=46PDFL&A1SID=30174320038
En hier kun je zien hoe je er het beste komt: www.9292ov.nl
Voor de mensen die over de A2 komen richting Rosmalen.... ik wens jullie erg veel plezier met heeeeeeeeeel lang in de file staan (vorig jaar stond er een file, de mensen moesten 2 uur in de file staan voordat ze er waren )
Nick (die vanuit richting Nijmegen komt en er toch al vrijdag zijn auto gaat neerzetten)
quote:* PostManBart heeft de oplossing!
Op woensdag 30 april 2003 12:46 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld wilt ook gaan?Is het te doen met openbaar vervoer?
Tips ?
Vanaf station 's Hertogenbosch neem je bus 90 of bus 161. Die stoppen allebei vóór het Autotron!
Overigens is er wel een station in Rosmalen, maar dat ligt héél ver van het Autotron af!
Ik woon zelf maar tien minuten fietsen van het Autotron af.
Ach mag niet, wel naar full-speed in zwolle Omdat mijn ouders weg gaan mag ik niet, dan maar genieten van de pics, wel veel foto's maken aub!
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 30-04-2003 19:51]
quote:Ja joh.. een vito.. geweldig.. kunnen ze die Skylines, de Mazda RX7 en de Toyota Supra in Engeland laten joh..
Ik kom ook
Samen met mn oom in zijn MB Vito![]()
Best lollig dingetje
(Exacte specs weet ik nie
)
Sorry maar het hele Speed en Speed and Design concept is voor mij een grote aanfluiting. WAARDELOOS.. Te weinig intressante auto's.
Ik ga wel lekker naar duitse en belgische meetings toe, veel prettigere sfeer. Hier in nederland plakt iemand een spoiler,sticker op zijn auto, uitlaat eronder ander wielen en we hebben een streettuned auto..
Nee geef maar onze zuiderburen, die maken er tenminste echt werk van.
No offence er zitten wel een paar nederlandse pareltjes tussen, maar die zijn op twee handjes te tellen..
Ik weet welke je bedoelt
quote:ik hoop dat ik nu terplekke aan dezelfde denk,,, mjah ik woon ook maar 10 minuutjes fietsen van het autotron en toch lekker met de auto
Op woensdag 30 april 2003 23:47 schreef Honda_LegalR het volgende:
Ik heb een al een paar bijzonderheden, maar weet nog niet of dat al bekend gemaakt mag worden. Maar het gaat iig om een paar hele speciale wagens uit engeland die 2 mei in Nederland aankomenIk weet welke je bedoelt
![]()
kzet em neer bij een vriendin van mij (die er in de buurt woont) of bij Mariaoort... (voor de kenners) en dan vanaf daar langs die file met opgefokte wagens lopen
heb er zin in
quote:Die blauwe van Nick???
Op donderdag 24 april 2003 22:08 schreef StefanP het volgende:
Ik ben d'r!Als mk4 freak ga ik zeker bij de supra fanclub Nederland kijken, de snelst getunede mk4 van Nederland zal er zo. 3 mei volgens de eigenaar ook staan. Ben benieuwd!
quote:Thanks Postmanbart!
Op woensdag 30 april 2003 17:37 schreef PostManBart het volgende:[..]
* PostManBart heeft de oplossing!
Vanaf station 's Hertogenbosch neem je bus 90 of bus 161. Die stoppen allebei vóór het Autotron!
Overigens is er wel een station in Rosmalen, maar dat ligt héél ver van het Autotron af!
Ik woon zelf maar tien minuten fietsen van het Autotron af.
Misschien zie ik je Zaterdag?
quote:Ben het helemaal met je eens. Nederland loopt nog vele jaren achter met de rest van Europa op tuninggebied. Ik houd heel erg van de duitse stijl en ga ook veel liever naar een duitse meeting dan naar een Nederlandse meeting. Ik heb een erg goed lopende tuningclub opgericht, dus ben bijna elk weekend wel te vinden op een meeting ergens in de Duitsland of de Benelux. Toch merk je dat Nederland erg achterloopt.
Op woensdag 30 april 2003 23:39 schreef Bogusje het volgende:
NO WAY... ik heb daar vorig jaar een middag in de zeikende regen rond gelopen te kijken naar een paar auto's..Sorry maar het hele Speed en Speed and Design concept is voor mij een grote aanfluiting. WAARDELOOS.. Te weinig intressante auto's.
Ik ga wel lekker naar duitse en belgische meetings toe, veel prettigere sfeer. Hier in nederland plakt iemand een spoiler,sticker op zijn auto, uitlaat eronder ander wielen en we hebben een streettuned auto..
Nee geef maar onze zuiderburen, die maken er tenminste echt werk van.
No offence er zitten wel een paar nederlandse pareltjes tussen, maar die zijn op twee handjes te tellen..
Ook vind ik dat de Nederlanders snel vinden dat ze een mega getunede auto hebben. andere velgen, uitlaatje eronder en oh oh oh wat heb ik een erg getunede auto. Ik heb totaal niks tegen deze mensen, want misschien hebben ze wel totaal geen geld ervoor of willen ze niet dit geld eraan besteden, maar graag dan niet dat haantjesgedrag om op elke meeting vooraan te staan en chagerijnig zijn als ze dit niet voor elkaar krijgen.
Ik durf wel te zeggen dat ik een extreem getunede auto, heb het afgelopen half jaar alleen al €5000 in mijn Arosa gestoken. Wordt op veel meetings in de Benelux ook uitgenodigd om te komen staan. Maar ik ben niet zo dat als er een in mijn ogen mooiere auto komt dat ik dan mijn auto vooraan moet hebben staan.
quote:Yeah...
Op donderdag 1 mei 2003 08:31 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Die blauwe van Nick???
quote:En ik mag ze morgen met de rest van SLH ophalen.........
Op woensdag 30 april 2003 23:47 schreef Honda_LegalR het volgende:
Ik heb een al een paar bijzonderheden, maar weet nog niet of dat al bekend gemaakt mag worden. Maar het gaat iig om een paar hele speciale wagens uit engeland die 2 mei in Nederland aankomenIk weet welke je bedoelt
![]()
quote:Eh nee, ik dacht, ik help je op weg!
Op donderdag 1 mei 2003 10:55 schreef Zw0rld het volgende:[..]
Thanks Postmanbart!
Misschien zie ik je Zaterdag?
Ra ra wanneer het dus erg druk zal zijn... best klote
never mind.. ik zag 't al..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |