quote:zo!
Op woensdag 16 april 2003 10:42 schreef Strolie75 het volgende:Terrorist uit raam gegooid
Baby opgepakt
![]()
quote:ik zeg bijna naakt ( reden zie dadelijk ) vastbinden met benen gespreid en armen ook. Een middelbare school uitnodigen en dan een metershoge stapel kiezel neerstorten en dan gooien maar ( kiezel duurt langer voor ze dood zijn vgl met bakstenen.
Op woensdag 16 april 2003 10:53 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Als je dit zou vertalen naar de wetten van het nederlandse gevangenisregime komt dat neer op :
12 jaar cel (met alle luxe) en een cruiseticket voor de terugreis
Maar er zijn inderdaad zat 'alternatieve' straffen te verzinnen voor deze dader(s)
quote:Zit eraan te denken om zijn fucking hoofd in een bankschroef te draaien en al schoppend in zijn fucking ballen de schroef draaien tot zijn ogen eruit poppen
Op woensdag 16 april 2003 11:00 schreef Magneet het volgende:[..]
ik zeg bijna naakt ( reden zie dadelijk ) vastbinden met benen gespreid en armen ook. Een middelbare school uitnodigen en dan een metershoge stapel kiezel neerstorten en dan gooien maar ( kiezel duurt langer voor ze dood zijn vgl met bakstenen.
Sorry,.......
Ben WOEST !
quote:Ik zelf dacht aan bv proefdieren afschaffen en dit soort 'wezens' daar voor in plaats gebruiken..
Op woensdag 16 april 2003 11:00 schreef Magneet het volgende:[..]
ik zeg bijna naakt ( reden zie dadelijk ) vastbinden met benen gespreid en armen ook. Een middelbare school uitnodigen en dan een metershoge stapel kiezel neerstorten en dan gooien maar ( kiezel duurt langer voor ze dood zijn vgl met bakstenen.
dit soort dingen maken me echt ziek ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 16-04-2003 11:05]
quote:Da's normaal dat je woest bent...als mensen hier niet woest om kunnen worden dan is er echt iets fout !
Op woensdag 16 april 2003 11:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zit eraan te denken om zijn fucking hoofd in een bankschroef te draaien en al schoppend in zijn fucking ballen de schroef draaien tot zijn ogen eruit poppen
Sorry,.......
Ben WOEST !
quote:goed idee shampoo in ogen is niet fijn!
Op woensdag 16 april 2003 11:04 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik zelf dat aan bv proefdieren afschaffen en dit soort 'wezens' daar voor in plaats gebruiken..
Jaren lang shampoo in ogen, expirimentele medicijnen in dat lichaam proppen, zeg maar alles wat van amnesty Int niet mag
Eigenlijk mag alles als het maar lang duurt en zeer pijnlijk is voor de daders
dit soort dingen maken me echt ziek
Gewoon levenslang opsluiten en de sleutel weggooien.
quote:ja maar ja maar dan ben je na 20 jaar weer vrij hier in nederland want de deuren gaan electrisch soms
Op woensdag 16 april 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Met lijfstraffen verlaag je je natuurlijk wel tot het niveau van achterlijke landen en culturen.Gewoon levenslang opsluiten en de sleutel weggooien.
quote:Zie het zelf meer als het aanpassen van de straf aan de daad
Op woensdag 16 april 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Met lijfstraffen verlaag je je natuurlijk wel tot het niveau van achterlijke landen en culturen.Gewoon levenslang opsluiten en de sleutel weggooien.
Nee ok je hebt gelijk..realischtisch gezien is dit geen optie...maar logisch denk ik dat mensen dit soort ideeen krijgen...mogen we wel even vertellen toch..
Opsluiten en sleutel weggooien lijkt mij een prima optie ![]()
Nou alleen nog hopen dat het rechtssysteem hier dit over zal nemen !!
quote:Rechtssysteem in Nederland is gewoon veels te soft. Levenslang moet echt levenslang worden. Is toch uberhaupt belachelijk dat je automatisch maar 2/3 van je straf hoeft uit te zitten.
Op woensdag 16 april 2003 11:07 schreef Magneet het volgende:
ja maar ja maar dan ben je na 20 jaar weer vrij hier in nederland want de deuren gaan electrisch soms
De rechterlijke macht heeft elk contact met de samenleving verloren.
quote:Nou ik denk dat ze daar dan om zouden smeken als je denkt aan wat expirimentele medicijnen voor effect kunnen hebben *grijns*
Op woensdag 16 april 2003 11:06 schreef Magneet het volgende:[..]
goed idee shampoo in ogen is niet fijn!
quote:Ja dat van die 2/3 snap ik ook nog steeds niet
Op woensdag 16 april 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Rechtssysteem in Nederland is gewoon veels te soft. Levenslang moet echt levenslang worden. Is toch uberhaupt belachelijk dat je automatisch maar 2/3 van je straf hoeft uit te zitten.
De rechterlijke macht heeft elk contact met de samenleving verloren.
quote:Hoe was het optreden van je broer gister?
Op woensdag 16 april 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Iets anders aub
quote:strak plan * Magneet gaat een zoeken naar leuk nieuws
Op woensdag 16 april 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Iets anders aub
quote:2/3 uitzitten en dan vrijkomen bij goed gedrag is de stelregel. Goed gedrag moet je heel ruim zien. Betekent dat je binnen geen moord hebt gepleegd of vluchtpoging hebt gedaan met bedreiging en zo.
Op woensdag 16 april 2003 11:11 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ja dat van die 2/3 snap ik ook nog steeds niet
Weet iemand hoe dit zit ?? Vroeg het hier gisteren ook al...
Zijn de resterende jaren van de straf dan voorwaardelijk ofzo ?
En hoe is het gevangenisregime tot dit besluit gekomen
Minister Donner wil van de 2/3 zelfs 1/2 maken.
Ik vind het strafsysteem niet te soft, maar deze bovenstaande regels en proefverloven en zo wel totaal fout.
Verder ook het samenvegen van misdrijven. Dat is ook fout. Serieverkrachters en seriemoordenaars worden niet per misdrijf veroordeeld, maar in totaal.
quote:Waanzinnig,..... ze hebben gewonnen
Op woensdag 16 april 2003 11:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hoe was het optreden van je broer gister?
quote:Ja,...... ik ga ook even op zoek,......
Op woensdag 16 april 2003 11:13 schreef Magneet het volgende:[..]
strak plan * Magneet gaat een zoeken naar leuk nieuws
Gezocht:
Mannelijke strippers
Je hoeft niet beschikken over een afgetraind lijf zoals de Chippendales. Je hoeft ook geen lang, vet haar te hebben. Dat is juist de grap van het nieuwe Yorin-programma Starstrippers: elke Jan Modaal kan auditie doen om deel uit te maken van een nieuwe stripformatie.
Froukje de Both neemt samen met ex-danser Gary Carter de presentatie op zich. In acht afleveringen gaan zij samen op zoek naar zes kandidaten om het ultime stripteam samen te stellen.
Er zal gezocht worden naar goodtime boy a la een Robbie Williams of een 'echte man' zoals een Harrison Ford. In elk van de eerste zes afleveringen staat één type centraal: het aantal van tien kandidaten per 'categorie', die eerder al door de voorselectie zijn gekomen, wordt hierin na het afleggen van audities teruggebracht tot de twee die doorgaan naar de volgende ronde.
Hierin (aflevering zeven) brengt Gary, ondersteund door choreografe Sundi Siere, de twaalf gekwalificeerden terug tot de zes die daadwerkelijk deel uitmaken van het team. Zij gaan vervolgens keihard trainen om in de finaleuitzending op maandag 30 juni voor een zaal hun eerste show op te voeren.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Waanzinnig,..... ze hebben gewonnenZe spelen dus op Koninginnenach in Den Haag !
quote:Eerst 15-20 Kilo kwijt, en dan doe ik mee
Op woensdag 16 april 2003 11:18 schreef Tigress74 het volgende:
Misschien is dit iets voor jullie 'heren' ??
The Gijsjes go naked ofzo![]()
[...]
quote:Bij yo
Op woensdag 16 april 2003 11:18 schreef Tigress74 het volgende:
Misschien is dit iets voor jullie 'heren' ??
The Gijsjes go naked ofzo![]()
Gezocht:
Mannelijke strippers
quote:Maar is de rest van wel voorwaardelijk en wordt die voorwaardelijke straf dan omgezet naar onvoorwaardelijk en komt deze bovenop de nieuwe straf indien iemand weer de fout in gaat ??
Op woensdag 16 april 2003 11:16 schreef dolle_hond het volgende:[..]
2/3 uitzitten en dan vrijkomen bij goed gedrag is de stelregel. Goed gedrag moet je heel ruim zien. Betekent dat je binnen geen moord hebt gepleegd of vluchtpoging hebt gedaan met bedreiging en zo.
Minister Donner wil van de 2/3 zelfs 1/2 maken.
Ik vind het strafsysteem niet te soft, maar deze bovenstaande regels en proefverloven en zo wel totaal fout.
Verder ook het samenvegen van misdrijven. Dat is ook fout. Serieverkrachters en seriemoordenaars worden niet per misdrijf veroordeeld, maar in totaal.
Ik vind het trouwens onzinnig om iemand te belonen voor 'normaal' gedrag in een gevangenis.....hoe komt iemand daarop ...ok je doet nu wat je zou moeten doen, tenminste nu even niets wat niet zou mogen dus ga maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |