quote:Ja sorry, maar ik ben best wel pissed
Op dinsdag 15 april 2003 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Yvonne, meid, neem het nou niet te persoonlijk... Nadine mist Ker (wij allemaal overigens) en jij bent nou eenmaal een FA.
We houden nog steeds van onze favo Gijs lurkerEn beterschap !
Ik ga terug naar bed, beter
![]()
*Fluistert*
Ze is weer weg
quote:Juist nu is het niet gezond je om zoiets druk te maken..
Op dinsdag 15 april 2003 18:03 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja sorry, maar ik ben best wel pissed
Ik ga terug naar bed, beter
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 17:59 schreef yvonne het volgende:[..]
Tis wat, misschien omdat ik bronchitus heb en per dag maar een paar keer online ben?
En heel misschien m'n mail heb uitstaan?
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Juist nu is het niet gezond je om zoiets druk te maken..
.
Even tot 10 tellen en je niet druk maken om zoiets onbenulligs..
Gezondheid eerst enzo..
Rook een joint en ga op de bank liggen overdrijf een beetje zodat ze je thuis ff lekker verwennen.. (misbruik maken van de situatie is okay)
Beterschap..
quote:Mooi, van cru hou ik, worden dingen duidelijk gezegd namelijk, net als het volgende:
Op dinsdag 15 april 2003 18:01 schreef yvonne het volgende:[..]
En om het maar even cru te zeggen,
jij met je onderhuidse gewauwel IN een reeks, komt me onderhand zwaar de strot uit.
Ben dan een vent en open in FB ook topics over alle anderen die normaal gebanned werden wegens doorposten onder kloon.
Ik zal je wat namen geven, Kasta, Speedcore, Barry,
open daar dan ook huiltopics over.
Ker Plunk is een jongen die niet als onrust stoker bekend staat, niet als topicspammer, of anderszijds vervelend aanwezig is voor de mods. Dan vind ik dat als je een grap maakt alszijnde FOK, en er daardoor mensen worden geband er ook niet moeilijk moet worden gedaan met unbannen!
Sorry, dat moet ik kwijt en dan kan ik meelen waar je geen reply op krijgt, je kan een topic openen in FB wat word gesloten, en je kan het in ONZin gooien. Kies gewoon voor dat laatste...
Verder wens ik je natuurlijk van harte beterschap, er lijkt mij niets vervelender dan ziek zijn met dit mooie weer.
quote:Wel man..
Op dinsdag 15 april 2003 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
[..]
Lijkt me niet zo'n heel strax plan Dagg...
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:17 schreef Bastard het volgende:[..]
Mooi, van cru hou ik, worden dingen duidelijk gezegd namelijk, net als het volgende:
Kheb geen zin in FB topics, die worden gesloten omdat een ban niet word besproken. Dus ik geef mijn mening weer hier in een reeks, en gisteren ook in een apart topic. Mijn mening is nog altijd iets wat geventileerd mag worden in de wereld en wil je mij monddood hebben zal je mij ook moeten bannen!
FOK! zuigt door alle kleine regeltjes en door het handen boven het hoofd houden van geliefde users.Ker Plunk is een jongen die niet als onrust stoker bekend staat, niet als topicspammer, of anderszijds vervelend aanwezig is voor de mods. Dan vind ik dat als je een grap maakt alszijnde FOK, en er daardoor mensen worden geband er ook niet moeilijk moet worden gedaan met unbannen!
Sorry, dat moet ik kwijt en dan kan ik meelen waar je geen reply op krijgt, je kan een topic openen in FB wat word gesloten, en je kan het in ONZin gooien. Kies gewoon voor dat laatste...Verder wens ik je natuurlijk van harte beterschap, er lijkt mij niets vervelender dan ziek zijn met dit mooie weer.
quote:*PETS*
Op dinsdag 15 april 2003 18:19 schreef Chen het volgende:
Iedereen pest me wil iemand is aardig tegen mij doen??
Gijsss
Mailen heeft niet veel nut
(Ik heb Yvonne ook eens gemaild
) Nu kan ik dat ook wel begrijpen aan de ene kant (ik krijg al tyfus veel mail die ik moet beantwoorden, laat staan een FA van een forum met zoveel users)
In FB word het inderdaad meteen gesloten, omdat het niet besproken word (waarom eigenlijk niet vraag ik me dan ook weer af)
En tja, in je eigen reeks moet het dan maar, aangezien het wel een "lid" van de reeks is die nu weg is...
quote:Nadine? Wat voor webcam heb jij?
Op dinsdag 15 april 2003 18:25 schreef Nadientje het volgende:[..]
hij is geen gijs
quote:Philips Toucam
Op dinsdag 15 april 2003 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nadine? Wat voor webcam heb jij?
En welk OS ?
Ik ga bier drinken in de GR
(gemeenschappelijke ruimte )
quote:euhmm ff zoeken
Op dinsdag 15 april 2003 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pro?En welk OS ?
quote:Om een eindeloze ja-nee discussie te voorkomen denk ik..
Op dinsdag 15 april 2003 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:In FB word het inderdaad meteen gesloten, omdat het niet besproken word (waarom eigenlijk niet vraag ik me dan ook weer af)
quote:Hallo
Op dinsdag 15 april 2003 19:22 schreef Nuongirl het volgende:
Goedenavond Gijsjes en Gijzinnetjes
quote:Tja eerst dat icoon weg en de cursus volgen
Op dinsdag 15 april 2003 19:23 schreef Chen het volgende:[..]
Hallo
* Chen is nog steeds teleurgesteld dat hij geen Gijsje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |