de band:
de albums:
quote:mijn peroonslijke mening is
Tristania - 1997
Widow's Weeds - 1998
Beyond The Veil - 1999
World Of Glass - 2001
quote:same thing here
Op dinsdag 15 april 2003 15:36 schreef sgoldie het volgende:
hm...lijken me meer eersteklaslosers
quote:maar ze maken wel goeie muziek
Op dinsdag 15 april 2003 15:36 schreef sgoldie het volgende:
hm...lijken me meer eersteklaslosers
Die mogen ook wel weer eens een tourtje maken
quote:en nu in het nederlands
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef Zebigboss het volgende:
oke nog ff een vraag je waarom zo bizar veel rock-metal-etc bands een bel mannen en 1 vrouw.. voorbeeldje WT
Just why???
quote:hehe eindelijk iemand die mijn mening deelt
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef lordhelmet het volgende:
Geniale band! Blijf toch Widow's Weeds het beste album vinden, maar het allemaal geweldig materiaal.Die mogen ook wel weer eens een tourtje maken
quote:Waarom die samenstelling van dat soort bands zo voorspelbaar is..
Op dinsdag 15 april 2003 15:42 schreef afraidtech het volgende:en nu in het nederlands
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef Zebigboss het volgende:
oke nog ff een vraag je waarom zo bizar veel rock-metal-etc bands een bel mannen en 1 vrouw.. voorbeeldje WT
Just why???
Ten eerste vroeg ik me dat ook wel eens af, maar het is eigenlijk super dom om je zoiets af te vragen. Waarom zijn er zoveel klassieke componisten die piano spelen met viool erbij? Waarom zijn er zoveel R&B groepen met een zangeres? Waarom zijn er zoveel housenummers waar alleen synthesizers in gebruikt wordt?!?!?!
Waarom probeerd iedereen iedere metalband met een zangeres er in te vergelijken met Within Temptation? Waarom niet met bijv. The Gathering? Die waren er al veeeellll langer. Zelfde stijl gewoon. Was TOEN vrij uniek.
After Forever, Flowing Tears, Lacuna Coil, Nightwish, The Gathering, The Sins Of Thy Beloved, Trail Of Tears, Tristiania - allemaal WT-achtige bands zoals jij het noem.
Maar wat dacht je van: Avrigus, Autumn Tears, Siebenburgen
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar in principe is het allemaal gewoon mooie muziek. Het is alleen jammer hoe mensen tegenwoordig tegen muziek aan kijkt. Ahhh is al gedaan.. Ahhhhh die en die luisteren daarheen, dus ik vind dat niets etc.
Zo ben ik zelf ook wel een beetje ingesteld hoor - ik houd meer van wat uitdagends / aparts vaak - zolang er maar heftige emotie inzit. (op welke manier dan ook). Black/Death/Trash-metal staan voorop bij me.
Anyway.. Tristania heerscht zeer zekers. Zeer bombastische stukken hebben ze. Diepgaande teksten ook. Jammer dat ze niet meer bestaan - hun optredens waren ook altijd oke.
Tristania
quote:helemaal mee eens, within temptation is wel een heel erg slecht voorbeeld om zo'n band mee te vergelijken, zoals iedereen dat nu doet....
Op dinsdag 15 april 2003 15:55 schreef Sathaana het volgende:[..]
-knip-
Tristania
voor de rest is het bij mij ook black/death/doom plus de meeste verbasteringen daarvan like gotenburg metal (in flames en varianten)
quote:Bedankt voor je verkapte "jij bent dom" opmerking
Op dinsdag 15 april 2003 15:55 schreef Sathaana het volgende:[..]
Ten eerste vroeg ik me dat ook wel eens af, maar het is eigenlijk super dom om je zoiets af te vragen. Waarom zijn er zoveel klassieke componisten die piano spelen met viool erbij? Waarom zijn er zoveel R&B groepen met een zangeres? Waarom zijn er zoveel housenummers waar alleen synthesizers in gebruikt wordt?!?!?!
Waarom probeerd iedereen iedere metalband met een zangeres er in te vergelijken met Within Temptation? Waarom niet met bijv. The Gathering? Die waren er al veeeellll langer. Zelfde stijl gewoon. Was TOEN vrij uniek.
After Forever, Flowing Tears, Lacuna Coil, Nightwish, The Gathering, The Sins Of Thy Beloved, Trail Of Tears, Tristiania - allemaal WT-achtige bands zoals jij het noem.
Maar wat dacht je van: Avrigus, Autumn Tears, Siebenburgen
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten, maar in principe is het allemaal gewoon mooie muziek. Het is alleen jammer hoe mensen tegenwoordig tegen muziek aan kijkt. Ahhh is al gedaan.. Ahhhhh die en die luisteren daarheen, dus ik vind dat niets etc.
Zo ben ik zelf ook wel een beetje ingesteld hoor - ik houd meer van wat uitdagends / aparts vaak - zolang er maar heftige emotie inzit. (op welke manier dan ook). Black/Death/Trash-metal staan voorop bij me.
Anyway.. Tristania heerscht zeer zekers. Zeer bombastische stukken hebben ze. Diepgaande teksten ook. Jammer dat ze niet meer bestaan - hun optredens waren ook altijd oke.
Tristania
afraidtech->
quote:moet je ckers een keer luisteren, denk dat je het wel mooi vind
Op dinsdag 15 april 2003 17:02 schreef Man_Made_God het volgende:
Als afraidtech het zegt, moet ik maar es wat rond gaan kijken op i-net.....
Ken de band wel, muziek niet....afraidtech->
![]()
lang nie gezien mmg
quote:de albums zijn cker wel ok
Op dinsdag 15 april 2003 20:05 schreef Qwertyy het volgende:
Ik vond ze op Graspop vorig jaar erg tegenvallen... had nog niks van ze gehoord maar het kwam allemaal niet echt over.
quote:ckers... widow's weeds
Op dinsdag 15 april 2003 20:11 schreef Wisp het volgende:
sinds dat Morten Veland weg is vind ik ze een stuk minder, maar beyond the veil + widow's weeds zijn geniaal
quote:maar world of glass is maar matig vind ik, gelukkig heeft morten zijn genialiteit voortgezet bij Sirenia
Op dinsdag 15 april 2003 22:27 schreef afraidtech het volgende:
ckers... widow's weedshelemaal bijna grijs gedraait
De laatste jaren is mijn interesse in Kottik Mettel sterk afgenomen, maar ik blijf wel van de 'oude' bands houden. Nieuwkomers als Autumn en Sirenia (ik had meer van Morten verwacht) kunnen me aan de kont roesten.
quote:ja world of glass is idd matig, en naar andere gothic metal bands luister ik na genoeg niet....
Op dinsdag 15 april 2003 22:44 schreef Wisp het volgende:[..]
maar world of glass is maar matig vind ik, gelukkig heeft morten zijn genialiteit voortgezet bij Sirenia
quote:heb cd's van nightwish en decipher (limited edition
Op woensdag 16 april 2003 08:29 schreef afraidtech het volgende:[..]
ja world of glass is idd matig, en naar andere gothic metal bands luister ik na genoeg niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |