Poll: heb je wel eens als hetero man met een andere man gezoend?
Poll: als hetero vrouw wel eens met andere vrouw gezoend?
quote:* gruwelt mee *
Op dinsdag 15 april 2003 13:28 schreef El_Diablo het volgende:
* gruwel *
moet er echt niet aan denken...maar als iemand het wel lekker vindt moet ie het vooral nie laten...zolang ik het slachtoffer maar nie ben
quote:Tja, als je dan als ontvanger van de blowjob gewoon niet naar beneden kijkt, is et vast nog lekker ook
Op dinsdag 15 april 2003 13:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik zou een man nog eerder pijpen dan zoenen..
quote:het wordt steeds enger.....
Op dinsdag 15 april 2003 13:33 schreef MrTorture het volgende:[..]
Tja, als je dan als ontvanger van de blowjob gewoon niet naar beneden kijkt, is et vast nog lekker ook
quote:waarom zou het niet mogen? is toch een vrij normale poll waarvan de eindresultaten me erg zullen benieuwen. ik kan wel een verhaal gaan ophangen over dat wij op sexueel gebied veel vrijer zijn geworden etc, maar dat snapt iedereen dus wel.
Op dinsdag 15 april 2003 13:34 schreef vosss het volgende:
En ik maar denken dat dat niet mocht, een topic openen met alleen een poll erin
quote:Vrouw met vrouw = geil
Op dinsdag 15 april 2003 13:41 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
man met man = vies
quote:disher je hebt me weer aan een nieuw idee-poll geholpen
Op dinsdag 15 april 2003 13:45 schreef Disher het volgende:[..]
Vrouw met vrouw = geil
quote:het is wat jammer van de kinderlijke reacties, maar de poll opzich is interessant genoeg.
Op dinsdag 15 april 2003 13:34 schreef vosss het volgende:
En ik maar denken dat dat niet mocht, een topic openen met alleen een poll erin
quote:uit de FAQ:
Op dinsdag 15 april 2003 13:47 schreef extreme het volgende:[..]
het is wat jammer van de kinderlijke reacties, maar de poll opzich is interessant genoeg.
quote:Interessante poll of niet, of jullie sluiten deze, of jullie passen de FAQ aan lijkt me
Poll-topics. Teveel poll-topics zijn hinderlijk in de lijst, mede doordat poll maar een paar dagen "open" zijn voor stemmingen. Polls kunnen geplaatst worden in het Centrale poll-topic. Nieuw geopende poll-topics zullen dan ook gesloten worden.
quote:* H20 is het helemaal met Disher eens!
Op dinsdag 15 april 2003 13:45 schreef Disher het volgende:[..]
Vrouw met vrouw = geil
quote:ik zal het eens in de groep gooien.
Op dinsdag 15 april 2003 13:49 schreef vosss het volgende:Interessante poll of niet, of jullie sluiten deze, of jullie passen de FAQ aan lijkt me
quote:mij maakt het verder niks uit hoor, maar erg consequent is het iig niet
Op dinsdag 15 april 2003 13:54 schreef extreme het volgende:[..]
ik zal het eens in de groep gooien.
quote:je doet me denken aan mijn oude studie bestuurskunde.... daar had je ook van die bureaucratische mierenneukers
Op dinsdag 15 april 2003 13:49 schreef vosss het volgende:[..]
uit de FAQ:
[..]Interessante poll of niet, of jullie sluiten deze, of jullie passen de FAQ aan lijkt me
quote:I'll take that as a compliment
Op dinsdag 15 april 2003 13:56 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
je doet me denken aan mijn oude studie bestuurskunde.... daar had je ook van die bureaucratische mierenneukers
Ik heb geen groot verschil kunnen constateren tussen het kussen met een man en het kussen met een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |