quote:En hiermee bedoel je...?
Op vrijdag 25 april 2003 12:19 schreef realist_ik het volgende:[..]
quote:leer eens posticons te begrijpen ...
Op vrijdag 25 april 2003 12:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
En hiermee bedoel je...?
de doodstraf had ik idd een betere straf gevonden ... net als bij elke andere moord...
zo'n hond verdient het niet om te leven ...
quote:Dat moge bekend zijn bij jou.
Op vrijdag 25 april 2003 12:26 schreef realist_ik het volgende:de doodstraf had ik idd een betere straf gevonden ... net als bij elke andere moord...
zo'n hond verdient het niet om te leven ...
Waarom je honden gelijk stelt aan moordenaars is me trouwens een raadsel.
quote:als er naar wordt gevraagd, meld ik het even ...
Op vrijdag 25 april 2003 12:40 schreef robh het volgende:[..]
Dat moge bekend zijn bij jou.
quote:als een hond iemand bijt, krijgt hij een spuitje ...
Waarom je honden gelijk stelt aan moordenaars is me trouwens een raadsel.
Die Khalid L mag van mij ook een dergelijke straf krijgen en z'n Indische maatje mag eens een paar jaar naar een heropvoedingskamp.
Laatste waarschuwing.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 25-04-2003 13:59]
quote:acht jaar is idd veel te weinig...
Op vrijdag 25 april 2003 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Maar goed, weer ontopic. Acht jaar vind ik wat weinig.
quote:Bij een flame wordt je hele bericht ge-edit. Dus is het zinloos om dan nog ontopic te reageren in de hoop dat je bericht blijft.
Op vrijdag 25 april 2003 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
bij een flame wordt je bericht geedit, vraag je je dan niet af waarom er dan nogsteeds mensen het bericht quoten?
8 jaar + TBS is precies mijn voorspelling vooraf. Ik hoop dat hij geestelijk weer in orde komt om weer gewoon deel te kunnen nemen aan de samenleving.
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 25-04-2003 14:02]
quote:Ik hoop van wel. Ik zie niet in wat dat figuur nog in de samenleving te zoeken heeft.
Op vrijdag 25 april 2003 13:59 schreef realist_ik het volgende:[..]
acht jaar is idd veel te weinig...
laten we hopen dat die tbs levenslang is ...
Leuk trouwens, weer 'n waarschuwing, anderen mogen blijkbaar ongestoord een topic verzieken (Tia_T en Wile).
Daarvoor mag je dus iemand doodschoppen in Nederland.
quote:Waarom? Waarom heeft hij nog het recht op een normaal leven als hij in koele bloede iemand zijn graf in heeft geschopt?
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
8 jaar + TBS is precies mijn voorspelling vooraf. Ik hoop dat hij geestelijk weer in orde komt om weer gewoon deel te kunnen nemen aan de samenleving.
quote:Ik hoop het niet, want dat zou betekenen dat de dader nooit meer geestelijk in orde raakt. Om de hoeveel jaar wordt eigenlijk gekeken of de TBS moet worden verlengd?
Op vrijdag 25 april 2003 13:59 schreef realist_ik het volgende:[..]
acht jaar is idd veel te weinig...
laten we hopen dat die tbs levenslang is ...
quote:Hij heeft TBS en therapie, dus die blijft nog wel wat langer zitten.
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef Tikorev het volgende:
In feite dus (2/3)*8 = 5,3 jaar.Daarvoor mag je dus iemand doodschoppen in Nederland.
quote:In onze maatschappij behandelen wij mensen niet als honden, dat is wat de mens onderscheidt van de dieren...en een beetje intelligentie, uiteraard.
Op vrijdag 25 april 2003 13:01 schreef realist_ik het volgende:als een hond iemand bijt, krijgt hij een spuitje ...
quote:Ik heb het er niet voor over.
Op vrijdag 25 april 2003 14:01 schreef Tikorev het volgende:
In feite dus (2/3)*8 = 5,3 jaar.Daarvoor mag je dus iemand doodschoppen in Nederland.
quote:Dat weet je niet, en mocht dat zo zijn dan wordt de TBS wel verlengd.
Op vrijdag 25 april 2003 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook na 5,5 jaar is die Khalid Laliffi nog een wandelende tijdbom die elk moment weer eens kan exploderen als iemand hem aanspreekt op zijn gedrag.
quote:Dat heeft de rechter ook onderkend en daarom TBS opgelegd wat in theorie levenslang kan inhouden.
Op vrijdag 25 april 2003 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook na 5,5 jaar is die Khalid Laliffi nog een wandelende tijdbom die elk moment weer eens kan exploderen als iemand hem aanspreekt op zijn gedrag.
quote:Hoe behandelde Khalid Laliffi Rene Steegmans?
Op vrijdag 25 april 2003 14:04 schreef Tia_Tijger het volgende:[..]
In onze maatschappij behandelen wij mensen niet als honden, dat is wat de mens onderscheidt van de dieren...en een beetje intelligentie, uiteraard.
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 14:05 schreef Tia_Tijger het volgende:[..]
Dat heeft de rechter ook onderkend en daarom TBS opgelegd wat in theorie levenslang kan inhouden.
quote:Mij lijkt het niet waarschijnlijk dat die jongen ooit weer helemaal normaal wordt. Hopelijk wordt die theorie eens praktijk.
Dat weet je niet, en mocht dat zo zijn dan wordt de TBS wel verlengd.
quote:Dat weet je niet. Voor het zelfde geld vinden ze het na een paar maanden wel weer voldoende.
Op vrijdag 25 april 2003 14:04 schreef tvlxd het volgende:[..]
Hij heeft TBS en therapie, dus die blijft nog wel wat langer zitten.
quote:Heb jij beetafdrukken gezien op het lijk?
Op vrijdag 25 april 2003 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Hoe behandelde Khalid Laliffi Rene Steegmans?
quote:Dan is hij geestelijk in orde. En een veel kleiner gevaar voor de samenleving.
Op vrijdag 25 april 2003 14:07 schreef Tikorev het volgende:[..]
Dat weet je niet. Voor het zelfde geld vinden ze het na een paar maanden wel weer voldoende.
quote:Wij leven in een maatschappij waarin wij de wet toepassen, geen bloedwraak volgens mij. Ik dacht dat wij die 'achterlijke' fase ontstegen waren.
Op vrijdag 25 april 2003 14:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Hoe behandelde Khalid Laliffi Rene Steegmans?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |