vooral die laatstequote:Op donderdag 22 april 2004 23:44 schreef Mister_T het volgende:
* Mister_T hangt kwijlend boven zijn toetsenbord en weet ff niet wat die moet zeggen
Jezusquote:Op donderdag 22 april 2004 22:06 schreef kepler het volgende:
nieuwe plaatjes Fable
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maakt het 2e plaatje duidelijker, en check dat wapen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was op GDC al playable zelfs, niet het hele spel. Maar journalisten konden het wel spelenquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd naar Fable op de E3.. Misschien is ie wel playable,.
Whieeeeee..
Ja,quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:00 schreef SailingAce het volgende:
Wachten ben ik zo zat
DIE LIJST die je ook even opnoemdquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja,.
Gelukkig voor ons komt er nog een hele waterval aan goeie games aan voor dat Fable komt...
Met Sudeki, Kameo, FSW en Ninja Gaiden als grootste games..
De hoofdpersoon in verschillende gedaante's dusquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:05 schreef pkwarts het volgende:
het grappige van fable vindt ik ook dat ALLE heroes op de screens (nou ja, op de NPC heroes na) allemaal zijn voortgekomen uit hetzelfde ventje
en er ook allemaal anders uitzienquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:05 schreef pkwarts het volgende:
het grappige van fable vindt ik ook dat ALLE heroes op de screens (nou ja, op de NPC heroes na) allemaal zijn voortgekomen uit hetzelfde ventje
Allemaal in het topic posten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:10 schreef kepler het volgende:
en er ook allemaal anders uitzien
de mogelijkheden zijn dus eindeloos.. dat wordt leuk hero's vergelijken als het spel uit is
Daar ga ik denk ik voor... en met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaanquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:22 schreef pkwarts het volgende:
'Ik heb dorpje X net volledig uitgemoord'
Ja dat lijkt me wel wat om mee te beginnenquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:31 schreef pkwarts het volgende:
ok sailingace wordt evil zie ik net
of meerdere vrouwen trouwen, en dan zorgen dat elkaar niet ontmoetenquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:29 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Daar ga ik denk ik voor... en met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan
er is nog geen datum bekendquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:23 schreef Mister_T het volgende:
Waar kan ik deze game pre-ordere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |