quote:Het doet nogal wat stof opwaaien zoals je ziet
Op dinsdag 20 mei 2003 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vandaag weer eens proberen om die trailer binnen te trekken
quote:Ook de 150 MB versie stuk ?
Op dinsdag 20 mei 2003 11:32 schreef BliepMiep het volgende:
volgens mij staat de trailer van de e3 ook gewoon op XBox.com, waarom zou je hem downloaden
quote:GODVER KUTCOOKIES... mn zusje moet gewoon uitloggen
Op dinsdag 20 mei 2003 11:32 schreef BliepMiep het volgende:
volgens mij staat de trailer van de e3 ook gewoon op XBox.com, waarom zou je hem downloaden
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:34 schreef Fliepke het volgende:[..]
GODVER KUTCOOKIES... mn zusje moet gewoon uitloggen
nee die van 150 mb niet, maar das ook geen trailer
quote:You'll be amazed!!
Op dinsdag 20 mei 2003 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vandaag weer eens proberen om die trailer binnen te trekken
quote:Beetje wel ja:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
leuk zusje
Je schrok zeker van die stuk opmerking
astu! het is de 15 min trailer iig
quote:zo'n vent?!
Op dinsdag 20 mei 2003 17:35 schreef FluxC5 het volgende:
Ik heb de trailer, wel een cool flmpje, alleen wel jammer dat zo'n vent er de hele tijd doorheen blaat
Ik moet zeggen, ondanks de crappy manier van filmen, dat ik erg onder de indruk ben. Goed het is maar een detail natuurlijk om een gevecht te laten plaatsvinden, de deur uit te lopen, door het raam te kijken en te zien dat het gevecht nog steeds gaande is, en characters dus echt een eigen 'leven' lijken te hebben, maar het geeft voor mij aan in welke mate er aandacht in deze game is gestopt en ik ben er erg van onder de indruk.
Ik weet alleen niet zeker of ik deze game wel zou moeten kopen. Enige zelfbescherming m.b.t. verslavingsfactoren lijkt me niet geheel onverstandig.
.
Het is toch humor om telkens die onschuldige kindekes in mekaar te rammen? ![]()
Edit:
Zooi,
Ik zie nu pas dat je papa wordt: gefeliciteerd!
PS.: Je usericon doet het niet (meer)..
quote:Dat lijkt mij dus ook.
Op dinsdag 20 mei 2003 22:52 schreef FluxC5 het volgende:
Volgens ga ik gtelijk het slechte pad op..Het is toch humor om telkens die onschuldige kindekes in mekaar te rammen?
quote:Dank je.
Edit:
Zooi,
Ik zie nu pas dat je papa wordt: gefeliciteerd!
quote:Oeps... Je hebt gelijk, is inmiddels weer aangepast, thxs for telling.
PS.: Je usericon doet het niet (meer)..
quote:loopt hij bij jullie wel soepel? Bij mij loopt tie niet soepel, zeg maar heel haperig. Ik heb een P2 350, 380 mb ram ofzo en een 64 mb videokaart
Op dinsdag 20 mei 2003 14:01 schreef Fliepke het volgende:[..]
Beetje wel ja:
TADAAAA het schijnt dat deze versie maar 36 mb is
http://www.neptune.com/users/incendy/video/incendy2003055101336.wmvastu! het is de 15 min trailer iig
quote:Goh, dat ligt gewoon aan je processorkracht
Op woensdag 21 mei 2003 10:47 schreef kepler het volgende:[..]
loopt hij bij jullie wel soepel? Bij mij loopt tie niet soepel, zeg maar heel haperig. Ik heb een P2 350, 380 mb ram ofzo en een 64 mb videokaart
quote:Jaja, zo denken een hoop mensen niet:
Op maandag 19 mei 2003 16:11 schreef Refragmental het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat door het een Xbox exclusive te maken Fable NOOIT een topper kan zijn.
Het spel kan wel succesvol zijn voor de Xbox, maar het zal nooit eenzelfde status zoals bv half-life, doom of quake etc etc krijgen.
Fable lijkt me een superstoer spel, maar ik zou het nooit kopen als het een Xbox titel blijft. Heb geen zin om geld weg te gooien aan een console die ik over 2 jaar kan weggooien of veroudert aandoet. En zo denken heel veel mensen.
Als je zo denkt van 'als ik nu wat koop dan is het over 2 jaar verouderd dus koop ik het maar niet ' dan kan je net zo goed nooit wat kopen!
ps
Xbox spellen van nu zullen trouwens ook te spelen zijn op de Xbox2
quote:Zoooooooooo hebben we inside info
Op zaterdag 24 mei 2003 01:25 schreef xstatic1975 het volgende:ps
Xbox spellen van nu zullen trouwens ook te spelen zijn op de Xbox2
quote:Dat het backwards-compatible zou zijn was al bekend..
Op zaterdag 24 mei 2003 12:29 schreef Fliepke het volgende:[..]
Zoooooooooo hebben we inside info
![]()
quote:
Op maandag 26 mei 2003 15:53 schreef damienfromhell het volgende:of niet na het filmpje te hebben gezien zie ik het alweer,
quote:Eerst een XboX kopen, loser!
Op maandag 26 mei 2003 15:53 schreef damienfromhell het volgende:
Na alle berichten over Fable kon ik niet wachten op het een keer te zien. Wat moet dit een fantastisch spel worden...
of niet na het filmpje te hebben gezien zie ik het alweer, weer zo'n boutspel van de smiegterige loser van een molyneux
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |