Ik denk dat fable 2 of 3 pas wordt wat men een paar jaar terug beloofd heeft... Dat vind ik pas echt zonde.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:25 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Mee eensch. Ik verwacht aan de ene kant een 'mediafabel', zoals al eerder gequote was, maar aan de andere kant toch wel wat nieuwigheidjes die in toekomstige games toegepast kunnen (en zullen) worden. En misschien gaat de gameplay en grafics toch wel verloren aan de vele details. Dat werd ons wel duidelijk gemaakt toen ze het in meerdere interviews hadden over het feit dat de hoofdrolspeler geen vrouw kan zijn, vanwege het vele werk dat met zich mee zou brengen.
Het is nog maar een paar maanden wachten, maar hoe dan ook-- ik durf wel te wedden dat het vele gamers tevreden zal stellen. We zijn benieuwd.

dan heb je het ook over een spel met de slechtste grafische engine die je maar kan bedenkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:37 schreef rockstah het volgende:
over de framerate maak ik me geen zorgen. morrowind liep ook superkut maar die vond ik nog steeds geweldig

Ja daar maak ik me ook niet zo druk over, als het maar niet te erg is.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:37 schreef rockstah het volgende:
over de framerate maak ik me geen zorgen. morrowind liep ook superkut maar die vond ik nog steeds geweldig

lag er ook wel aan waar je liep, maar 1 grote vogel in de lucht boven je en het spel haperde, dat zal fable denk ik niet hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:58 schreef rockstah het volgende:
nah.. dat viel toch wel mee? het was alleen wat ehm... kaal.

Nee maar het speelt wel lekkerder. Als KOTOR's framerate wat beter zou zijn dat was dat spel bijna legendarischquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:37 schreef rockstah het volgende:

Echt verplicht download materiaalquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef Fliepke het volgende:
click op het nieuwe filmpje van 21 mei.
Het schijnt retecool te zijn, ik heb het zelf nog niet gezien maar ik ben wel net begonnen.
een fable filmpje van 105 mb :|
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html

't schijnt volgens sommige mensen soms een beetje irritant te zijn, heel veel sub sub sub, en dan moet je ook weer helemaal teruggaanclicken...quote:Op zondag 23 mei 2004 17:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt verplicht download materiaalVerbaasd gewoon... setting is perfect en de graphics zijn een stuk mooier dan ik had verwacht
Menu zag er ook cool uit.... heerlijk geanimeerd

Ben een RPG gamer... ben dat gewendquote:Op zondag 23 mei 2004 18:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
't schijnt volgens sommige mensen soms een beetje irritant te zijn, heel veel sub sub sub, en dan moet je ook weer helemaal teruggaanclicken...

vet filmpjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:08 schreef Fliepke het volgende:
click op het nieuwe filmpje van 21 mei.
Het schijnt retecool te zijn, ik heb het zelf nog niet gezien maar ik ben wel net begonnen.
een fable filmpje van 105 mb :|
http://www.gamespot.com/xbox/rpg/fable/media.html

quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:06 schreef Chocobo het volgende:
De nieuwe Fable presentatie van 10 minuten....
http://insider.ign.com/videos/articles/519/519688p1.html
Strol,.... downen

Ja die 8-minute presentatie die Strol niet wilde downen toenquote:Op zondag 30 mei 2004 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb geen insider
of is dit hetzelfde filmpje als een tijdje geleden?

quote:Op zondag 30 mei 2004 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die 8-minute presentatie die Strol niet wilde downen toen![]()

vooral die playable demo van Sudeki maakt het al waardquote:Op verschillende Amerikaanse sites kunnen de Amerikaanse Fable fans een Limited Edition van Fable pre-orderen. Bij deze Limited Edition heb je het spel zelf en een Bonus DVD met de volgende content:
Behind-the-scenes documentary
Interviews with the Fable creators, including Peter Molyneux
Never before seen footage of Fable
Playable demo of Sudeki and other Xbox exclusive titles.
Voor het moment is het alleen nog maar voor Amerikanen mogelijk om deze Limited Edition voor te bestellen maar er is een kans dat Microsoft deze actie wereldwijd zal gaan houden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |