Kijk naar jezelf ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:34 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Anders kijk je ff naar jezelf ofzo
Boeit mij wat, wat jij wil gamen of niet.. meerendeel vind ik je toch overdrijven tot de release en mat na de release van een spel
Gijs, niemand kan om je heen door je prominente mening en overdadige worship smilies... dat is een factquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf ofzoHeb je die van jezelf
![]()
Ja ik heb wel eens gezegd dat ik niet zeker weet of ze de hype kunnen waarmaken. Heb ik nog steeds hoorEn let toch eens op jezelf joh,.. boeit jou het nou idd
Sssssssst,.. Fable trailerquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:51 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gijs, niemand kan om je heen door je prominente mening en overdadige worship smilies... dat is een fact
Hoge bomen enzo
Ja die movies die Kepler net postte zijn coolquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:54 schreef SailingAce het volgende:
Genoeg gebitched trouwens? Gaan we over ontopic
Hoopje fable movies aan het downen.... moet.. gamen..
Ik heb de fimpjes net ook gezien... on geloo felijk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die movies die Kepler net postte zijn coolIk zie geen framerate problemen trouwens waar iedereen het over heeft
![]()
Ben erg benieuwd naar deze game
de sfeer is ook supermooi, met dat onweer en die regen! En ik heb ook geen framedrops gezien, en als ze er waren lag het aan mijn pcquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb de fimpjes net ook gezien... on geloo felijk.![]()
Trek het gewoon niet meer... alsof er een lopend buffet klaar staat voor iemand die net uit de hongerwinter stapt. Zo voel ik me er bij![]()
Moet,,,.. gamen... nu.
First, let me say that combat is easy, intuitive, and a lot of fun once you look past the framerate (which has never seemed to be smooth in any showing of Fable).quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:03 schreef SailingAce het volgende:
Welke framedrops![]()
Oh ze gaan nog zoooveeel aanpassenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
First, let me say that combat is easy, intuitive, and a lot of fun once you look past the framerate (which has never seemed to be smooth in any showing of Fable).
Ik heb ook hier wat demo's waarin ik idd schokkerig beeld zie... hoop dat ze dat wel aanpassen.... maar ik zag het gelukkig niet in de team Xbox movies
Termquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh ze gaan nog zoooveeel aanpassen![]()
fable zal vooral een mediafabel worden.
whehehhequote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Naar wat ik heb gezien.. word het een mediamirakelquote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
quote:Bij een game als deze, die zo afhankelijk is van NPC's, moet een hoop testen en tweaken nodig zijn. Wat was de grappigste bug die jullie bij het testen tegenkwamen?
A. Russell: Hoewel het een eenvoudige bug bleek te zijn, vond ik 'm wel erg grappig. Uit testen bleek dat bepaalde vijandige bandieten in de game naar elkaar keken en ineengedoken met een angstige stem maar 'oooh' uit bleven roepen, of - wat nog erger was - zelf maar ineengedoken rondjes bleven draaien, voordat ze de speler in het oog kregen. Als je hun kamp binnensloop en de zoommode van de boog gebruikte, kon je ze duidelijk zien. Angstig voor elkaar ineengedoken en soms zelfs langzaam rondjes draaiend! Als ze eenmaal de speler in het oog kregen, vielen ze uit dit gedragspatroon.
Wat bleek nu? De betrokken bandieten droegen kruisbogen waarmee ze brandende pijlen konden afvuren. Om duidelijk te maken wat voor een soort wapen ze droegen, brandde er continu een klein vlammetje op die kruisboog, ook als ze deze op hun rug droegen. Ik had al een code gemaakt waarin eigenlijk stond 'als dingen gaan branden, laat mensen dan dit soort gevoelens ervaren' samen met een boel andere codes waarin voor bepaalde omstandigheden stond 'als je je door iets zo voelt, kijk er dan naar en duik in elkaar'. Het probleem zat erin dat deze codes oorspronkelijk invloed hadden op de bandieten met de brandende kruisbogen op hun rug. Wat er gebeurde was dat de bandieten bang waren voor elkaar, of nog grappiger, ze waren bang voor hun eigen kruisboog. En als ze probeerde ernaar te kijken, bewoog het met hen mee omdat het op hun rug zat gebonden, dus zo bleven ze ineengedoken rondjes draaien. Zulk soort bugs zijn heel gewoon in zo'n complex AI model en vaak zijn ze erg grappig.
Herken je niet een patroon, dit soort dingen zijn al eerder over fable gezegd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
WheheheDat is echt geniaal! Zouden daar filmpjes van te zien zijn?
dusquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Herken je niet een patroon, dit soort dingen zijn al eerder over fable gezegd.
En nog veel vaker over bijvoorbeeld in Black en white....
dus, in black white viel die uber AI ook wel weer mee, en was de gameplay toch wel redelijk ruk na 2 dagen spelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
dus
Mee eensch. Ik verwacht aan de ene kant een 'mediafabel', zoals al eerder gequote was, maar aan de andere kant toch wel wat nieuwigheidjes die in toekomstige games toegepast kunnen (en zullen) worden. En misschien gaat de gameplay en grafics toch wel verloren aan de vele details. Dat werd ons wel duidelijk gemaakt toen ze het in meerdere interviews hadden over het feit dat de hoofdrolspeler geen vrouw kan zijn, vanwege het vele werk dat met zich mee zou brengen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
dus, in black white viel die uber AI ook wel weer mee, en was de gameplay toch wel redelijk ruk na 2 dagen spelen.
Ik ben zeer sceptisch over deze game, vooral door het gehype en nog veel erger door het schrappen van veel features.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |