What do i smell?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:14 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Op Amazon.co.uk staat de (voorlopige) releasedate van Fable op 9 juli 2004. En aangezien dat de Britse Amazon redelijk accuraat met z'n data is...
Was het maar niet zo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
What do i smell?
I think that is the smell of BULLSHIT.
mwa dit is pas bekend sinds ongeveer 2002 geloof ik zo...........quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:38 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Misschien dat dit al bij jullie bekend is, maar het is altijd waard om het te vermelden;
I want to play as a laaaady!
Sadly enough, you can't be female. It doubled all the work we had to do on the hero, clothing and morphing. We were really unhappy about it. However, you can team up and compete with heroes (or mercenaries, henchmen) and, as some heroes are female you may find yourself on a quest with a female hero at your side, or at your throat! It's a nice way to meet (virtual) girls… or – if you really wanted too - you could always dress as a woman!
bron
Joh?!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:46 schreef pkwarts het volgende:
oooooh vandaaaaaaaaaaar dat op ALLE screens de hero een man is
Dan moet je eens beter kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:53 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Joh?!
was me nog niet eens opgevallen.
dan kan je vast wel en travestiet zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:38 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Misschien dat dit al bij jullie bekend is, maar het is altijd waard om het te vermelden;
I want to play as a laaaady!
Sadly enough, you can't be female. It doubled all the work we had to do on the hero, clothing and morphing. We were really unhappy about it. However, you can team up and compete with heroes (or mercenaries, henchmen) and, as some heroes are female you may find yourself on a quest with a female hero at your side, or at your throat! It's a nice way to meet (virtual) girls… or – if you really wanted too - you could always dress as a woman!
bron
zeg dat je van me houd!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:44 schreef Mister_T het volgende:
* Mister_T hangt kwijlend boven zijn toetsenbord en weet ff niet wat die moet zeggen
Was de release date nou officieel... ergens in september toch ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
Die filmpjes.
Ik wil deze game spelen, breng nu maar gewoon uit! Ik hoef niet eens wat te doen, laat me maar gewoon een beetje in die wereld wandelen.
Ik kreeg er serieus kippenvel van..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:24 schreef Chocobo het volgende:
Die movies op XBOXWORLD![]()
![]()
DOWNEN !!!!
Dacht dat je zei dat je het grafisch niet zo vond.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:24 schreef Chocobo het volgende:
Die movies op XBOXWORLD![]()
![]()
DOWNEN !!!!
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dacht dat je zei dat je het grafisch niet zo vond.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt
So ? Wie zegt dat ik het daar nu over hebt
Ja moeilijk he.... ik kan toch wel zeggen dat ik het spel gaaf vindquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:37 schreef SailingAce het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe hands on:
http://xbox.ign.com/articles/514/514744p1.html
[afbeelding]
quote:It's hard to tell at a quick-impression event like E3, but I have high hopes. So should you
Anders kijk je ff naar jezelf ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja moeilijk he.... ik kan toch wel zeggen dat ik het spel gaaf vindNiet iedereen heeft het altijd over graphics he
Ik zeg niet zo onder de indruk te zijn van de graphics maar dat wilt niet zeggen dat ik niet kwijl op dit spel
![]()
Hoe dan ook ......
Nieuwe hands on:
http://xbox.ign.com/articles/514/514744p1.html
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |