Disorder | maandag 14 april 2003 @ 22:53 |
Van de Gamer.nl Frontpage: http://www.gamer.nl/nieuws/17312quote: ![]() Eindelijk.. | |
Skull-splitter | maandag 14 april 2003 @ 22:56 |
waarom zijn dat altijd van die UBER reclames die je hier nauwelijks/nooit in de bladen tegenkomt? Verder ben ik natuurlijk heeeeeeeel benieuwd... welke engine gebruikt het volgens de geruchten? | |
Strolie75 | maandag 14 april 2003 @ 22:58 |
[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1- | |
Strolie75 | vrijdag 18 april 2003 @ 08:58 |
Aangezien het meer dan een gerucht blijkt te zijn gaat deze weer open! ![]() | |
MisterJ.Lo | vrijdag 18 april 2003 @ 09:04 |
![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 18 april 2003 @ 17:18 |
quote:About to say "I told..." ![]() | |
Herfst | vrijdag 18 april 2003 @ 18:29 |
Laat dit alsjeblieft waar zijn! Single-player Half-Life is ongeevenaard. | |
IndoGuyver | vrijdag 18 april 2003 @ 18:58 |
Half Life is zeker wreed, maar de manier waarop het nu gaat gaat het de slechte kant op. Lees: teveel hype, net als Duke Nukem Forever. Ook die heeft een hele grote kans om als DaiKatana te eindigen... Al gun ik het beide spellen natuurlijk het beste, Half Life rules! Maar die hype eromheen.... Def | |
Disorder | vrijdag 18 april 2003 @ 19:40 |
Wie weet, maar we hebben nog niets gezien. Ik ben dan ook zeer nieuwsgierig naar de eerste pics om wat van het leveldesign, de sfeer en de engine zelf te kunnen proeven. | |
Strolie75 | vrijdag 18 april 2003 @ 19:43 |
Hopelijk laten ze deze keer die ruimteshit weg, dat heeft voor mij echt het einde van deel 1 verpest. ![]() | |
Herfst | vrijdag 18 april 2003 @ 19:45 |
quote:Ja ach dat gedeelte was wel minder inderdaad, maar het hoorde toch bij het hele verhaal. | |
DeStedebouwer | vrijdag 18 april 2003 @ 19:45 |
quote:Ruimteshit is zowieso wat minder. Daarom is counterstrike ook zo'n succes geworden denk ik. En het huidige MOHAA spearhead. ![]() Zou Half life 2 net zo mooi worden als Doom 3? Ik denk het niet eigelijk... | |
Fliepke | vrijdag 18 april 2003 @ 19:46 |
ik heb hier nog een hele oude pczone liggen (vast uit 1999 of ouder) en toen waren ze er ook al aan bezig... ![]() | |
Ez3 | vrijdag 18 april 2003 @ 19:52 |
quote: ![]() | |
Fliepke | vrijdag 18 april 2003 @ 19:53 |
quote:ja of was dat toen niet meer dan een gerucht? en nee ik heb geen zin om die stapels pczone's door te spitten... | |
IsaacD | vrijdag 18 april 2003 @ 20:09 |
Ik vind het sowieso dubieus dat ze nu pas aan deel 2 werken. Volgens mij hebben ze al eerder pogingen gedaan maar die zijn denk ik later tot expansion packs gedegradeerd... | |
CarpCrack22 | vrijdag 18 april 2003 @ 20:24 |
quote:Ik snap het niet... het is een goed spel, hype of geen hype... | |
Disorder | vrijdag 18 april 2003 @ 20:29 |
Ik vraag me eigenlijk af wat er nog te doen valt in deel 2. Het mooie, Black Mesa lab gedeelte hebben we al achter de rug en het planeet-gedeelte vond ik gelukkig niet als enige helemaal niks aan. Een terugkeer naar Black Mesa met nog meer experimenten die weer uit de hand lopen zou niet logisch zijn. Wat zou Gordon nog kunnen doen in deel 2, als we überhaupt nog in de rol van Gordon Freeman kunnen blijven spelen. | |
Kemania | vrijdag 18 april 2003 @ 20:29 |
quote:Steden verlossen van het buitenaardse kwaad? | |
KaAzKoP_ | vrijdag 18 april 2003 @ 20:30 |
quote:Lol. Net als Black&White zeker. | |
GoodspeeD | vrijdag 18 april 2003 @ 20:31 |
Oh ja. Vetjes. ![]() | |
Disorder | vrijdag 18 april 2003 @ 20:33 |
quote:Klinkt goed, maar dat klinkt niet echt als Halflife. | |
Sharkdoggie | vrijdag 18 april 2003 @ 21:06 |
Is het zeker dat Gorden Freeman terug keert? Als het in een stad zou afspelen dan is het logischer dat ze een nieuwe hoofdpersoon nemen die 2 dagen na een ramp/invasie wakker wordt (eerste de invasie van aliens ziet, dan bewusteloos wordt) en dan levend eruit probeert te komen. (onorgineel als de pest, maar lijk me wel kewl) Hoop eigenlijk dat het ook meer wordt zoals OpFor waarin je met een squad lekker te keer kon gaan. | |
Strolie75 | vrijdag 18 april 2003 @ 21:06 |
quote:Dat is toch al het plot van Duke Nukem Forever? | |
Sharkdoggie | vrijdag 18 april 2003 @ 21:10 |
quote:Idd. maar the Duke kickt in zijn eentje een complete alien leger om zo de wereld te redden. Denk dat Half Life meer als doel heb om te overleven/ontsnappen. | |
NightH4wk | zaterdag 19 april 2003 @ 14:37 |
quote:Nee, HL 2 word _veel_ mooier dan Doom 3, en _veel_ leuker. ![]() | |
Disorder | zaterdag 19 april 2003 @ 14:44 |
quote:Ik persoonlijk bekijk liever eerst de screenshots ![]() | |
vosss | zaterdag 19 april 2003 @ 14:51 |
issie al uit?? ![]() | |
Disorder | zaterdag 19 april 2003 @ 14:58 |
quote:Volgens Planethallife.com was de releasedate zeer verrassend. Dus mijn gok is dat het eigenlijk niet lang meer gaat duren. | |
paarse_paashaas | zaterdag 19 april 2003 @ 20:10 |
quote:da's die van duke nukem forever ook, hoeft dus niet positief te zijn | |
HomerJ | zaterdag 19 april 2003 @ 21:04 |
quote:Nee hoor, Metroid prime op de Gamecube ![]() Maar Half life was erug goed, vooral het begin met die siencetists vond ik leuk en die experiment | |
Disorder | zondag 20 april 2003 @ 13:54 |
LEES! http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733 quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 20-04-2003 14:02] | |
Skull-splitter | zondag 20 april 2003 @ 14:21 |
WHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! | |
Disorder | zondag 20 april 2003 @ 14:55 |
De cover van PCZONE Benelux blijft nog een beetje geheim: Morgenavond zal op de site de gehele cover onthuld worden. Dan wordt duidelijk wie weer de hoofdrol zal spelen. Aanstaande vrijdag komen zeer waarschijnlijk de eerst screenshots binnen. Ik kan niet wachten. | |
Strolie75 | zondag 20 april 2003 @ 14:56 |
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt. ![]() | |
#ANONIEM | zondag 20 april 2003 @ 14:57 |
quote:Yeah, wie weet hangt Team Fortress 2 aan Half Life 2. Want TF2 is ook opeens *stilgezet*. | |
Disorder | zondag 20 april 2003 @ 14:58 |
quote:Jep. Heel geheimzinnig allemaal. En dan ook nog verhalen horen over het onderhouden van je wapens, missies waarbij je zelf achter de schermen commandeert en een engine die 'Doom III's engine weer naar de achtergrond schuift' doet me denken aan een topper. Ik moet het eerst nog maar eens zien. Dit schreven ze namelijk eerst ook over Unreal 2 en dat bleek voor velen ook allemaal tegen te vallen. Zien is geloven, en vrijdag gaan we zien! | |
Disorder | zondag 20 april 2003 @ 15:05 |
quote:Sorry jongens, inmiddels is bekend geworden dat het allemaal een grap was. Dat artikel is geschreven door de topicopener. Het klonk ook al helemaal niet als Halflife. | |
err | zondag 20 april 2003 @ 15:13 |
quote:ehm...een beetje gamer zoals ik heeft helemaal geen hint te pakken; waarom zou in godsnaam die 2 staan voor halflife 2? Er zijn 80000 spellen waar een deel 2 van kan uitkomen | |
Disorder | zondag 20 april 2003 @ 15:27 |
quote:Omdat diezelfde koevoet samen met de schaduw een 2 vormen, en diezelfde koevoet is maar in één spel tot nu toe voorgekomen, namelijk Hafllife. Daarom dus. | |
err | zondag 20 april 2003 @ 15:40 |
quote:ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg. | |
Ceased2Be | zondag 20 april 2003 @ 15:41 |
quote:dat was het eerste wapen wat je kreeg :S | |
NightH4wk | zondag 20 april 2003 @ 15:41 |
quote: ![]() | |
NightH4wk | zondag 20 april 2003 @ 15:43 |
quote:Hulde aan Valve. ![]() ![]() ![]() | |
Disorder | zondag 20 april 2003 @ 15:49 |
quote:De koevoet van Hafllife is eigenlijk wat de chainsaw voor Doom is. Hier trouwens een link naar een site met daarop de wapens van Haflife: http://halflife.hobi.ru/halflife/review_weapons/ | |
Skull-splitter | zondag 20 april 2003 @ 18:00 |
Moet ik toch maar weer PCZone kopen ![]() | |
Sharkdoggie | maandag 21 april 2003 @ 10:25 |
![]() | |
--H-I-M-- | maandag 21 april 2003 @ 10:32 |
OOO ik hoop het echt dat ie er snel is, HL is echt het allervetste spel wat ik ooit heb gespeeld en natuurlijk nu al een echte klassieker! ik ga meteen deel 1 maar weer eens installeren!!! | |
eXite | maandag 21 april 2003 @ 10:35 |
http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733 Rofl, die mensen op dat andere forum helemaal flippen alsof hun leven kapot is omdat hij een grapje maakte | |
Herfst | maandag 21 april 2003 @ 10:37 |
Freeman!!!! | |
#ANONIEM | maandag 21 april 2003 @ 18:11 |
quote:Was ook niet te verwachten! ![]() | |
Sharkdoggie | maandag 21 april 2003 @ 18:28 |
![]() quote:De rest vind je hier [Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 21-04-2003 18:32] | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 18:30 |
quote:G-Man! ![]() | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 18:39 |
quote:Gadverdamme ![]() ![]() | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 18:40 |
quote:Ach kom, stel je niet zo aan. Freeman blijft echt wel de hoofdrolspeler, hoor. | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 18:44 |
quote:Niks mee te maken. Ik wil niet zo'n rondhuppelende sidekick, dat is gewoon mijn grote angst. Ik zou haar meteen door haar hoofd schieten om de rest zelf te kunnen doen. Ik ga er dus voor het gemak even van uit dat ze je ook echt af en toe komt helpen en dus niet overwegend achter de schermen blijft. Dan zou ik er minder moeite mee hebben. | |
Sharkdoggie | maandag 21 april 2003 @ 18:45 |
quote:Zo erg is het toch ook weer niet? Vond dat er in HL 1 te weinig babes in zaten (alleen die blacks ops). Trouwens in RE, Silent Hill, Dino Crisis etc zijn "horror/survival" games met cyberbabes zoals Lara... | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 18:47 |
quote:Die zijn wel eng hoor, net als Alone in the Dark IV, maar ik heb er gewoon een probleem mee. 'Toevallig' dragen ze bijna altijd ook een strak leren pak om de ronde vormen mee te accentueren. Dat vind ik ook wel mooi, maar niet in een horrorgame. Dat moet wat mij betreft gewoon 100% gericht zijn op de sfeer en niet op de vrouwelijke vormen. Mijn mening. | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 18:47 |
quote:Het zal vast wel optioneel zijn haar mee te nemen. Net als die scientists (eerst op 'e' drukken). En als je al de optie hebt haar mee te nemen kan je d'r echt wel doodknallen hoor, Half-Life kennende ![]() | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 18:49 |
Nu ik er zo over nadenk, ik denk dat het vrouw zijn van dat personage niet eens mijn groote probleem is, maar eerder het feit dat Halflife voor het grootste gedeelte een verlaten, eenzame en donkere sfeer had. Ik ben bang dat zij als een sidekick mee zal helpen en dat wil ik gewoon niet. | |
#ANONIEM | maandag 21 april 2003 @ 18:50 |
quote:Crowbarren die truus en je probleem is opgelost. | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 18:51 |
quote:Af en toe had je ook hulp van die beveiligingsmedewerkers, en toch slaagden ze erin de sfeer te behouden. | |
#ANONIEM | maandag 21 april 2003 @ 18:51 |
quote:Tja omdat die bewakers meestal na hun *praatje* werden opgegeten ofzoiets dergelijks. | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 18:52 |
quote:Ik denk niet dat je haar zo 1-2-3 kan doden. Ze staat niet voor niets zo prominent op die cover. | |
#ANONIEM | maandag 21 april 2003 @ 18:52 |
quote:Ben ik ook bang voor. En doe je het toch dan verdwijnt het beeld (zoals ook altijd gebeurde in HL1 als je bepaalde personages sloopte). | |
Sharkdoggie | maandag 21 april 2003 @ 19:00 |
Misschien dat je zelfs als haar moet spelen (net als MGS 2); denk niet dat mensen het leuk vinden als dat echt zo is en dan 4/5 van de game niet met Freeman kan spelen... ![]() | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 19:02 |
Sharkdoggie, hoe kom je aan die icon? Die komt van de PCZone cover lijkt het, maar die is minder mooi gekleurd. | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 19:03 |
quote: ![]() Die scripted events waren echt prachtig | |
Sharkdoggie | maandag 21 april 2003 @ 19:03 |
quote:Had die icoontje overgenomen van de Gamez.nl site en uitvergroot naar 60x60. | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 19:04 |
quote:Precies, als het maar niet te scripted wordt zoals in dat strandlevel van Medal of Honor. Erg mooi, maar na een tijdje krijg je door dat er wel heel erg weinig spontaans aan de hand is. | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 19:06 |
quote:Wat was er zo scripted aan Omaha Beach in MoH dan? | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 19:08 |
quote:Bijna iedereen die om je heen liep liep een voorgeprogammeerde route, explosies op telkens dezelfde plekken, soldaten sterven op dezelfde plek zodat je hun opdrachten over moet nemen, die boot in het begin, etc. | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 19:14 |
quote:Oh op die manier ![]() Ja, dat was inderdaad scripted maar vergeet niet dat MoH:AA een van de eerste spellen met een Omaha Beach was dus er was nog geen maatstaf ervoor. Ik vond het echt geweldig toen ik het voor de eerste keer speelde. | |
Trance4Ever | maandag 21 april 2003 @ 19:16 |
Dit gaat mn PC niet trekken ![]() | |
Herfst | maandag 21 april 2003 @ 20:20 |
quote:In dat geval koop ik gewoon nieuwe hardware, speciaal voor HL2 ![]() | |
EdSchouten | maandag 21 april 2003 @ 20:22 |
![]() ![]() ![]() Ik kan echt niet meer wachten Nu hopen dat het niet zo'n dompert maakt als bij Red Faction | |
FritsFlits | maandag 21 april 2003 @ 20:28 |
Wat maken jullie je zorgen over die vrouw? Lara en dat mens uit Unreal hadden enorme boobs om op te vallen. Zo te zien heeft dat mense van Half Life 2 een normaal figuur. Ik hoop het tenminste ![]() | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 20:33 |
quote:Ik denk dat mijn grootste zorg niet de vrouw zelf is, maar eerder de aanwezigheid van een sidekick die je veel zal helpen. Dat wil ik niet omdat ik bang ben dat daardoor die eenzame sfeer verloren gaat. Trouwens, in deel 1 zat al een vrouw genaamd Gina. Je zag haar nooit maar ze gaf commentaar bij de hazard course (tutorial). Misschien is dit Gina wel. | |
EdSchouten | maandag 21 april 2003 @ 20:36 |
Goddamn ![]() * EdSchouten dx8 kaart heeft ![]() | |
EdSchouten | maandag 21 april 2003 @ 20:40 |
quote:Wel, ze was een VR-model ![]() | |
FritsFlits | maandag 21 april 2003 @ 20:45 |
quote:Waar staat dat? | |
EdSchouten | maandag 21 april 2003 @ 20:47 |
quote:http://www.gamestar.de/magazin/specials/pc-spiele/11944/4.html ![]() | |
KaAzKoP_ | maandag 21 april 2003 @ 20:48 |
quote:Dat zegt niets, hoor. Er zijn nog zeer weinig DX9.0 kaarten op de markt en op Gamers.nl stond dat de HL2 engine op alle systemen normaal moet kunnen draaien. | |
Apoc | maandag 21 april 2003 @ 20:48 |
Ik ben wel benieuwd nu! | |
Herfst | maandag 21 april 2003 @ 20:56 |
quote:Dan haal ik gewoon een DX9 kaart ![]() | |
EdSchouten | maandag 21 april 2003 @ 20:58 |
quote:Ikke een DX10!!! ![]() | |
Herfst | maandag 21 april 2003 @ 21:02 |
quote: ![]() Aargh ik had liever gehad dat ze dit nieuws een week voor de release bekend hadden gemaakt ipv nu. Ik wil HL spelen! | |
Skull-splitter | maandag 21 april 2003 @ 21:14 |
Hmz, komt het toch lekker uit dat ik net deel 1 heb geinstalleerd (tot mijn schaamte nooit uitgespeeld, en ik presteer het om direct na de train-intro Freeman vast te laten zitten in de airlock ![]() En eerst maar eens screens en achtergrond info afwachten he... | |
EdSchouten | maandag 21 april 2003 @ 21:16 |
quote:Hehehe! Zeker de verkeerde crack gebruikt? Die bewaker valt zeker dood neer he? ![]() | |
Skull-splitter | maandag 21 april 2003 @ 21:26 |
Nopes, deuren gaan gewoon open en dan zie je de rest wel, maar ik zit vast in het model van die lift ![]() Najah, heb ik de komende paar avonden weer wat te doen, Demo vond ik toendertijd namelijk briljant, en heb onlangs de full pas gekocht om toch eens het geheel te spelen samen met CS (wat ik tot daarvoor alleen hier en daar eens op een LAN had gespeeld) | |
EdSchouten | maandag 21 april 2003 @ 21:35 |
quote:Hehe ![]() Dat van doodvallende bewakers was een of andere crack-beveiliging bij Valve meen ik Edit: set cheats 1 en dan noclip? | |
Disorder | maandag 21 april 2003 @ 21:58 |
In de originele Hafllife zitten helaas veel bugs waardoor je vast blijft zitten. Niet alleen in liften, maar ook als je soms hard tegen een object aanloopt. | |
Skull-splitter | maandag 21 april 2003 @ 22:07 |
boeien, ik ga vanavond vol frisse moed weer eens beginnen ![]() | |
EdSchouten | dinsdag 22 april 2003 @ 00:04 |
quote: ![]() Patch draaien dus ![]() | |
EdSchouten | dinsdag 22 april 2003 @ 00:19 |
Offtopic: Waarom nou Freeman ![]() ![]() | |
FritsFlits | dinsdag 22 april 2003 @ 00:40 |
quote:Kan je die ook schoonpoetsen ![]() Met die bewakers moet ik eens proberen. Ik heb de legale versie.. hè jammer | |
NightH4wk | dinsdag 22 april 2003 @ 01:23 |
Hoelang nog voordat hij uitkomt? Ik wil het op de seconde weten. ![]() | |
Dragonetti | dinsdag 22 april 2003 @ 02:27 |
quote:me 2 quote:Niet dat ik iets tegen heb tegen vrouwen in games... maar in de geval ben ik het met je eens! Freeman moet solo gaan zoals deel 1 !!!! of gaan ze alleen aan de centen denken en vervolgens de game omzeep helpen | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 08:34 |
![]() Ziet er een beetje uit als een sneeuwlandschap op de achtergrond. | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 08:52 |
quote:Ben benieuwd naar de eerste gescande foto's en info. (is vandaag uitgekomen dat blad) | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 08:53 |
quote:Klopt, het zal niet lang meer duren voor de eerste gescande pics. Ik ben heel erg benieuwd. | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 08:56 |
Dit stond op Counterstrike Nation: quote: ![]() | |
Herfst | dinsdag 22 april 2003 @ 09:43 |
Dat winter landschap duidt misschien wel op een wereld in nucleaire winter ofzo.. na een oorlog met de aliens, wie weet ![]() | |
miss_bleu | dinsdag 22 april 2003 @ 11:58 |
ik ben benieuwd!
| |
flappiewappie | dinsdag 22 april 2003 @ 13:39 |
quote:bij die pc zone, lijkt het net of die kop erop getekent is ![]() | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 14:27 |
quote:Volgens mij zijn voor beide covers gewoon de hele modellen getekend met de hand en niet met een 3d programma. | |
#ANONIEM | dinsdag 22 april 2003 @ 14:29 |
Zijn er nou al ingescande screens online? ![]() ![]() | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 14:57 |
quote:Ja, waar blijven die dingen? ![]() | |
FritsFlits | dinsdag 22 april 2003 @ 15:12 |
Gordon Freeman lijkt een beetje op Jeff Goldblum | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 15:19 |
quote: ![]() | |
Draaitafeltje | dinsdag 22 april 2003 @ 15:20 |
Iemand al een idee wat de systeemeisen gaan worden? Als het nodig koop ik gewoon een nieuwe pc namelijk ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 22 april 2003 @ 15:21 |
quote:Die kans zit er denk ik dik in. ![]() | |
Draaitafeltje | dinsdag 22 april 2003 @ 15:22 |
quote:Als hij de kwaliteit van zijn voorganger goed benadert/evenaart/overtreft heb ik er geen problemen mee, kan ik nl. ook Doom 3 draaien ![]() | |
Dragonetti | dinsdag 22 april 2003 @ 15:25 |
quote:nee man dennis quaid! wacht ff foto zoeken.. edit foto: (alleen die ringbaard erbij) na dat ik deel I had gespeeld vond ik dat "dennis quaid" echt in die rol zou passen (qua uiterlijk dan) [Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 22-04-2003 15:31] | |
miss_bleu | dinsdag 22 april 2003 @ 15:26 |
quote:Hij zal idd wel veel vragen van je systeempje ![]() | |
XxxPimxxX | dinsdag 22 april 2003 @ 15:43 |
Screens! ![]() ![]() ![]() | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 15:46 |
quote:Nog beter, Tim Roth! Tim Roth = Gordon Freeman! | |
miss_bleu | dinsdag 22 april 2003 @ 15:49 |
Half-Life Titelfigur Gordon Freeman. | |
Dragonetti | dinsdag 22 april 2003 @ 15:51 |
quote:Over die laatste 2 van Tim Roth heb ik mijn twijfels, maar die eerste komt er dicht tegen aan. | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 18:35 |
Eerste ingescande screenshot online: Gevonden op: http://vulcanus.its.tudelft.nl/showthread.php?s=&threadid=7648&perpage=30&pagenumber=2 Grafisch had ik, voor zover te beoordelen van zo'n wazig screenshot, meer verwacht. Dit doet me qua stijl eerder denken aan 'The Thing'. Maar goed, zolang de gameplay maar top is. En misschien is er veel meer grafische pracht te zien op andere screens. | |
Dezz | dinsdag 22 april 2003 @ 18:36 |
screenshots............. | |
Herfst | dinsdag 22 april 2003 @ 18:55 |
Die alien lijkt zo weg gelopen uit Starship Troopers | |
miss_bleu | dinsdag 22 april 2003 @ 19:12 |
quote:Ik denk dat er verder nog vrij weinig screenies te vinden zijn hoor | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 19:42 |
quote:Jawel hoor, al is het een klein scannetje: Het wachten is weer op de volgende.. | |
Evil_Jur | dinsdag 22 april 2003 @ 20:26 |
![]() ![]() | |
_Administr8or_ | dinsdag 22 april 2003 @ 20:26 |
valt erg weinig van te zeggen, het zijn namelijk slechte scans | |
miss_bleu | dinsdag 22 april 2003 @ 20:28 |
quote:Zal wel rond de 50 euro zitten denk ik | |
Evil_Jur | dinsdag 22 april 2003 @ 20:30 |
quote:De upgrade van mijn systeem bedoel ik slimpie, en die zal wel rond de 1000 liggen ![]() | |
appelsientje | dinsdag 22 april 2003 @ 21:19 |
He das grappig dat ik dit topic tegenkom ![]() ik zat er net aan te denken of er ooit nog een versie 2 zou uitkomen, ja dus | |
GHansIV | dinsdag 22 april 2003 @ 21:26 |
quote:Laten we hopen van wel ja. Dat ze niet de goede naam van zo'n geweldig 1e deel gaan uitzuigen door meer te gaan vragen "omdat men het toch wel zal willen hebben, vertrouwend op 'merknaam' ". | |
Skull | dinsdag 22 april 2003 @ 21:36 |
Ik hoop dat ik al alles heb om aan de systeemeisen te voldoen. 1 xbox + home entertainement | |
Skull-splitter | dinsdag 22 april 2003 @ 21:54 |
quote:Pijnlijk gejat... ![]() Najah, binnenkort de bruna maar weer eens rijker maken... | |
Skull-splitter | dinsdag 22 april 2003 @ 21:56 |
quote:Aan het licht effect bij de flashlight/gunflash te zien kan dat makkelijk, en zeker als Doom3 het kan draaien... Vooralsnog ziet het er goed tot zeer goed uit, maar de nadruk MOET haast wel op gameplay liggen | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 22:26 |
![]() ![]() | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 22:28 |
![]() G-MAN! | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 22:31 |
o ja! het verhaaltje achter HL2quote: | |
Skull-splitter | dinsdag 22 april 2003 @ 22:34 |
quote:Tip: koop gewoon eens een blad, ken je ook weer zeggen dat je WEL leest ![]() | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 22:35 |
Sharkdoggie, de screens werken niet. | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 22:37 |
plaatjes werken wel bij mij. probeer anders GoT / Spielerij / HL2 topic | |
Skull | dinsdag 22 april 2003 @ 22:38 |
Gewoon de link ff copy and pasten. No problemo. Maar ze zijn wel erg vaag. | |
Disorder | dinsdag 22 april 2003 @ 22:40 |
quote:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/742271/15 Daar zitten mooie screens tussen. Jammer genoeg scans van een belabberd niveau, ik durf zo nog niet eerlijk een oordeel te geven. [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 22-04-2003 22:41] | |
Strolie75 | dinsdag 22 april 2003 @ 22:41 |
![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 22 april 2003 @ 22:44 |
quote:bijzondere bijdrage ![]() ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 22 april 2003 @ 22:45 |
quote:T'is een screenshot! Pak je vergrootglas maar! | |
KaAzKoP_ | dinsdag 22 april 2003 @ 22:46 |
quote:Kruisje ![]() | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 22:47 |
Er zullen we betere scans zijn op het net. (*hint* *hint* dat iedereen moet googlen zodat ik ze kan zien...) ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 22 april 2003 @ 22:48 |
quote:Pak liever mijn wallet om het blad te kopen en op mijn werk (copyshop rules) uitvergroten naar a3, beat that ![]() | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 23:33 |
![]() The deadly headcrabs are back to zomblify the human race. These creatures are dumb, but they're smart enough to use objects in the envoirment, like picking up these barrels and throwing them at you. With ships scullted and men an other boats waving to catch your attention, you may miss the amazing water technology. The Strider struts through a dilapidated section of City 17. These soldiers are running like sissies because it's also shooting laser beams of them, wusses.
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 22-04-2003 23:39] | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 23:35 |
![]() | |
miss_bleu | dinsdag 22 april 2003 @ 23:37 |
Woeii nu kan ik helemaal niet meer wachten! | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 23:41 |
![]() In a scripted sequence set in the sewers, a Hydra inadvertently saves Alyx and Hordon by reaching out and impaling the bad guy. Who knows what to expect, but this screenshot was titled "Teleport." [Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 22-04-2003 23:45] | |
Sharkdoggie | dinsdag 22 april 2003 @ 23:42 |
![]() | |
Sharkdoggie | woensdag 23 april 2003 @ 00:32 |
![]() | |
Disorder | woensdag 23 april 2003 @ 06:37 |
Ziet er grafisch erg sterk uit, maar ik vind de headcrabs nu veel te groot voor die hoofden. Nu moet ik toch echt een keer upgraden voor Hallife 2, Doom III, stalker, etc. ![]() | |
XxxPimxxX | woensdag 23 april 2003 @ 11:18 |
http://www.megaone.com/hl2/index.html overzicht van alle screens | |
Herfst | woensdag 23 april 2003 @ 11:22 |
quote:De game is in development, dus dat kan nog best veranderen. Heb je het originele artwork voor de headcrabs uit HL1 wel eens gezien? Die waren echt nog veel erger ![]() | |
miss_bleu | woensdag 23 april 2003 @ 11:23 |
quote:Als het er daadwerkelijk ook zo uit ziet. En niet met een computer er nog eens goed aan geknutselt is voor het effect. | |
Tweek | woensdag 23 april 2003 @ 11:27 |
Pczone heeft het blad zelf een tijdje uitgesteld zodat ze halflife erin kunnen proppen, kreeg er vandaag een brief over. | |
Ceased2Be | woensdag 23 april 2003 @ 12:25 |
quote:Coolness... dat wordt dus toch een nieuwe videokaart kopen aan het eind van dit jaar ![]() | |
Strolie75 | woensdag 23 april 2003 @ 12:48 |
![]() War of the Worlds? | |
Ceased2Be | woensdag 23 april 2003 @ 12:51 |
Dacht ook meteen aan wotw toen ik die screenie zag ja... och, beter goed gejat dan slecht verzonnen ![]() | |
Disorder | woensdag 23 april 2003 @ 15:55 |
quote:Over jatten gesproken. Die grote beesten met hoekige poten zijn volgens mij zelfs letterlijjk gestolen uit Starship troopers. | |
#ANONIEM | woensdag 23 april 2003 @ 16:19 |
Aaaaaaaah, waanzinnig dit!
| |
MrAbagnale | woensdag 23 april 2003 @ 16:27 |
wanneer is de release date? | |
#ANONIEM | woensdag 23 april 2003 @ 16:31 |
quote:Eind 2003.. dus maak er maar eerste kwartaal 2004 van | |
XxxPimxxX | woensdag 23 april 2003 @ 16:41 |
quote:\
| |
Skull | woensdag 23 april 2003 @ 16:44 |
30 september staat in een van de artikelen. | |
Dragonetti | woensdag 23 april 2003 @ 16:51 |
quote: ![]() | |
Trance4Ever | woensdag 23 april 2003 @ 17:37 |
Ziet er niet uit. Grafisch top, maar het ziet er niet uit als Half Life We zien wel... | |
Herfst | woensdag 23 april 2003 @ 17:39 |
quote:Niet? Ik vind deze er anders echt typisch Half-Life uit zien; http://dynamic.gamespy.com/~hostileintent/ikonboard/iB_html/uploads/post-2-45492-hl2_10.jpg | |
Seal_force | woensdag 23 april 2003 @ 17:40 |
Half life 2? Heet hij alleen zo? | |
Disorder | woensdag 23 april 2003 @ 17:42 |
quote:Ja. | |
Seal_force | woensdag 23 april 2003 @ 17:43 |
quote:Oke dacht ff van niet. | |
boredgeestje | woensdag 23 april 2003 @ 18:05 |
30 september zo staat er o.a. te lezen op PlanetHalfLife. | |
Dragonetti | woensdag 23 april 2003 @ 18:11 |
quote:More Half-Life 2 Rumors 4/22/2003 16:31 PST | Half-Life | by Fragmaster | 12 Comments More Half-Life 2 info continues to leak out, here's some of the highlights:
Scripted Sequences will be more interactive. Are these guys for sure??? lijkt me te mooi om waar te zijn...het zijn rumors.... | |
Skull | woensdag 23 april 2003 @ 18:14 |
Specs liggen toch goed voor de xbox. Kom op Microsoft hengel deze lui binnen. ![]() | |
Razzerr | woensdag 23 april 2003 @ 18:40 |
Nou ben ik nooit echt een halflife fan geweest (Wel Counter Strike ![]() ![]() | |
SlickerThanAverage | woensdag 23 april 2003 @ 18:43 |
wow half life 2 SUPER!!!!!!!!!! ![]() denk (weet wel zeker) dat mijn systeempje dit niet gaat trekken das wel minder, maja heb gelukkig vrienden met supersystemen half life was gewoon ontzettend leuk (zelfs een jaar geleden nog uitgespeeld) ben nu fan van counterstrike omdat gewoon weg zo'n ontzettend verslavend spel is (vooral nu ik ook maps maak) ach ja helemaal vergeten half life 2 SUPER screens!!!!!!!!! WE WANT MORE | |
Dragonetti | woensdag 23 april 2003 @ 18:52 |
quote:als de rumors waar zijn: ...While the new engine has all sorts of fancy features, it's still designed to work on lower-end machines. Apparently a 700mhz processor and a video card capable of running DX6 is enough, although a 2ghz with a GeForce4 is recommended.... | |
Nasa | woensdag 23 april 2003 @ 18:56 |
![]() Zijn er wat meer pics van die vrouwelijke ninja's te vinden? Die pakken zijn ook super!! ![]() | |
XxxPimxxX | woensdag 23 april 2003 @ 21:26 |
Half Life 2 = Counter Stike 2? ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 23 april 2003 @ 22:15 |
quote:Ik gok er niet op, maar zou wel mogelijk zijn natuurlijk... alleen zal het spel dan denk ik wel langzamer en tactischer worden... ![]() | |
Evil_Jur | woensdag 23 april 2003 @ 22:21 |
quote:Jullie bedoelen condition zero? Die ligt nog steeds in de maak door geswitch tussen developers.... | |
Skull-splitter | woensdag 23 april 2003 @ 23:15 |
quote:Maar dat gebruikt toch nog gewoon de oude HL engine? | |
Dezz | donderdag 24 april 2003 @ 11:37 |
Komen er nog nieuwe screenshots of niet ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 24 april 2003 @ 13:46 |
Niemand neemt de moeite om screens te posten. Hier dan:(sommigen zijn al eerder langsgekomen en zijn allemaal clickable) [Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 24-04-2003 13:46] | |
NightH4wk | donderdag 24 april 2003 @ 13:46 |
quote:Yep, gewoon CS in singleplayer, met getweakde engine natuurlijk. | |
Dragonetti | donderdag 24 april 2003 @ 15:21 |
quote:ik hoop dat de "gameflow" ok zo is als deel 1, dus niet na "1 level" => "LOADING ..." in deel 1 had ik het gevoel in 1x door heen te gaan | |
#ANONIEM | donderdag 24 april 2003 @ 15:41 |
quote:... daar ga ik wel van uit. Halflife was een van de eerste spellen die dat deed. | |
Evil_Jur | donderdag 24 april 2003 @ 17:14 |
quote:Maar er zit ook weer een nieuwe multiplayer aanvast dacht ik. Wel backwards compatible met de oude versies las ik | |
SlickerThanAverage | donderdag 24 april 2003 @ 17:53 |
Half-Life 2 engine > Counterstrike 2 ![]() ![]() | |
Skull-splitter | donderdag 24 april 2003 @ 19:04 |
quote:Ga jij die mod dan maken? ![]() | |
SlickerThanAverage | donderdag 24 april 2003 @ 19:05 |
quote:nou.. daar heb ik de tijd niet voor ![]() maja die screens van Half-life 2 zien er wel vet uit | |
Sharkdoggie | donderdag 24 april 2003 @ 20:35 |
![]() bron: cnn | |
NightH4wk | vrijdag 25 april 2003 @ 00:58 |
quote: ![]() | |
Disorder | vrijdag 25 april 2003 @ 10:25 |
Nieuwe scans, vers van de pers: Wat me het meeste opvalt zijn de levensechte uitdrukkingen op het gezicht van je vrouwelijke sidekick. | |
Sharkdoggie | vrijdag 25 april 2003 @ 11:06 |
ziet er weer geil uit ![]() Alleen hoop ik wel dat er weer variatie (net als in HL1 met die marines) komt in dezelfde soort vijanden/helpers. Dat niet van elke soldaat, headcrab of ander alien steeds dezelfde kloon ziet. (bedoel ik vooral die ene foto met al die headcrabs+zelfde hosts) | |
FritsFlits | vrijdag 25 april 2003 @ 14:53 |
Alyx rulez nu al :p | |
Sollog | vrijdag 25 april 2003 @ 15:02 |
Die PCGameplay ligt nu al in de winkels trouwens, met de preview van HL2 erin. | |
Sharkdoggie | vrijdag 25 april 2003 @ 15:43 |
quote:Die ga ik dan zo halen ![]() | |
Herfst | vrijdag 25 april 2003 @ 18:26 |
quote:Wat kost dat blad? Daar zit ook zo'n nutteloze cd bij zeker? | |
Skull-splitter | vrijdag 25 april 2003 @ 18:57 |
is ook gewoon een losse versie hoor, wees maar niet bang... * Skull-splitter rent zo richting magazine-dealer voor de preview | |
Herfst | zondag 27 april 2003 @ 18:27 |
Hier staan o.a de scans uit de PC Gameplay; http://www.worldoverclockers.com/HL2/ | |
Herfst | zondag 27 april 2003 @ 18:50 |
Heeft iemand trouwens die "High-Definition pack", die de graphics van o.a characters en wapens wat mooier en scherper maakt? Waar kun je die halen of zit die bij een van de mods? Ik heb HL-generations met OpFor, maar geen Blue Shift. | |
Public Enemy | zondag 27 april 2003 @ 21:20 |
Tijd om geld te reserveren voor major PC upgrades voor wanneer HL2 uitkomt ![]() | |
Skull | zondag 27 april 2003 @ 21:53 |
Als het alleen een pc spel wordt dan weet ik al waar ik ga kijken voor mijn nieuwe machine. Want dat moet natuurlijk wel een significante upgrade worden.
| |
Sharkdoggie | zondag 27 april 2003 @ 21:58 |
quote:Zit alleen maar bij Blue Shift. Hebben ze misschien expres gedaan want Blue Shift is zo teleurstellend dat mensen het toch alleen zouden kopen voor die High-Definition pack. | |
CybErik | zondag 27 april 2003 @ 22:38 |
1337! Cool! * CybErik gaat Team Fortress 2 preorder cancellen... Ik heb wel betere dingen te doen met dat geld | |
err | zaterdag 3 mei 2003 @ 16:47 |
ik heb die screens in pc gameplay bekeken...mjam | |
SlickerThanAverage | zaterdag 3 mei 2003 @ 19:29 |
![]() hmmmmmmmmmm ik wacht echt vol spanning op dit spel (en op een sneller systeem Maja half life ruled anyway | |
Strolie75 | vrijdag 9 mei 2003 @ 09:27 |
![]() | |
Smots | vrijdag 9 mei 2003 @ 11:23 |
Dit spel wil ik niet hebben, dit spel MOET ik hebben. | |
Skull | vrijdag 9 mei 2003 @ 11:54 |
Op gamespot is voor de betalende mensen een 40 minuten durend video interview met de makers te downloaden. Dat wist iedereen die betaalde natuurlijk al, maar ik denk ik meld het ff voor de mensen die niet betalen. MWUAHAHAHA | |
Smots | vrijdag 9 mei 2003 @ 12:23 |
quote:Geinig. | |
Takemenow | vrijdag 9 mei 2003 @ 12:56 |
quote:Kun je em niet effe ergens uploaden ? | |
Skull | vrijdag 9 mei 2003 @ 14:20 |
quote:Nee het is 500 mb. | |
apengek | vrijdag 9 mei 2003 @ 14:23 |
quote:filename??? | |
Skull | vrijdag 9 mei 2003 @ 14:28 |
hl2_pc_interview711_qt.zip | |
Djaser | vrijdag 9 mei 2003 @ 14:36 |
Ik snap het niet zo iedereen doet of het echt zo een geweldig spel is maar eigenlijk hebben we nog niks gezien. Die ingescannd screens zeggen mij dus totaal niks ![]() | |
Skull | vrijdag 9 mei 2003 @ 15:28 |
quote:Ik denk als je een beetje verstand van graphics hebt dat je kan zien dat het op dit punt al echt enorm goed is, gooi daar alle punten van het vorige spel wat zelfs naar de huidige maatstaven al erg goed was (de AI bijvoorbeeld) en je hebt op zeker een topper. Alleen al dat enorme war of the worlds ding, dat ie probeert onder een brug door te kruipen die ie niet kapot kan schieten. Geweldig wordt dat. | |
Danielson | vrijdag 9 mei 2003 @ 18:28 |
Is er al iets bekend over de systeemeisen, ik denk niet dat mijn XP1600+ en Geforce 2 GTS dit gaat trekken ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 9 mei 2003 @ 19:53 |
quote:LEES verdomme dan! | |
Skull | woensdag 14 mei 2003 @ 00:07 |
Oh het was al wat langer bekend omdat het in dat interview werd gezegd door Gabe Newell, maar Half Life 2 komt dus naar de xbox. --
Argh. | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 23:13 |
Wie is hier Gamespot complete lid? Ben jij dat? Dan kun je namelijk hier een filmpje zien: Ik heb de primeur [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 14-05-2003 23:26] | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 23:32 |
Filmpje Edit: ff een mooie link ervan gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 14-05-2003 23:36] | |
DinoPK | donderdag 15 mei 2003 @ 07:49 |
Geen idee of het filmpje hierboven hetzelfde is, maar wow, check de onderstaande link. http://www.t-bag.dsl.pipex.com/halflife2.mpg Wat een revolutionaire gameplay zeg... Eindelijk weer eens een pc game die ik wil spelen. edit: | |
Disorder | donderdag 15 mei 2003 @ 09:52 |
quote:Echt revolutionair vind ik het niet. Dat soort dingen waren al mogelijk in Trespasser (poten onder caravan wegschieten, caravan valt bovenop dino), maar überstoer is het wel natuurlijk. Dat wordt mooi vechten in multiplayer straks. Woei. | |
err | donderdag 15 mei 2003 @ 10:06 |
wat ziet dat er gruwelijk koel uit ![]() | |
Disorder | donderdag 15 mei 2003 @ 10:08 |
Ik wil een nieuwe They Hunger mod voor Halflife 2! | |
tec | donderdag 15 mei 2003 @ 14:34 |
Heb net trailer gezien waar ze een vuurgevecht hebben op straat tussen allemaal auto's enzo... god damn als ze daar counterstrike van maken dan wordt dat echt SUPER!!!!! | |
Inspiration | donderdag 15 mei 2003 @ 19:00 |
quote:lol dan wordt dat spel tenminste ook een keer de moeite waard om te spelen ![]() | |
Disorder | donderdag 15 mei 2003 @ 19:21 |
Alleen al de gedachte om een nieuwe They Hunger te zien met deze engine maakt me blij. Stel je dit eens voor met donkere landweggetjes, waggelende zombies die uit elkaar spatten op je motorkap, en reflecties in het water van een zombie, terwijl je net een slok uit de rivier neemt. Dat allemaal natuurlijk onder het genot van onweer en enge muziek.. Zucht. | |
Inspiration | donderdag 15 mei 2003 @ 19:41 |
quote:Ik ken die mod niet, heb je een urltje van? | |
Disorder | donderdag 15 mei 2003 @ 20:33 |
quote:http://www.planethalflife.com/manke/theyhunger.htm They Hunger 1, 2 en 3 waren een soort van Night of the living dead interpretaties met Halflife's engine. Ik was er nogal gecharmeerd van, en velen met mij geloof ik. Eén van de populairste mods voor Halflife. | |
Skull | donderdag 15 mei 2003 @ 20:42 |
OMFG die filmpjes van IGN en Gamespot ![]() Dat gevecht op straat. | |
Disorder | donderdag 15 mei 2003 @ 21:18 |
Hier zijn alle filmpjes te bewonderen. Eén filmpje hadden we nog niet eerder gezien die tevens de moeite waard is: http://www.projectjen.net/files/pafiledb.php?action=category&id=1 | |
Skull | donderdag 15 mei 2003 @ 22:00 |
OMFG die Shredders whoa hij reigt die vent gewoon aan een van zijn poten whahahahaha En dat ritje in die buggie. Ongeloofelijk goed dit.
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 15-05-2003 22:22] | |
Inspiration | vrijdag 16 mei 2003 @ 00:06 |
quote:Blijkbaar hebben ze de downloads geclosed ![]() | |
Skull | vrijdag 16 mei 2003 @ 00:29 |
Hehe mr Greg Kasavin, mr Praatziek van Gamespot stamelt helemaal na het zien van de Half Life demo. | |
Wasabi_182 | maandag 19 mei 2003 @ 15:41 |
wanneer komt de SP / MP demo ? | |
S4ndro | maandag 19 mei 2003 @ 20:52 |
Met welk prog kan ik dat filmpje van Disorder van 11,6 mb openen? Het is een MOV-bestand, thnx | |
Notorious_Roy | maandag 19 mei 2003 @ 20:54 |
quote:Quicktime, www.apple.com/quicktime Have fun | |
Skull-splitter | maandag 19 mei 2003 @ 21:33 |
Iemand de 500+ MB quicktime-video te pakken gekregen? | |
Refragmental | maandag 19 mei 2003 @ 23:00 |
quote:Ja.... Niet leuk trouwens Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen, heeeeeeeeeel leuk hoor. | |
apengek | maandag 19 mei 2003 @ 23:26 |
quote:jep ik heb em ![]() | |
clerk | maandag 19 mei 2003 @ 23:30 |
500mb mov filmpje is errug cool... spel om naar uit te kijken! | |
miss_bleu | maandag 19 mei 2003 @ 23:31 |
ben zo bang dat me pc dit grafisch niet gaat trekken ![]() | |
apengek | maandag 19 mei 2003 @ 23:38 |
quote:tijd voor'n nieuwe ![]() ![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 mei 2003 @ 23:41 |
Weet ook iemand WAAR ik die 500 MB grote kan vinden? | |
Refragmental | dinsdag 20 mei 2003 @ 00:29 |
Na het zien van dat 500+MB filmpje heb ik maar 1 ding te zeggen. GEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meer zeg ik niet, je moet het gewoon zien om te geloven. | |
Disorder | dinsdag 20 mei 2003 @ 07:36 |
E3 demo mogelijk gelekt: http://www.gamer.nl/nieuws/17821 | |
Wasabi_182 | dinsdag 20 mei 2003 @ 12:24 |
quote:Ja idd ?? WAAR STAAT DAT FILMPIE ???? ![]() | |
Refragmental | dinsdag 20 mei 2003 @ 16:11 |
Maak je lid van www.fileplanet.com en downloaden maar ![]() Ik ben al een half jaar trots lid van fileplanet | |
Salteh | dinsdag 20 mei 2003 @ 16:12 |
http://edn.redswoosh.com/@c=106&v=1&p=http&q=7&i=y@/66.117.1.122/dl_auth/p2p/worthplaying/halflife2/half_life_2_720%2A480_trailer.zip ong 60Kb/s, maar hij doet t laten we maar zeggen | |
SolidArt | dinsdag 20 mei 2003 @ 16:18 |
Ik wacht liever op de ISO, dan bandbreedte verspillen aan een demo ![]() | |
Wasabi_182 | dinsdag 20 mei 2003 @ 16:19 |
60 kb/s ??? WTF ? dan maar via fileplanet..als die hem al heeft dan! |