quote:Wat kost dat blad? Daar zit ook zo'n nutteloze cd bij zeker?
Op vrijdag 25 april 2003 15:43 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Die ga ik dan zo halen
* Skull-splitter rent zo richting magazine-dealer voor de preview
Want dat moet natuurlijk wel een significante upgrade worden.
Dus doe maar ook voor de xbox.
quote:Zit alleen maar bij Blue Shift. Hebben ze misschien expres gedaan want Blue Shift is zo teleurstellend dat mensen het toch alleen zouden kopen voor die High-Definition pack.
Op zondag 27 april 2003 18:50 schreef Herfst het volgende:
Heeft iemand trouwens die "High-Definition pack", die de graphics van o.a characters en wapens wat mooier en scherper maakt? Waar kun je die halen of zit die bij een van de mods? Ik heb HL-generations met OpFor, maar geen Blue Shift.
Ik heb wel betere dingen te doen met dat geld ![]()
Half-Life 2 kopen dus

hmmmmmmmmmm ![]()
ik wacht echt vol spanning op dit spel (en op een sneller systeem
)
de gameplay lijkt me ook wel ok, ook al kan je dat niet echt beoordelen zonder het zelf gespeeld te hebben
Maja half life ruled anyway
Dat wist iedereen die betaalde natuurlijk al, maar ik denk ik meld het ff voor de mensen die niet betalen. MWUAHAHAHA
quote:Geinig.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:54 schreef Skull het volgende:
Op gamespot is voor de betalende mensen een 40 minuten durend video interview met de makers te downloaden.Dat wist iedereen die betaalde natuurlijk al, maar ik denk ik meld het ff voor de mensen die niet betalen. MWUAHAHAHA
quote:Kun je em niet effe ergens uploaden ?
Op vrijdag 9 mei 2003 11:54 schreef Skull het volgende:
Op gamespot is voor de betalende mensen een 40 minuten durend video interview met de makers te downloaden.Dat wist iedereen die betaalde natuurlijk al, maar ik denk ik meld het ff voor de mensen die niet betalen. MWUAHAHAHA
quote:Nee het is 500 mb.
Op vrijdag 9 mei 2003 12:56 schreef Takemenow het volgende:[..]
Kun je em niet effe ergens uploaden ?
quote:Ik denk als je een beetje verstand van graphics hebt dat je kan zien dat het op dit punt al echt enorm goed is, gooi daar alle punten van het vorige spel wat zelfs naar de huidige maatstaven al erg goed was (de AI bijvoorbeeld) en je hebt op zeker een topper.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:36 schreef Djaser het volgende:
Ik snap het niet zo iedereen doet of het echt zo een geweldig spel is maar eigenlijk hebben we nog niks gezien. Die ingescannd screens zeggen mij dus totaal niks
Alleen al dat enorme war of the worlds ding, dat ie probeert onder een brug door te kruipen die ie niet kapot kan schieten. Geweldig wordt dat.
quote:LEES verdomme dan!
Op vrijdag 9 mei 2003 18:28 schreef Danielson het volgende:
Is er al iets bekend over de systeemeisen, ik denk niet dat mijn XP1600+ en Geforce 2 GTS dit gaat trekken
--
Ik weet zeker dat we tot dag 3 van E3 kunnen gaan wachten voor een alles verpletterende stuk footage van HL2.
Argh.
Ben jij dat? Dan kun je namelijk hier een filmpje zien:
http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/media.html
Ik heb de primeur
> De eerste van het scherm gefotografeerde screens zijn binnen op http://newswire.gamehelper.com/common/default.asp?App_Module=GALLERY&ID=9818

[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 14-05-2003 23:26]
Edit: ff een mooie link ervan gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 14-05-2003 23:36]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |