denk (weet wel zeker) dat mijn systeempje dit niet gaat trekken das wel minder, maja heb gelukkig vrienden met supersystemen
half life was gewoon ontzettend leuk (zelfs een jaar geleden nog uitgespeeld)
ben nu fan van counterstrike omdat gewoon weg zo'n ontzettend verslavend spel is (vooral nu ik ook maps maak)
ach ja helemaal vergeten half life 2 ![]()
SUPER screens!!!!!!!!! WE WANT MORE
quote:als de rumors waar zijn: ...While the new engine has all sorts of fancy features, it's still designed to work on lower-end machines. Apparently a 700mhz processor and a video card capable of running DX6 is enough, although a 2ghz with a GeForce4 is recommended....
Op woensdag 23 april 2003 18:43 schreef SlickerThanAverage het volgende:
wow half life 2 SUPER!!!!!!!!!!denk (weet wel zeker) dat mijn systeempje dit niet gaat trekken das wel minder, maja heb gelukkig vrienden met supersystemen
half life was gewoon ontzettend leuk (zelfs een jaar geleden nog uitgespeeld)
ben nu fan van counterstrike omdat gewoon weg zo'n ontzettend verslavend spel is (vooral nu ik ook maps maak)
ach ja helemaal vergeten half life 2
SUPER screens!!!!!!!!! WE WANT MORE
quote:Ik gok er niet op, maar zou wel mogelijk zijn natuurlijk... alleen zal het spel dan denk ik wel langzamer en tactischer worden...
Op woensdag 23 april 2003 21:26 schreef XxxPimxxX het volgende:
Half Life 2 = Counter Stike 2?
quote:Jullie bedoelen condition zero? Die ligt nog steeds in de maak door geswitch tussen developers....
Op woensdag 23 april 2003 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik gok er niet op, maar zou wel mogelijk zijn natuurlijk... alleen zal het spel dan denk ik wel langzamer en tactischer worden...
quote:Maar dat gebruikt toch nog gewoon de oude HL engine?
Op woensdag 23 april 2003 22:21 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Jullie bedoelen condition zero? Die ligt nog steeds in de maak door geswitch tussen developers....
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 24-04-2003 13:46]
quote:Yep, gewoon CS in singleplayer, met getweakde engine natuurlijk.
Op woensdag 23 april 2003 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Maar dat gebruikt toch nog gewoon de oude HL engine?
quote:ik hoop dat de "gameflow" ok zo is als deel 1, dus niet na "1 level" => "LOADING ..." in deel 1 had ik het gevoel in 1x door heen te gaan
Op donderdag 24 april 2003 13:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Niemand neemt de moeite om screens te posten.
Hier dan:(sommigen zijn al eerder langsgekomen en zijn allemaal clickable)
quote:... daar ga ik wel van uit. Halflife was een van de eerste spellen die dat deed.
Op donderdag 24 april 2003 15:21 schreef Dragonetti het volgende:[..]
ik hoop dat de "gameflow" ok zo is als deel 1, dus niet na "1 level" => "LOADING ..." in deel 1 had ik het gevoel in 1x door heen te gaan
quote:Maar er zit ook weer een nieuwe multiplayer aanvast dacht ik. Wel backwards compatible met de oude versies las ik
Op donderdag 24 april 2003 13:46 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Yep, gewoon CS in singleplayer, met getweakde engine natuurlijk.
quote:Ga jij die mod dan maken?
Op donderdag 24 april 2003 17:53 schreef SlickerThanAverage het volgende:
Half-Life 2 engine > Counterstrike 2> Nieuw systeem kopen
quote:nou.. daar heb ik de tijd niet voor
Op donderdag 24 april 2003 19:04 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ga jij die mod dan maken?
maja die screens van Half-life 2 zien er wel vet uit
quote:
Op donderdag 24 april 2003 20:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]bron: cnn

Wat me het meeste opvalt zijn de levensechte uitdrukkingen op het gezicht van je vrouwelijke sidekick.
Alleen hoop ik wel dat er weer variatie (net als in HL1 met die marines) komt in dezelfde soort vijanden/helpers. Dat niet van elke soldaat, headcrab of ander alien steeds dezelfde kloon ziet. (bedoel ik vooral die ene foto met al die headcrabs+zelfde hosts)
quote:Die ga ik dan zo halen
Op vrijdag 25 april 2003 15:02 schreef Sollog het volgende:
Die PCGameplay ligt nu al in de winkels trouwens, met de preview van HL2 erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |