quote:Zal wel rond de 50 euro zitten denk ik
Op dinsdag 22 april 2003 20:26 schreef Evil_Jur het volgende:Nu ben ik ernstig benieuwd naar de release date... Kan ik alvast sparen voor de upgrade
quote:De upgrade van mijn systeem bedoel ik slimpie, en die zal wel rond de 1000 liggen
Op dinsdag 22 april 2003 20:28 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Zal wel rond de 50 euro zitten denk ik
ik zat er net aan te denken of er ooit nog een versie 2 zou uitkomen, ja dus yeah baby yeah.
quote:Laten we hopen van wel ja. Dat ze niet de goede naam van zo'n geweldig 1e deel gaan uitzuigen door meer te gaan vragen "omdat men het toch wel zal willen hebben, vertrouwend op 'merknaam' ".
Op dinsdag 22 april 2003 20:28 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Zal wel rond de 50 euro zitten denk ik
1 xbox + home entertainement
quote:Pijnlijk gejat...
Op dinsdag 22 april 2003 18:35 schreef Disorder het volgende:
Eerste ingescande screenshot online:Gevonden op: http://vulcanus.its.tudelft.nl/showthread.php?s=&threadid=7648&perpage=30&pagenumber=2
Grafisch had ik, voor zover te beoordelen van zo'n wazig screenshot, meer verwacht. Dit doet me qua stijl eerder denken aan 'The Thing'. Maar goed, zolang de gameplay maar top is. En misschien is er veel meer grafische pracht te zien op andere screens.
Najah, binnenkort de bruna maar weer eens rijker maken...
quote:Aan het licht effect bij de flashlight/gunflash te zien kan dat makkelijk, en zeker als Doom3 het kan draaien...
Op dinsdag 22 april 2003 21:36 schreef Skull het volgende:
Ik hoop dat ik al alles heb om aan de systeemeisen te voldoen.1 xbox + home entertainement
Vooralsnog ziet het er goed tot zeer goed uit, maar de nadruk MOET haast wel op gameplay liggen
quote:
In the game, an indeterminate period of time has passed since the...
Half-life through judging from Gordon's picture on page 49, not to mu...
and you've abandoned your research duties to go to work for the G-Man...
That's the man in the Suit aka Cigarette Man aka That Annoy...
who offered you a job with the government at the conclusion of Half-...
you glad you didn't teleport back to Xen instead!
This time, you've partnered with the lovely Alys Vance, a non-playable sidekick who is the daughter of one of those generic placed scientists that populated Black Mesa(??)........
quote:Tip: koop gewoon eens een blad, ken je ook weer zeggen dat je WEL leest
Op dinsdag 22 april 2003 22:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
o ja! het verhaaltje achter HL2
[..]
Maar ze zijn wel erg vaag.
quote:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/742271/15
Op dinsdag 22 april 2003 22:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
plaatjes werken wel bij mij. probeer anders GoT / Spielerij / HL2 topic
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 22-04-2003 22:41]
quote:T'is een screenshot! Pak je vergrootglas maar!
Op dinsdag 22 april 2003 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:
bijzondere bijdrage![]()
quote:Kruisje
Op dinsdag 22 april 2003 22:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
T'is een screenshot! Pak je vergrootglas maar!
quote:Pak liever mijn wallet om het blad te kopen en op mijn werk (copyshop rules) uitvergroten naar a3, beat that
Op dinsdag 22 april 2003 22:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
T'is een screenshot! Pak je vergrootglas maar!
The deadly headcrabs are back to zomblify the human race. These creatures are dumb, but they're smart enough to use objects in the envoirment, like picking up these barrels and throwing them at you.
With ships scullted and men an other boats waving to catch your attention, you may miss the amazing water technology.
The Strider struts through a dilapidated section of City 17. These soldiers are running like sissies because it's also shooting laser beams of them, wusses.
eerlijk gejat van GoT
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 22-04-2003 23:39]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |