quote:Ik denk dat mijn grootste zorg niet de vrouw zelf is, maar eerder de aanwezigheid van een sidekick die je veel zal helpen. Dat wil ik niet omdat ik bang ben dat daardoor die eenzame sfeer verloren gaat.
Op maandag 21 april 2003 20:28 schreef FritsFlits het volgende:
Wat maken jullie je zorgen over die vrouw? Lara en dat mens uit Unreal hadden enorme boobs om op te vallen.
Zo te zien heeft dat mense van Half Life 2 een normaal figuur. Ik hoop het tenminste
Trouwens, in deel 1 zat al een vrouw genaamd Gina. Je zag haar nooit maar ze gaf commentaar bij de hazard course (tutorial). Misschien is dit Gina wel.
quote:Wel, ze was een VR-model
Op maandag 21 april 2003 20:33 schreef Disorder het volgende:
Trouwens, in deel 1 zat al een vrouw genaamd Gina. Je zag haar nooit maar ze gaf commentaar bij de hazard course (tutorial). Misschien is dit Gina wel.
quote:Waar staat dat?
Op maandag 21 april 2003 20:36 schreef EdSchouten het volgende:
GoddamnDat spel wordt gebaseerd op de DX9 engine uit 3dmark03.
* EdSchouten dx8 kaart heeft
quote:http://www.gamestar.de/magazin/specials/pc-spiele/11944/4.html
Op maandag 21 april 2003 20:45 schreef FritsFlits het volgende:
Waar staat dat?
quote:Dat zegt niets, hoor. Er zijn nog zeer weinig DX9.0 kaarten op de markt en op Gamers.nl stond dat de HL2 engine op alle systemen normaal moet kunnen draaien.
quote:Dan haal ik gewoon een DX9 kaart
quote:Ikke een DX10!!!
Op maandag 21 april 2003 20:56 schreef Herfst het volgende:
Dan haal ik gewoon een DX9 kaart
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:58 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Ikke een DX10!!!
Aargh ik had liever gehad dat ze dit nieuws een week voor de release bekend hadden gemaakt ipv nu. Ik wil HL spelen!
En eerst maar eens screens en achtergrond info afwachten he...
dit was echt een leuke 1 aprilgrap geweest, het op 1 april aankondigen en iedereen zoiets van: jah, dahaag en dan een maand later toch de special hebben...
quote:Hehehe! Zeker de verkeerde crack gebruikt? Die bewaker valt zeker dood neer he?
Op maandag 21 april 2003 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Hmz, komt het toch lekker uit dat ik net deel 1 heb geinstalleerd (tot mijn schaamte nooit uitgespeeld, en ik presteer het om direct na de train-intro Freeman vast te laten zitten in de airlock
Najah, heb ik de komende paar avonden weer wat te doen, Demo vond ik toendertijd namelijk briljant, en heb onlangs de full pas gekocht om toch eens het geheel te spelen samen met CS (wat ik tot daarvoor alleen hier en daar eens op een LAN had gespeeld)
quote:Hehe
Op maandag 21 april 2003 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Nopes, deuren gaan gewoon open en dan zie je de rest wel, maar ik zit vast in het model van die lift
Dat van doodvallende bewakers was een of andere crack-beveiliging bij Valve meen ik
Edit: set cheats 1 en dan noclip?
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:58 schreef Disorder het volgende:
In de originele Hafllife zitten helaas veel bugs waardoor je vast blijft zitten. Niet alleen in liften, maar ook als je soms hard tegen een object aanloopt.
quote:Kan je die ook schoonpoetsen
Op dinsdag 22 april 2003 00:19 schreef EdSchouten het volgende:
Offtopic: Waarom nou FreemanDoor al die rook in het spel beslaat zijn bril
Met die bewakers moet ik eens proberen. Ik heb de legale versie.. hè jammer
quote:me 2
Op dinsdag 22 april 2003 01:23 schreef NightH4wk het volgende:
Hoelang nog voordat hij uitkomt? Ik wil het op de seconde weten.
quote:Niet dat ik iets tegen heb tegen vrouwen in games... maar in de geval ben ik het met je eens!
Op maandag 21 april 2003 18:39 schreef Disorder het volgende:[..]
Gadverdamme
![]()
Waarom weer zo'n mokkel in dat spel stoppen? Gadverdamme wat kan ik daar boos om worden. Je gaat van een horrorgame toch geen Tombraider maken? Waarom?
of gaan ze alleen aan de centen denken en vervolgens de game omzeep helpen ........neeeeeeeeee!!!.....
quote:Ben benieuwd naar de eerste gescande foto's en info. (is vandaag uitgekomen dat blad)
Op dinsdag 22 april 2003 08:34 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]Ziet er een beetje uit als een sneeuwlandschap op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |