quote:Was ook niet te verwachten!
Op maandag 21 april 2003 10:37 schreef Herfst het volgende:
Freeman!!!!
quote:De rest vind je hier
Ook de NDA van de cover van het Belgische gamemagazine PC Gameplay is verlopen en op de homepage van het blad staat nu de voorkant van het magazine dat 28 april in de winkels zal liggen en een 11 pagina special over de game zal bevatten. Verder is er te lezen dat Half-Life 2 voor het eind van het jaar zal verschijnen en dat het alvast de stoutste verwachtingen van de PC Gameplay redactie heeft weten te overtreffen. Opvallend is dat er op de cover een vrouwelijk personage te zien is, iets wat eerder al door het Duitse blad Gamestar gespeculeerd werd. Welke rol deze babe in Half-Life 2 zal vertolken wordt nog afwachten.
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 21-04-2003 18:32]
quote:G-Man!
Op maandag 21 april 2003 10:37 schreef Herfst het volgende:
Freeman!!!!
quote:Gadverdamme
Op maandag 21 april 2003 18:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[..]De rest vind je hier
quote:Ach kom, stel je niet zo aan. Freeman blijft echt wel de hoofdrolspeler, hoor.
Op maandag 21 april 2003 18:39 schreef Disorder het volgende:[..]
Gadverdamme
![]()
Waarom weer zo'n mokkel in dat spel stoppen? Gadverdamme wat kan ik daar boos om worden. Je gaat van een horrorgame toch geen Tombraider maken? Waarom?
quote:Niks mee te maken. Ik wil niet zo'n rondhuppelende sidekick, dat is gewoon mijn grote angst. Ik zou haar meteen door haar hoofd schieten om de rest zelf te kunnen doen. Ik ga er dus voor het gemak even van uit dat ze je ook echt af en toe komt helpen en dus niet overwegend achter de schermen blijft. Dan zou ik er minder moeite mee hebben.
Op maandag 21 april 2003 18:40 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Ach kom, stel je niet zo aan. Freeman blijft echt wel de hoofdrolspeler, hoor.
quote:Zo erg is het toch ook weer niet? Vond dat er in HL 1 te weinig babes in zaten (alleen die blacks ops). Trouwens in RE, Silent Hill, Dino Crisis etc zijn "horror/survival" games met cyberbabes zoals Lara...
Op maandag 21 april 2003 18:39 schreef Disorder het volgende:[..]
Gadverdamme
![]()
Waarom weer zo'n mokkel in dat spel stoppen? Gadverdamme wat kan ik daar boos om worden. Je gaat van een horrorgame toch geen Tombraider maken? Waarom?
quote:Die zijn wel eng hoor, net als Alone in the Dark IV, maar ik heb er gewoon een probleem mee. 'Toevallig' dragen ze bijna altijd ook een strak leren pak om de ronde vormen mee te accentueren. Dat vind ik ook wel mooi, maar niet in een horrorgame. Dat moet wat mij betreft gewoon 100% gericht zijn op de sfeer en niet op de vrouwelijke vormen. Mijn mening.
Op maandag 21 april 2003 18:45 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Zo erg is het toch ook weer niet? Vond dat er in HL 1 te weinig babes in zaten (alleen die blacks ops). Trouwens in RE, Silent Hill, Dino Crisis etc zijn "horror/survival" games met cyberbabes zoals Lara...
quote:Het zal vast wel optioneel zijn haar mee te nemen. Net als die scientists (eerst op 'e' drukken). En als je al de optie hebt haar mee te nemen kan je d'r echt wel doodknallen hoor, Half-Life kennende
Op maandag 21 april 2003 18:44 schreef Disorder het volgende:[..]
Niks mee te maken. Ik wil niet zo'n rondhuppelende sidekick, dat is gewoon mijn grote angst. Ik zou haar meteen door haar hoofd schieten om de rest zelf te kunnen doen. Ik ga er dus voor het gemak even van uit dat ze je ook echt af en toe komt helpen en dus niet overwegend achter de schermen blijft. Dan zou ik er minder moeite mee hebben.
quote:Crowbarren die truus en je probleem is opgelost.
Op maandag 21 april 2003 18:49 schreef Disorder het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, ik denk dat het vrouw zijn van dat personage niet eens mijn groote probleem is, maar eerder het feit dat Halflife voor het grootste gedeelte een verlaten, eenzame en donkere sfeer had. Ik ben bang dat zij als een sidekick mee zal helpen en dat wil ik gewoon niet.
quote:Af en toe had je ook hulp van die beveiligingsmedewerkers, en toch slaagden ze erin de sfeer te behouden.
Op maandag 21 april 2003 18:49 schreef Disorder het volgende:
Nu ik er zo over nadenk, ik denk dat het vrouw zijn van dat personage niet eens mijn groote probleem is, maar eerder het feit dat Halflife voor het grootste gedeelte een verlaten, eenzame en donkere sfeer had. Ik ben bang dat zij als een sidekick mee zal helpen en dat wil ik gewoon niet.
quote:Tja omdat die bewakers meestal na hun *praatje* werden opgegeten ofzoiets dergelijks.
Op maandag 21 april 2003 18:51 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Af en toe had je ook hulp van die beveiligingsmedewerkers, en toch slaagden ze erin de sfeer te behouden.
quote:Ik denk niet dat je haar zo 1-2-3 kan doden. Ze staat niet voor niets zo prominent op die cover.
Op maandag 21 april 2003 18:50 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Crowbarren die truus en je probleem is opgelost.
quote:Ben ik ook bang voor.
Op maandag 21 april 2003 18:52 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik denk niet dat je haar zo 1-2-3 kan doden. Ze staat niet voor niets zo prominent op die cover.
quote:
Op maandag 21 april 2003 18:51 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Tja omdat die bewakers meestal na hun *praatje* werden opgegeten ofzoiets dergelijks.
Die scripted events waren echt prachtig
.
quote:Had die icoontje overgenomen van de Gamez.nl site en uitvergroot naar 60x60.
Op maandag 21 april 2003 19:02 schreef Disorder het volgende:
Sharkdoggie, hoe kom je aan die icon? Die komt van de PCZone cover lijkt het, maar die is minder mooi gekleurd.
quote:Precies, als het maar niet te scripted wordt zoals in dat strandlevel van Medal of Honor. Erg mooi, maar na een tijdje krijg je door dat er wel heel erg weinig spontaans aan de hand is.
Op maandag 21 april 2003 19:03 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
.
Die scripted events waren echt prachtig
.
quote:Wat was er zo scripted aan Omaha Beach in MoH dan?
Op maandag 21 april 2003 19:04 schreef Disorder het volgende:[..]
Precies, als het maar niet te scripted wordt zoals in dat strandlevel van Medal of Honor. Erg mooi, maar na een tijdje krijg je door dat er wel heel erg weinig spontaans aan de hand is.
quote:Bijna iedereen die om je heen liep liep een voorgeprogammeerde route, explosies op telkens dezelfde plekken, soldaten sterven op dezelfde plek zodat je hun opdrachten over moet nemen, die boot in het begin, etc.
Op maandag 21 april 2003 19:06 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Wat was er zo scripted aan Omaha Beach in MoH dan?
quote:Oh op die manier
Op maandag 21 april 2003 19:08 schreef Disorder het volgende:[..]
Bijna iedereen die om je heen liep liep een voorgeprogammeerde route, explosies op telkens dezelfde plekken, soldaten sterven op dezelfde plek zodat je hun opdrachten over moet nemen, die boot in het begin, etc.
Ja, dat was inderdaad scripted maar vergeet niet dat MoH:AA een van de eerste spellen met een Omaha Beach was dus er was nog geen maatstaf ervoor. Ik vond het echt geweldig toen ik het voor de eerste keer speelde.
quote:In dat geval koop ik gewoon nieuwe hardware, speciaal voor HL2
Op maandag 21 april 2003 19:16 schreef Trance4Ever het volgende:
Dit gaat mn PC niet trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |