quote:Nee, HL 2 word _veel_ mooier dan Doom 3, en _veel_ leuker.
Op vrijdag 18 april 2003 19:45 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ruimteshit is zowieso wat minder. Daarom is counterstrike ook zo'n succes geworden denk ik. En het huidige MOHAA spearhead.
![]()
Zou Half life 2 net zo mooi worden als Doom 3? Ik denk het niet eigelijk...
quote:Ik persoonlijk bekijk liever eerst de screenshots
Op zaterdag 19 april 2003 14:37 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Nee, HL 2 word _veel_ mooier dan Doom 3, en _veel_ leuker.
quote:Volgens Planethallife.com was de releasedate zeer verrassend. Dus mijn gok is dat het eigenlijk niet lang meer gaat duren.
Op zaterdag 19 april 2003 14:51 schreef vosss het volgende:
issie al uit??
quote:da's die van duke nukem forever ook, hoeft dus niet positief te zijn
Op zaterdag 19 april 2003 14:58 schreef Disorder het volgende:[..]
Volgens Planethallife.com was de releasedate zeer verrassend.
quote:Nee hoor,
Op vrijdag 18 april 2003 18:29 schreef Herfst het volgende:
Laat dit alsjeblieft waar zijn! Single-player Half-Life is ongeevenaard.
Maar Half life was erug goed, vooral het begin met die siencetists vond ik leuk en die experiment
http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733
quote:
"At a glance, you could mistake this game for a DVD movie. The Half-Life 2 engine, built from the ground up, and boasting cinematic quality graphics at blistering frame rates, looks like it will easily topple Doom3's engine before ID even releases it!"
quote:
"The Team are excited with the new tactical aspect which includes missions of the following varieties:Radio operator missions where you take on the role of 'behind the main lines' support crew, skills in tuning radio frequencies and counter-acting for static will be essential in giving the fighting troops accurate bearings on targets.
Co-ordinating scouting missions into unknown regions. Again, these require the player to stay at base with a radio and satellite uplink, communicating with fighting soldiers during battles.
Weapon Maintenance missions are completed before every main mission. In these preparation segments, players must ensure their firearms are fully functional and well kept. Failure to successfully maintain one's weapon reults in demotion and 'less action' in main missions."
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 20-04-2003 14:02]
Morgenavond zal op de site de gehele cover onthuld worden. Dan wordt duidelijk wie weer de hoofdrol zal spelen. Aanstaande vrijdag komen zeer waarschijnlijk de eerst screenshots binnen. Ik kan niet wachten.
quote:Yeah, wie weet hangt Team Fortress 2 aan Half Life 2.
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:Jep. Heel geheimzinnig allemaal. En dan ook nog verhalen horen over het onderhouden van je wapens, missies waarbij je zelf achter de schermen commandeert en een engine die 'Doom III's engine weer naar de achtergrond schuift' doet me denken aan een topper. Ik moet het eerst nog maar eens zien. Dit schreven ze namelijk eerst ook over Unreal 2 en dat bleek voor velen ook allemaal tegen te vallen. Zien is geloven, en vrijdag gaan we zien!
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:Sorry jongens, inmiddels is bekend geworden dat het allemaal een grap was. Dat artikel is geschreven door de topicopener. Het klonk ook al helemaal niet als Halflife.
Op zondag 20 april 2003 13:54 schreef Disorder het volgende:
LEES!http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733
[..]
[..]
quote:ehm...een beetje gamer zoals ik heeft helemaal geen hint te pakken; waarom zou in godsnaam die 2 staan voor halflife 2? Er zijn 80000 spellen waar een deel 2 van kan uitkomen
Op maandag 14 april 2003 22:53 schreef Disorder het volgende:
Een beetje gamer heeft nu meteen de hint te pakken: Half-Life 2? Zou het dan toch echt zo zijn?
quote:Omdat diezelfde koevoet samen met de schaduw een 2 vormen, en diezelfde koevoet is maar in één spel tot nu toe voorgekomen, namelijk Hafllife. Daarom dus.
Op zondag 20 april 2003 15:13 schreef err het volgende:[..]
ehm...een beetje gamer zoals ik heeft helemaal geen hint te pakken; waarom zou in godsnaam die 2 staan voor halflife 2? Er zijn 80000 spellen waar een deel 2 van kan uitkomen
quote:ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
Op zondag 20 april 2003 15:27 schreef Disorder het volgende:[..]
Omdat diezelfde koevoet samen met de schaduw een 2 vormen, en diezelfde koevoet is maar in één spel tot nu toe voorgekomen, namelijk Hafllife. Daarom dus.
quote:dat was het eerste wapen wat je kreeg :S
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
quote:Hulde aan Valve.
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:De koevoet van Hafllife is eigenlijk wat de chainsaw voor Doom is. Hier trouwens een link naar een site met daarop de wapens van Haflife: http://halflife.hobi.ru/halflife/review_weapons/
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
ik ga meteen deel 1 maar weer eens installeren!!!
Rofl, die mensen op dat andere forum helemaal flippen alsof hun leven kapot is omdat hij een grapje maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |