quote:
In de meest recente editie van Edge Magazine staat op de pagina waarin alvast vooruitgeblikt wordt op het volgende nummer wel een heel aparte afbeelding. De abstracte afbeelding laat namelijk een breekijzer zien met de tekst "next month". Daarnaast zorgt de schaduw ervoor dat het plaatje in zijn geheel het cijfer 2 vormt. Een beetje gamer heeft nu meteen de hint te pakken: Half-Life 2? Zou het dan toch echt zo zijn?Ook PC Gamer belooft het volgende nummer de beste game die momenteel in ontwikkeling is te showen. Wat kan dat anders zijn dan het vervolg op de beste PC game allertijden - Half Life? De volgende Edge zal op 16 mei in de winkels liggen, net ná het E3. Zullen we op de E3 dan reeds Half-Life 2 te zien krijgen? Het ziet er steeds meer naar uit dat de geruchten omtrent deze titel werkelijkheid gaan worden!
Eindelijk..
Verder ben ik natuurlijk heeeeeeeel benieuwd...
welke engine gebruikt het volgens de geruchten?
quote:About to say "I told..."
Op vrijdag 18 april 2003 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien het meer dan een gerucht blijkt te zijn gaat deze weer open!
Lees: teveel hype, net als Duke Nukem Forever. Ook die heeft een hele grote kans om als DaiKatana te eindigen...
Al gun ik het beide spellen natuurlijk het beste, Half Life rules! Maar die hype eromheen....
Def
quote:Ja ach dat gedeelte was wel minder inderdaad, maar het hoorde toch bij het hele verhaal.
Op vrijdag 18 april 2003 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk laten ze deze keer die ruimteshit weg, dat heeft voor mij echt het einde van deel 1 verpest.
quote:Ruimteshit is zowieso wat minder. Daarom is counterstrike ook zo'n succes geworden denk ik. En het huidige MOHAA spearhead.
Op vrijdag 18 april 2003 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk laten ze deze keer die ruimteshit weg, dat heeft voor mij echt het einde van deel 1 verpest.
Zou Half life 2 net zo mooi worden als Doom 3? Ik denk het niet eigelijk...
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 19:46 schreef Fliepke het volgende:
ik heb hier nog een hele oude pczone liggen (vast uit 1999 of ouder)
en toen waren ze er ook al aan bezig...
quote:ja of was dat toen niet meer dan een gerucht?
Op vrijdag 18 april 2003 19:52 schreef Ez3 het volgende:[..]
quote:Ik snap het niet... het is een goed spel, hype of geen hype...
Op vrijdag 18 april 2003 18:58 schreef IndoGuyver het volgende:
Half Life is zeker wreed, maar de manier waarop het nu gaat gaat het de slechte kant op.Lees: teveel hype, net als Duke Nukem Forever. Ook die heeft een hele grote kans om als DaiKatana te eindigen...
quote:Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Disorder het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat er nog te doen valt in deel 2. Het mooie, Black Mesa lab gedeelte hebben we al achter de rug en het planeet-gedeelte vond ik gelukkig niet als enige helemaal niks aan. Een terugkeer naar Black Mesa met nog meer experimenten die weer uit de hand lopen zou niet logisch zijn. Wat zou Gordon nog kunnen doen in deel 2, als we überhaupt nog in de rol van Gordon Freeman kunnen blijven spelen.
quote:Lol. Net als Black&White zeker.
Op vrijdag 18 april 2003 20:24 schreef CarpCrack22 het volgende:[..]
Ik snap het niet... het is een goed spel, hype of geen hype...
quote:Klinkt goed, maar dat klinkt niet echt als Halflife.
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Kemania het volgende:[..]
Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
quote:Dat is toch al het plot van Duke Nukem Forever?
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Kemania het volgende:
Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
quote:Idd. maar the Duke kickt in zijn eentje een complete alien leger om zo de wereld te redden. Denk dat Half Life meer als doel heb om te overleven/ontsnappen.
Op vrijdag 18 april 2003 21:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat is toch al het plot van Duke Nukem Forever?
quote:Nee, HL 2 word _veel_ mooier dan Doom 3, en _veel_ leuker.
Op vrijdag 18 april 2003 19:45 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Ruimteshit is zowieso wat minder. Daarom is counterstrike ook zo'n succes geworden denk ik. En het huidige MOHAA spearhead.
![]()
Zou Half life 2 net zo mooi worden als Doom 3? Ik denk het niet eigelijk...
quote:Ik persoonlijk bekijk liever eerst de screenshots
Op zaterdag 19 april 2003 14:37 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Nee, HL 2 word _veel_ mooier dan Doom 3, en _veel_ leuker.
quote:Volgens Planethallife.com was de releasedate zeer verrassend. Dus mijn gok is dat het eigenlijk niet lang meer gaat duren.
Op zaterdag 19 april 2003 14:51 schreef vosss het volgende:
issie al uit??
quote:da's die van duke nukem forever ook, hoeft dus niet positief te zijn
Op zaterdag 19 april 2003 14:58 schreef Disorder het volgende:[..]
Volgens Planethallife.com was de releasedate zeer verrassend.
quote:Nee hoor,
Op vrijdag 18 april 2003 18:29 schreef Herfst het volgende:
Laat dit alsjeblieft waar zijn! Single-player Half-Life is ongeevenaard.
Maar Half life was erug goed, vooral het begin met die siencetists vond ik leuk en die experiment
http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733
quote:
"At a glance, you could mistake this game for a DVD movie. The Half-Life 2 engine, built from the ground up, and boasting cinematic quality graphics at blistering frame rates, looks like it will easily topple Doom3's engine before ID even releases it!"
quote:
"The Team are excited with the new tactical aspect which includes missions of the following varieties:Radio operator missions where you take on the role of 'behind the main lines' support crew, skills in tuning radio frequencies and counter-acting for static will be essential in giving the fighting troops accurate bearings on targets.
Co-ordinating scouting missions into unknown regions. Again, these require the player to stay at base with a radio and satellite uplink, communicating with fighting soldiers during battles.
Weapon Maintenance missions are completed before every main mission. In these preparation segments, players must ensure their firearms are fully functional and well kept. Failure to successfully maintain one's weapon reults in demotion and 'less action' in main missions."
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 20-04-2003 14:02]
Morgenavond zal op de site de gehele cover onthuld worden. Dan wordt duidelijk wie weer de hoofdrol zal spelen. Aanstaande vrijdag komen zeer waarschijnlijk de eerst screenshots binnen. Ik kan niet wachten.
quote:Yeah, wie weet hangt Team Fortress 2 aan Half Life 2.
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:Jep. Heel geheimzinnig allemaal. En dan ook nog verhalen horen over het onderhouden van je wapens, missies waarbij je zelf achter de schermen commandeert en een engine die 'Doom III's engine weer naar de achtergrond schuift' doet me denken aan een topper. Ik moet het eerst nog maar eens zien. Dit schreven ze namelijk eerst ook over Unreal 2 en dat bleek voor velen ook allemaal tegen te vallen. Zien is geloven, en vrijdag gaan we zien!
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:Sorry jongens, inmiddels is bekend geworden dat het allemaal een grap was. Dat artikel is geschreven door de topicopener. Het klonk ook al helemaal niet als Halflife.
Op zondag 20 april 2003 13:54 schreef Disorder het volgende:
LEES!http://www.gamershell.com/bb_invision/index.php?act=ST&f=16&t=1733
[..]
[..]
quote:ehm...een beetje gamer zoals ik heeft helemaal geen hint te pakken; waarom zou in godsnaam die 2 staan voor halflife 2? Er zijn 80000 spellen waar een deel 2 van kan uitkomen
Op maandag 14 april 2003 22:53 schreef Disorder het volgende:
Een beetje gamer heeft nu meteen de hint te pakken: Half-Life 2? Zou het dan toch echt zo zijn?
quote:Omdat diezelfde koevoet samen met de schaduw een 2 vormen, en diezelfde koevoet is maar in één spel tot nu toe voorgekomen, namelijk Hafllife. Daarom dus.
Op zondag 20 april 2003 15:13 schreef err het volgende:[..]
ehm...een beetje gamer zoals ik heeft helemaal geen hint te pakken; waarom zou in godsnaam die 2 staan voor halflife 2? Er zijn 80000 spellen waar een deel 2 van kan uitkomen
quote:ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
Op zondag 20 april 2003 15:27 schreef Disorder het volgende:[..]
Omdat diezelfde koevoet samen met de schaduw een 2 vormen, en diezelfde koevoet is maar in één spel tot nu toe voorgekomen, namelijk Hafllife. Daarom dus.
quote:dat was het eerste wapen wat je kreeg :S
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
quote:
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
quote:Hulde aan Valve.
Op zondag 20 april 2003 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Die smiechten hebben dus blijkbaar toch jarenlang in het geheim aan dat spel gewerkt.
quote:De koevoet van Hafllife is eigenlijk wat de chainsaw voor Doom is. Hier trouwens een link naar een site met daarop de wapens van Haflife: http://halflife.hobi.ru/halflife/review_weapons/
Op zondag 20 april 2003 15:40 schreef err het volgende:[..]
ik heb halflife 1 gespeeld maar kan me echt geen koevoet herinneren, mja zal wel aan mij liggen. Ik zie de link niet ieg.
ik ga meteen deel 1 maar weer eens installeren!!!
Rofl, die mensen op dat andere forum helemaal flippen alsof hun leven kapot is omdat hij een grapje maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |