quote:Val dood
Op maandag 14 april 2003 20:04 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Voor een onzintopic. Ja, schapie, dat zijn het.
(Die ook)
quote:Bans worden niet besproken over het forum! Niet in FB en ook niet in andere subfora. Jij weet dat! Nu kun je wel een verkapt ban-discussie-topic openen in Onzin, maar dan behandeling ik ook het topic als een Onzin-topic. Sim-pel.
Op maandag 14 april 2003 20:05 schreef Bastard het volgende:Punt blijft, Ker moet terug net zoals ONZin ook terug is gekomen na een grap.
quote:Schijnheiligheid is ook geen mooie eigenschap en bij mijn weten is trollen geen normale reactie.
Op maandag 14 april 2003 20:03 schreef U-lerZzZ het volgende:
Bullshit. Ik post normale reacties in een onzintopic. Geen spam/doodverwensingen/o.i.d.Niet zeuren dus. Dit topic had ook allang op slot gekund.
Als een onzinmod van mening is dat dit topic dicht kan dan zullen ze dat wel doen. Bans worden inderdaad niet op het forum besproken dus dat zal zo wel gebeuren. Om nog snel even te trollen voordat het gebeurt vind ik niet echt kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-04-2003 20:08]
quote:Wat let je, schapie
Op maandag 14 april 2003 20:03 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Dit topic had ook allang op slot gekund.
quote:Heb je nog meer geblaat of blijft het hier bij, straatje schoon lullen valt het nu onder.
Op maandag 14 april 2003 20:07 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Bans worden niet besproken over het forum! Niet in FB en ook niet in andere subfora. Jij weet dat! Nu kun je wel een verkapt ban-discussie-topic openen in Onzin, maar dan behandeling ik ook het topic als een Onzin-topic. Sim-pel.
quote:Helemaal niet. Dat was mijn eerste en laatste serieuze reactie in dit topic.
Op maandag 14 april 2003 20:08 schreef Bastard het volgende:[..]
Heb je nog meer geblaat of blijft het hier bij, straatje schoon lullen valt het nu onder.
quote:*zucht*.
Op maandag 14 april 2003 20:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als een onzinmod van mening is dat dit topic dicht kan dan zullen ze dat wel doen. Bans worden inderdaad niet op het forum besproken dus dat zal zo wel gebeuren. Om nog snel even te trollen voordat het gebeurt vind ik niet echt kunnen.
Waarom openen jullie het dan?
quote:En deze dan?
Op maandag 14 april 2003 20:09 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Helemaal niet. Dat was mijn eerste en laatste serieuze reactie in dit topic.
quote:Garpje, hè! Mot kenne!
Op maandag 14 april 2003 20:11 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
En deze dan?
quote:deels ludiek / deels protest
Op maandag 14 april 2003 20:10 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
*zucht*.
.
Waarom openen jullie het dan?
tegen vraag waarom wil je het verpesten ?
quote:Oh de rest was humor?
Op maandag 14 april 2003 20:09 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Helemaal niet. Dat was mijn eerste en laatste serieuze reactie in dit topic.
Nou voor de derde keer, -> gooi er een slot op!!
Tis gezegd, tis gelezen.
quote:Consequentie misschien??? Straks staat heel onzin vol met topics die over bans gaan.
Op maandag 14 april 2003 20:12 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
tegen vraag waarom wil je het verpesten ?
Laat het Ker_Plunk nu door middel van mail zelf maar afhandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |