abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2003 @ 11:29:05 #1
29883 TheSperminator
Dit is waar het om gaat.
pi_9765512
CrackUpTheSound stelde een hele normale vraag . Extreme vond dit iets te extreem (Deed zijn naam dus geen eer aan ) en besloot het vrij normale topic Wie heeft er wel eens Kwakkie Koek gespeeld? te sluiten.

Originele vraag:
Mijn collega vertelde een verhaal over zijn vrienden die het spel Kwakkie Koek hebben gespeeld. Ik had er nog nooit van gehoord.
Het werkt alsvolgt: je gaat met een groepje mannen in een kring staan masturberen. Als je klaarkomt moet je op een biskietje spuiten en wie het laatst klaarkomt moet zijn eigen koekje met sperma opeten.

Ik kan me dus al niet voorstellen dat je met vrienden gaat masturberen, laat staan dat je je eigen kwak opeet.

Het antwoord:
Het verhaal hier in Maastricht gaat dat men dit bij de ontgroening van Studentenvereniging Banalitas moest doen.

Die heren deden hun naam wel eer aan.

pi_9765549
Hij stootte zijn lans diep in de vochtige grot, maar helaas, de kip had reeds de geest gegeven.[br]Zorgt voor de tumor op fok.
  maandag 14 april 2003 @ 11:31:55 #3
40809 Galosh
Nice guys finish last.
pi_9765575
O.k. ik heb een paar dingen hier op te zeggen vat het samen in:

GAVERDAMME

Better to reign in Hell then serve in Heaven.
  maandag 14 april 2003 @ 11:34:04 #4
17075 extreme
-wannahave-
pi_9765629
klaar nu!!!
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')