quote:
Op vrijdag 18 april 2003 09:43 schreef Chocobo het volgende:
Tis stil op het FF front !Hier:
quote:Helaas kan ik dit niet zien. Gamespot is altijd down bij mij. Vraag me niet waarom
Op vrijdag 18 april 2003 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:Bij mij ook
Op vrijdag 18 april 2003 16:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Helaas kan ik dit niet zien. Gamespot is altijd down bij mij. Vraag me niet waarom
Final Fantasy X update. Met veel vechten heb ik eindelijk genoeg Gil om Yojimbo te krijgen. Inmiddels ben ik Seymour Flux / Mortiorchis tegen gekomen. En, wat een verrassing, ook deze valt weer vies tegen. Maar ja, net zoals de rest zal deze ook wel gaan lukken...
Een klein stukje nog en dan ben ik bij Zanarkand...
Ach jah.. ik ga een wandeltochtje houden, byebye
quote:Ik heb 't bedrag uiteindelijk een fiks stuk omlaag gekregen (van 400000 Gil naar 225000 Gil) maar dan is 89000 Gil nog steeds te weinig... (en zoveel had ik op dat moment)
Op zaterdag 19 april 2003 08:33 schreef wc-eend het volgende:
uh... d'r was volgens mij ook een bepaald bedrag wat je aan yojimbo kon betalen en dan zou die je ook volgen, et was iets van de helft +1 ofzo....Ach jah.. ik ga een wandeltochtje houden, byebye
quote:En hier op mijn werk zie ik ze nu weer
Op vrijdag 18 april 2003 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Zoveel leuks, zo weinig tijd...
quote:Bastard .....
Op zaterdag 19 april 2003 12:13 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
http://ffgods.ffextreme.com/ffxwallpaper.shtml
http://www.ffinsider.net/ff10/wall.php
Heeft iemand misschien het nummer van het romantische stukje tussen Yuna and Tidus?
quote:Mooi, maar persoonlijk vind ik dat chicky niet echt geweldig gedaan. Tis net zo'n opblaaspop zo.
Op zaterdag 19 april 2003 12:13 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Chocobo NIET petsen!
quote:Sudeki de na, ja heb ik....
Op zaterdag 19 april 2003 23:10 schreef jadelovespat het volgende:
Ik vind je chars in FFX niet online veel leuker!!!!http://ffgods.ffextreme.com/ffxwallpaper.shtml
http://www.ffinsider.net/ff10/wall.phpHeeft iemand misschien het nummer van het romantische stukje tussen Yuna and Tidus?
De beste nummers uit Final Fantasy als gearrangeerde piano versies compleet met bladmuziek waarmee je zelf eventueel variaties op deze klassiekers kunt maken!
En FFX vanaf 30 april voor 29,99 Euro is dan word ie Platinum, word eens tijd dat ik die maar es ga halen.
[Dit bericht is gewijzigd door gijsje79 op 20-04-2003 02:44]
quote:
Op zondag 20 april 2003 02:38 schreef gijsje79 het volgende:
CD Final Fantasy V Piano CollectionDe beste nummers uit Final Fantasy als gearrangeerde piano versies compleet met bladmuziek waarmee je zelf eventueel variaties op deze klassiekers kunt maken!
En FFX vanaf 30 april voor 29,99 Euro is dan word ie Platinum, word eens tijd dat ik die maar es ga halen.
Wat een respect dat je die gaat halen zeg Komt het toch nog goed met je
quote:*PETS*
Op zondag 20 april 2003 01:07 schreef Zooi het volgende:[..]
Mooi, maar persoonlijk vind ik dat chicky niet echt geweldig gedaan. Tis net zo'n opblaaspop zo.
Of ben ik nu gek?Chocobo NIET petsen!
Ik heb hem niet getekend
quote:
Op zondag 20 april 2003 01:22 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Sudeki de na, ja heb ik....
quote:*PE,.....
Mooi, maar persoonlijk vind ik dat chicky niet echt geweldig gedaan. Tis net zo'n opblaaspop zo.
Okay,...je hebt wel een punt. Ik pets niet. Tis dan ook character art en das altijd wel verschillend. Maar lenne is wel een Chick hoor.... check dit anders:
quote:Ben ik mee eens, sorry. Yuna is in FFX een onschuldig schatje, maar hier ziet ze er een beetje uitgeleefd uit
quote:*PETS*, dit is Yuna niet, en *PETS* koop de officiele soundtrack van FFX
Op zondag 20 april 2003 11:18 schreef jadelovespat het volgende:[..]
Ben ik mee eens, sorry. Yuna is in FFX een onschuldig schatje, maar hier ziet ze er een beetje uitgeleefd uit
quote:Helaas niet meer verkrijgbaar; de re-release is alleen de CD, zonder bladmuziek. Via veiling-sites uiteraard wel, maar dan ben je al gauw 100 euro kwijt. Nu op eBay voor $85!
CD Final Fantasy V Piano CollectionDe beste nummers uit Final Fantasy als gearrangeerde piano versies compleet met bladmuziek waarmee je zelf eventueel variaties op deze klassiekers kunt maken!
Ik zie overigens net dat ik in de top 3 van ffgoodies sta.
P.S. En die langharige meid uit FFX-2 is
quote:*block* Sorry ik zag het de seconde nadat ik de post had gedaan, en *block* Nee, heb je een gaatje in je hoofd?
Op zondag 20 april 2003 11:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*, dit is Yuna niet, en *PETS* koop de officiele soundtrack van FFX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |