abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20128811
squarepusher staat op Reading/Leeds dus misschien lowlands/pukkelpop of ergens in nederlands *hoopt*
pi_20146273
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 17:36 schreef superheist het volgende:
squarepusher staat op Reading/Leeds dus misschien lowlands/pukkelpop of ergens in nederlands *hoopt*
*Hoopt mee

Maar ik denk dat dat ijdele hoop is...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:57:40 #78
16049 BJB
cluods in the haed
pi_39731550
16 oktober!

Nieuw Squarepusher album, Hello Everything. Track "The Modern Bass Guitar" is nu op de frontpage van de Warpsite te beluisteren. Leuke track, ondanks de standaard eerste minuten.
pi_39732406
ik ben benieuwd!
pi_44021146
Nog onbevestigd, maar misschien volgend jaar eindelijk weer in Nederland!
pi_44021444
ja misschien misschien daar hebben we niks aan

mar zou tof zijn.
pi_44025401
Zou heul tof zijn!

Had ik al verteld dat IK het degene ben die het probeert te regelen?

Willen een avond met Squarepusher, Kilimajaro Darkjazz Ensemble (Bong-Ra +band ) plus nog een act. Iemand een idee? Verder wat bekende lokale DJ's. Kilimanjaro is bevestigd (op voorwaarde dat Squarepusher komt). Planning eind mei 2007.

Vanavond 'Fragments of...' in het SJU-huis in Utrecht, misschien is dat ook tof voor die avond.

I'll keep u posted!
  donderdag 30 november 2006 @ 16:48:30 #83
16049 BJB
cluods in the haed
pi_44027673
quote:
Op donderdag 30 november 2006 15:39 schreef docters het volgende:
Willen een avond met Squarepusher, Kilimajaro Darkjazz Ensemble (Bong-Ra +band ) plus nog een act. Iemand een idee?
Somatic Responses.
pi_44029868
maargoed squarepusher in het SJU... zal snel uitverkopen dan
pi_44046826
Zal Somatic Responses eens checken. Bedankt voor de suggestie.

Squarepusher wil overigens alleen komen als hij een half uur acoustisch kan bassen, dus een enorme show met band, dj's etc zit er niet in. Vandaar ook dat ik daarnaast Kilimanjaro Darkjazz wil hebben, dat zal dan min of meer in de lijn liggen met de Jenkinson show. Overigens; check zijn website en zie hoe hij ook met alleen een bas en een laptop helemaal loos kan gaan.

Het probleem is vervolgens; hoe ga je de rest van de avond inkleden? Blijf je in de jazzy (downtempo) sfeer of ga je steeds harder naarmate de avond vordert? Ik denk zelf aan het laatste. Misschien moet ik ook eens naar de Planet-Mu dj informeren ...

Zeker niet in het SJU, want dan wordt het een economisch erg onverantwoorde avond
pi_44049630
wel leuke filmpjes op die site ja http://squarepusher.net/
pi_44050899
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:18 schreef docters het volgende:
Zal Somatic Responses eens checken. Bedankt voor de suggestie.

Squarepusher wil overigens alleen komen als hij een half uur acoustisch kan bassen, dus een enorme show met band, dj's etc zit er niet in. Vandaar ook dat ik daarnaast Kilimanjaro Darkjazz wil hebben, dat zal dan min of meer in de lijn liggen met de Jenkinson show. Overigens; check zijn website en zie hoe hij ook met alleen een bas en een laptop helemaal loos kan gaan.

Het probleem is vervolgens; hoe ga je de rest van de avond inkleden? Blijf je in de jazzy (downtempo) sfeer of ga je steeds harder naarmate de avond vordert? Ik denk zelf aan het laatste. Misschien moet ik ook eens naar de Planet-Mu dj informeren ...
maar wil ie nu acoustisch? of gaat ie ook nog freaken? lijkt me zonde als ie alleen een beetje rustig gaat neuzelen.
quote:
Zeker niet in het SJU, want dan wordt het een economisch erg onverantwoorde avond
stom stom... ik linkte 2 dingen die niks met elkaar te maken hadden
pi_44051496
Hij wil alleen een acoustische set doen, maar de man kennende zal dat toch wel freaken worden. Ik denk dat hij een laptop meeneemt met sequencer, waarover hij dan bas speelt. Hij zit nu in de VS dus het is lastig om nu dingen bevestigd te krijgen.

Maar hey; het is natuurlijk hoe dan ook gewoon wel Squarepusher dus dat is sowieso supervet. Volgens mij is hij de laatste 3 jaar zeker niet meer in Nld geweest.

Vraag gewoon aan Jason Kohnen of hij met KDE 2 tandjes harder / ruiger gaat spelen en dat moet Jenkinson daarna natuurlijk gewoon mee. En maybe is hij wel te verleiden om een nummer samen met KDE te doen.

Vwb locatie; denk vooralsnog aan Tivoli of Winkel van Sinkel.
pi_44051645
ik wil gewoon een show zoals die live in japan disc bij 'do you know squarepusher'!
anders is het idd alleen 'gewoon wel squarepusher'.
pi_44053185
Jij wil een show waarbij je echt helemaal gestoord wordt van de Japanners die er continu door heen staan te gillen?

Maar meer dan een acoustische set van een half uur is gewoonweg uitgesloten. En als ik mocht kiezen (en hey; ik financier die shit dus ik mag inderdaad kiezen) dan heb ik 'm er liever wel dan niet bij.
pi_44054757
hehe ja min de jappen dan

maargoed, meneer wil dus max een half uur accoustisch gaan en dan is het schluss?
pi_44055582
Ja. Heb net zijn agent gesproken (eindelijk) en die heeft ongeveer uitgelegd hoe het werkt.

Gordijn open, Squarepusher loopt het podium op, plugt z'n bas in de versterker, speelt 8 verschillende akoestische stukken, plugt na 25 - 30 minuten z'n bas weer uit en loopt van het podium af. Gordijn dicht. Applaus.

That's it. Geen sequencers, no nothing. Volgens zijn agent is het waycool, maar als je het zo leest dan moet ik toegeven dat het wat mager is. Maar hopelijk is de prijs er ook naar
pi_44057248
ja t klinkt echt mager.

niets ten nadele van jou natuurlijk, vind het tof dat je het probeert
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:07:41 #94
27648 Weakling
available in strong mint
pi_44057990
quote:
That's it. Geen sequencers, no nothing. Volgens zijn agent is het waycool, maar als je het zo leest dan moet ik toegeven dat het wat mager is. Maar hopelijk is de prijs er ook naar
Ik heb er geen verstand van, maar werkt zoiets niet twee kanten op en moet je er niet net mee omgaan als bij het kopen van iets op de markt. Oftewel: niet de indruk wekken dat je al te grote interesse hebt en meer opties hebt om uit te kiezen, maar ondertussen wel de interesse wekken door 'm een redelijk vette kluif voor te houden?

"Mjah, we hebben bedrag X om een artiest te laten komen en één van de opties ben jij, maar voor dat geld kunnen we ook een uurtje een spetterende show van die en die krijgen, maar goed we willen best een deal sluiten als je een beetje extra wil doen"

Ik bedoel: als ik de artiest in kwestie zou zijn en in de gaten krijg dat je mij heeeeeel graag wil hebben, dan kan ik er gerust de kantjes van af lopen en rare dingen eisen, want mij boeken doe je toch. Maar als ik hoor dat ik er redelijk mee zou kunnen verdienen, maar niet de enige optie ben, dan zou ik wel ietsje harder lopen om de deal voorelkaar te krijgen.

Maar goed, zoals ik al zei, ik heb er totaaaaaal geen verstand van
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_44059030
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt en wees er gerust op dat ik dit spelletje vaker heb gespeeld, maar de tarieven voor deze jongens staan (in grote lijnen) gewoon vast. Over geld heb ik iig nog helemaal niet gesproken.

Het gaat er meer om of hij er zin in heeft of niet. Die zin kun je ten dele creeren door een aantal andere artiesten te regelen waarvan hij het ook tof vindt om daarmee een mooie avond te bouwen. Echter, die andere artiesten maken dan het voorbehoud dat zij komen als ik Squarepusher bevestigd hebt gekregen. Bovendien is een zaal vastleggen ook vrij lastig zonder een mooie headliner.

Dus, veel staat of valt met het loskrijgen van een -indicatieve- bevestiging vanuit Engeland. Dus moet je daar toch enige druk op gaan uitoefenen (en, toegegeven, zaken soms iets anders voorstellen dan dat ze daadwerkelijk zijn), want anders is het 2007 en ben je niets opgeschoten.
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:04:39 #96
27648 Weakling
available in strong mint
pi_44163404
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef docters het volgende:
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt en wees er gerust op dat ik dit spelletje vaker heb gespeeld ... want anders is het 2007 en ben je niets opgeschoten.
Wat er ook uit gaat komen, in ieder geval tof dat jij dit soort avondjes wil organiseren met "IDM" artiesten (in de ruimste zin van het woord), want die concerten zijn er naar mijn mening veeeel te weinig. Succes ermee!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_44186933
Thanks man!

Kan inmiddels melden dat Squarepusher definitief NIET gaat komen Heeft heel veel aanbiedingen gehad, maar hij heb er gewoon geen zin an.

Maar (Chris) Clark wil WEL komen En die gaat gewoon helemaal los. Neemt een live drummer mee. Wordt mooi.

Dus: Chris Clark, Kilimanjaro Darkjazz Ensemble bevestigd. Who's next? Funckarma? 's Ook mooi. Of wat harders?
pi_44190148
doe maar wat harders. chris clark kan ook aardig blazen.

staat ook op state-x/newforms over 1,5 week.. ben benieuwd
  woensdag 6 december 2006 @ 13:00:15 #99
27648 Weakling
available in strong mint
pi_44190207
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef docters het volgende:
Maar (Chris) Clark wil WEL komen ...
Als ik eerlijk ben, dan vind ik persoonlijk Clark zelfs beter dan Squarepusher
pi_44190944
Daar schaam je je terecht een beetje voor Ieder zijn ding!

Vex'd? The Bug? Vex'd is wel heel dik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')