*Hoopt meequote:Op woensdag 23 juni 2004 17:36 schreef superheist het volgende:
squarepusher staat op Reading/Leeds dus misschien lowlands/pukkelpop of ergens in nederlands *hoopt*
Somatic Responses.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:39 schreef docters het volgende:
Willen een avond met Squarepusher, Kilimajaro Darkjazz Ensemble (Bong-Ra +band ) plus nog een act. Iemand een idee?
maar wil ie nu acoustisch? of gaat ie ook nog freaken? lijkt me zonde als ie alleen een beetje rustig gaat neuzelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:18 schreef docters het volgende:
Zal Somatic Responses eens checken. Bedankt voor de suggestie.
Squarepusher wil overigens alleen komen als hij een half uur acoustisch kan bassen, dus een enorme show met band, dj's etc zit er niet in. Vandaar ook dat ik daarnaast Kilimanjaro Darkjazz wil hebben, dat zal dan min of meer in de lijn liggen met de Jenkinson show. Overigens; check zijn website en zie hoe hij ook met alleen een bas en een laptop helemaal loos kan gaan.
Het probleem is vervolgens; hoe ga je de rest van de avond inkleden? Blijf je in de jazzy (downtempo) sfeer of ga je steeds harder naarmate de avond vordert? Ik denk zelf aan het laatste. Misschien moet ik ook eens naar de Planet-Mu dj informeren ...
stom stom... ik linkte 2 dingen die niks met elkaar te maken haddenquote:Zeker niet in het SJU, want dan wordt het een economisch erg onverantwoorde avond![]()
Ik heb er geen verstand van, maar werkt zoiets niet twee kanten op en moet je er niet net mee omgaan als bij het kopen van iets op de markt. Oftewel: niet de indruk wekken dat je al te grote interesse hebt en meer opties hebt om uit te kiezen, maar ondertussen wel de interesse wekken door 'm een redelijk vette kluif voor te houden?quote:That's it. Geen sequencers, no nothing. Volgens zijn agent is het waycool, maar als je het zo leest dan moet ik toegeven dat het wat mager is. Maar hopelijk is de prijs er ook naar
Wat er ook uit gaat komen, in ieder geval tof dat jij dit soort avondjes wil organiseren met "IDM" artiesten (in de ruimste zin van het woord), want die concerten zijn er naar mijn mening veeeel te weinig. Succes ermee!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:36 schreef docters het volgende:
Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt en wees er gerust op dat ik dit spelletje vaker heb gespeeld ... want anders is het 2007 en ben je niets opgeschoten.
Als ik eerlijk ben, dan vind ik persoonlijk Clark zelfs beter dan Squarepusherquote:Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef docters het volgende:
Maar (Chris) Clark wil WEL komen ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |