quote:
That's it. Geen sequencers, no nothing. Volgens zijn agent is het waycool, maar als je het zo leest dan moet ik toegeven dat het wat mager is. Maar hopelijk is de prijs er ook naar
Ik heb er geen verstand van, maar werkt zoiets niet twee kanten op en moet je er niet net mee omgaan als bij het kopen van iets op de markt. Oftewel: niet de indruk wekken dat je al te grote interesse hebt en meer opties hebt om uit te kiezen, maar ondertussen wel de interesse wekken door 'm een redelijk vette kluif voor te houden?
"Mjah, we hebben bedrag X om een artiest te laten komen en één van de opties ben jij, maar voor dat geld kunnen we ook een uurtje een spetterende show van die en die krijgen, maar goed we willen best een deal sluiten als je een beetje extra wil doen"
Ik bedoel: als ik de artiest in kwestie zou zijn en in de gaten krijg dat je mij heeeeeel graag wil hebben, dan kan ik er gerust de kantjes van af lopen en rare dingen eisen, want mij boeken doe je toch. Maar als ik hoor dat ik er redelijk mee zou kunnen verdienen, maar niet de enige optie ben, dan zou ik wel ietsje harder lopen om de deal voorelkaar te krijgen.
Maar goed, zoals ik al zei, ik heb er totaaaaaal geen verstand van
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.