En zijn andere werk is ook gaaf .
Op de site www.watmm.com is nu legaal een MP3 van bijna een uur te downen met een live set van Squarepusher ... geluid is niet super, maar da's ook niet te verwachten van een live set opgenomen vanuit het publiek
quote:Mijn Squarepusher-aanbid-reactie, wat doe je?
Op maandag 14 april 2003 01:16 schreef E_Motion het volgende:
My Red Hot Car
quote:Tof! Thx voor dit wetenswaardigheidje!
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef Weakling het volgende:
En in maart komt zijn nieuwe CD uit "Ultravisitor" ... maar zoals altijd is ook dit album nu al uitgelekt
quote:beuh, heb nog niks rond zien zwerven : (
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef Weakling het volgende:
En in maart komt zijn nieuwe CD uit "Ultravisitor" ... maar zoals altijd is ook dit album nu al uitgelekt
quote:Nu redelijk makkelijk op SS te verkrijgen. Ik ben niet zo thuis in Squarepusher-materiaal maar 'Ultravisitor' moet bij mij nog even bezinken.
Op woensdag 7 januari 2004 19:55 schreef joehaann het volgende:[..]
beuh, heb nog niks rond zien zwerven : (
vindt zn meeste werk errug dik! van de rustige Squarepusher Theme tot zn liveset in Japan (Do you know). Grappig dat ie wat zingt.
Zn werk voor East Flatbush Project is ook erg cool. Voor degene die t niet kennen: East Flatbush (us hiphop) heeft o.a. Autechre, Funkstorung & Squarepusher gevraagd hun nummer 'Tried by Twelve te remixen. Tom heeft de vocals per woord in stukjes geknipt, een nacht of wat doorgewerkt en t weer versneld inelkaar gezet...
tadaaa....!
quote:Dat is ook een kicken album ja.
Op dinsdag 27 januari 2004 00:02 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb laatst op de gok Hard Normal Daddy gekocht (ik kwam Squarepusher tegen in Ishkur's Guide). En het is een hit, ik vind hem echt geweldig.
quote:Tom Jenkinson + Chris Cunningham =
Op zaterdag 31 januari 2004 16:04 schreef Weakling het volgende:
Onlangs een aantal keer naar de DVD van Chris Cunningham zitten kijken. De video van Squarepushers Come On My Selector bezorgt me telkens weer kippenvel in combi met een euforische stemming als na de lange aanloop het nummer begint. Wat een ontzettende goede combi van beeld en geluid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |