abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12506039
squarepusher - come on my selector
squarepusher - theme from ernest borgnine
squarepusher - tequila fish

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_12511344
Hard Normal Daddy
pi_12530125
En een vette remix van een hiphopnummer: East Flatbush Project - Tried By 12 (Squarepusher Remix). Dope.

En zijn andere werk is ook gaaf .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 22 september 2003 @ 22:03:08 #29
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13370910
For those who care:

Op de site www.watmm.com is nu legaal een MP3 van bijna een uur te downen met een live set van Squarepusher ... geluid is niet super, maar da's ook niet te verwachten van een live set opgenomen vanuit het publiek

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_16026400
Ik heb vandaag ook maar eens een squarepusher cd opgepikt, hard normal daddy. Erg lekker album moet ik zeggen.
pi_16026431
quote:
Op maandag 14 april 2003 01:16 schreef E_Motion het volgende:
My Red Hot Car
Mijn Squarepusher-aanbid-reactie, wat doe je?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_16027187
Ja, Squarepusher is vet inderdaad! Ik heb alleen de eerste twee. Ik moet zeggen dat ik Hard Normal Daddy wel een stuk beter vind dan Feed Me Weird Things...
  woensdag 7 januari 2004 @ 19:25:40 #33
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16046150
En in maart komt zijn nieuwe CD uit "Ultravisitor" ... maar zoals altijd is ook dit album nu al uitgelekt
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_16046171
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef Weakling het volgende:
En in maart komt zijn nieuwe CD uit "Ultravisitor" ... maar zoals altijd is ook dit album nu al uitgelekt
Tof! Thx voor dit wetenswaardigheidje!
pi_16047044
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:25 schreef Weakling het volgende:
beuh, heb nog niks rond zien zwerven : (
pi_16606967
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:55 schreef joehaann het volgende:

[..]

beuh, heb nog niks rond zien zwerven : (

Nu redelijk makkelijk op SS te verkrijgen. Ik ben niet zo thuis in Squarepusher-materiaal maar 'Ultravisitor' moet bij mij nog even bezinken.
  maandag 26 januari 2004 @ 20:39:29 #37
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_16607694
-edit-
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 26 januari 2004 @ 21:32:11 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_16609615
Heeft wel wat aardige tracks gemaakt die Tom Jenkiinson. Moet eigenlijk eens wat meer van m leren kennen.
pi_16613685
Oké, ik heb de boel nog eens goed beluisterd en ik moet zeggen dat het een fraai album is. Ik heb geen idee hoe Ultravisitor zich verhoudt tot zijn eerdere werk (ik kende Squarepusher enkel van losse tracks en toevallig van wat remixen op de in februari uitkomende ninjatune-retrospective) , maar dit album heeft zeker wel een bepaalde 'flow'. Mijn favorieten zijn vooralsnog Steinbolt, Lambic 9 Poetry, Circlewave en Tetra-sync.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 00:02:29 #40
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_16614304
Ik heb laatst op de gok Hard Normal Daddy gekocht (ik kwam Squarepusher tegen in Ishkur's Guide). En het is een hit, ik vind hem echt geweldig.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_16637362
week geleden (o.i.d.) ultravisitor neergehaald, goeie troep : )
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:50:39 #42
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16642047
Ik heb nog maar naar fragmenten geluisterd (teveel luistervoer, kom er niet aan toe) en vind het tot nu toe nogal matig vergeleken met zijn eerdere platen ... nogal "ik druk op een knop en ik heb een drill n bass plaat" ... klinkt allemaal een beetje te gemakkelijk voor zijn doen ... maar goed, laat ik eerst maar eens naar het volledige ding luisteren voor ik mijn eindoordeel geef ...
pi_16676235
dikke shit

vindt zn meeste werk errug dik! van de rustige Squarepusher Theme tot zn liveset in Japan (Do you know). Grappig dat ie wat zingt.

Zn werk voor East Flatbush Project is ook erg cool. Voor degene die t niet kennen: East Flatbush (us hiphop) heeft o.a. Autechre, Funkstorung & Squarepusher gevraagd hun nummer 'Tried by Twelve te remixen. Tom heeft de vocals per woord in stukjes geknipt, een nacht of wat doorgewerkt en t weer versneld inelkaar gezet...

tadaaa....!

[url]http://rotfeest.tk[/url]
pi_16676377
Die remix is idd erg gaaf. Een van de betere. Die andere zijn trouwens van Ko-wreck Technique, Bisk, The Herbaliser, Trapazoid, Freeform, Nick Fury en die drie acts die je al noemde. Maar de Squarepusher remix is toch wel favoriet .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16676501
Als je Square zo leuk vind,check dan ook eens de oude "plug" serie van luke vibert.
Plug 1 2 3
pi_16676948
of Bogdan Racynski (rauwer) en Clifford Gilberto (jazzier)
[url]http://rotfeest.tk[/url]
pi_16739172
Hmm, ik heb al een paar nummers gedownload, ik ga het album pas luisteren als ik ze allemaal heb.
Ik ben benieuwd!!
pi_16739195
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 00:02 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb laatst op de gok Hard Normal Daddy gekocht (ik kwam Squarepusher tegen in Ishkur's Guide). En het is een hit, ik vind hem echt geweldig.
Dat is ook een kicken album ja.
  zaterdag 31 januari 2004 @ 16:04:24 #49
27648 Weakling
available in strong mint
pi_16742655
Onlangs een aantal keer naar de DVD van Chris Cunningham zitten kijken. De video van Squarepushers Come On My Selector bezorgt me telkens weer kippenvel in combi met een euforische stemming als na de lange aanloop het nummer begint. Wat een ontzettende goede combi van beeld en geluid.
pi_16745217
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:04 schreef Weakling het volgende:
Onlangs een aantal keer naar de DVD van Chris Cunningham zitten kijken. De video van Squarepushers Come On My Selector bezorgt me telkens weer kippenvel in combi met een euforische stemming als na de lange aanloop het nummer begint. Wat een ontzettende goede combi van beeld en geluid.
Tom Jenkinson + Chris Cunningham =
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')