Krijg ik daar nou extra punten voor?
Btw wie heeft Javy Lopez? Jij Spank? Ben te lui om ff te checken. Maar die gast slaat ze continu uit het park.
Hij staat nu al op 18 fourbaggers voor het seizoen, vorig seizoen had ie er maar 11!
Braves gaan zowiezo als een dolle, leiden de league met 98 homeruns en hebben hun beste start ooit na 61 wedstrijden. De Braves staan op 42-19, not bad na hun slechte start en zonder Millwood en Glavine.
quote:ze hebben nog steeds een oerdegelijke pitching staff, ze hebben verlies van millwood en glavine uitstekend gecompenseerd
Op maandag 9 juni 2003 03:22 schreef Almighty het volgende:
Run LoDuca Run... hij was natuurlijk geisnpireerd door Forrest gump die hier vandaag op tv was.Krijg ik daar nou extra punten voor?
Btw wie heeft Javy Lopez? Jij Spank? Ben te lui om ff te checken. Maar die gast slaat ze continu uit het park.
Hij staat nu al op 18 fourbaggers voor het seizoen, vorig seizoen had ie er maar 11!
Braves gaan zowiezo als een dolle, leiden de league met 98 homeruns en hebben hun beste start ooit na 61 wedstrijden. De Braves staan op 42-19, not bad na hun slechte start en zonder Millwood en Glavine.
quote:nee we spelen nl. niet in een pointsleague
Op maandag 9 juni 2003 03:22 schreef Almighty het volgende:
Run LoDuca Run... hij was natuurlijk geisnpireerd door Forrest gump die hier vandaag op tv was.Krijg ik daar nou extra punten voor?
quote:kijk nu wordt je luiigheid wel ff afgestraft
quote:volgens de comentatoren bij Fox zijn bij de Braves nu juist de rollen omgedraait en worden de wedstrijden nu gewonnen door de batters en niet meer door de pitchers
Op maandag 9 juni 2003 11:39 schreef G1Ace het volgende:[..]
ze hebben nog steeds een oerdegelijke pitching staff, ze hebben verlies van millwood en glavine uitstekend gecompenseerd
En daarnaast ook nog eens dat ze zoveel scoren laatste tijd
Het zou me enorm verbazen als de Braves NIET de world series zouden winnen
* grote fan van de braves is die zelfs Bobby Cox heeft ontmoet
Zo blijft me win-loss-win-loss cyclus mooi bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |