Iets wat ik wel kon doen
Tis wel zo dat ik om de week win. Dus deze week zal het wel weer een verlies worden
maar het belangrijkste, de winning streak van de Indians continues,nu al 5 op een rij
post season komt in zicht
quote:Bedankt
Op maandag 2 juni 2003 20:57 schreef SpankSpankeronie het volgende:
gefeliciteerd mitt
mijn batters sloegen iets te weinig puntjes bijeen,iets meer steroids gebruiken jongens dan komt ook dat wel goed
al vond ik wel dat ik een extra puntje verdiende voor het hoge aantal K's die mijn pitchers bijeen gooiden
deze week dan maar toeslaan tegen de rode lantaarndrager Killers
Steinbrenner loopt gelijk alweer te piepen dat de BoSox tegen slechtere ploegen speelt. Wat eigenlijk ook wel waar is.
Yankees spelen tegen de Cubs, en Cincinatti, terwijl de Red Sox zich waarschijnlijk niet al te zwaar hoeven in te spannen tegen Milwaukee en Pittsburgh.
Nu maar eens kijken of de BoSox kunnen profiteren zonder Pedro...
Spank, jij nog meer bekende gezien in de draft Of nieuws enzo erover?
quote:the younger brother of Detroit's Dmitri Young
Op dinsdag 3 juni 2003 20:30 schreef mitt het volgende:
Delmon Young
Interleague
ik zie dit weekend iig 2x Cubs vs Yankees
en ik verheug me nu al op Zaterdag als Steinbrenner tijdens de seventh inning stretch Take Me Out to the Ballgame zal gaan zingen
als dat Roger niet nummertje 300 oplevert dan weet ik het ook niet meer
Vooral Garret Anderson vind het prettig daar
Had iets te maken met de bats van Sosa, scheen iets illegaals te zijn. Iemand misschien hier het fijnere ervan.
Misschien moet ik gewoon ff teruglezen, maar ja, die luiheid he.
quote:Die knuppel van een Sammy Sosa had kurk in zijn knuppel.
Op donderdag 5 juni 2003 22:54 schreef zjroentje het volgende:
Wat zag ik me vandaag op CNN.Had iets te maken met de bats van Sosa, scheen iets illegaals te zijn. Iemand misschien hier het fijnere ervan.
Misschien moet ik gewoon ff teruglezen, maar ja, die luiheid he.
![]()
Is er al een straf bekend?
quote:Nee.
Op donderdag 5 juni 2003 23:07 schreef zjroentje het volgende:
Hij zei zelf dat hij het per ongeluk had gedaan (zou ik ook zeggen) en dat het maar 4 wedstrijden was.Is er al een straf bekend?
Maar normaal staat er 7 wedstrijden voor.
Maar we zullen het wel merken.
Het blijft het grote nieuws in de MLB.
quote:nee morgen komt er waarschijnlijk een uitspraak over de straf maar daar gaan ze bij de Cubs direct tegen in beroep (waardoor de schorsing wordt opgeschort) aangezien er voor de komende week AL games op de rol staan voor de Cubs en dan kunnen ze wel een extra batter gebruiken ivm de DH
Op donderdag 5 juni 2003 23:07 schreef zjroentje het volgende:
Hij zei zelf dat hij het per ongeluk had gedaan (zou ik ook zeggen) en dat het maar 4 wedstrijden was.Is er al een straf bekend?
David 'Boomer' Wells,de pitcher die het morgenmiddag gaat opnemen tegen de Cubs had alweer geroepen dat ze Sammy per direct moesten schorsen,maar ik zou juist blij zijn met Sammy in de line-up aangezien Sammy sinds zijn return van de IL nou niet bepaald veel ballen weet te raken
quote:duurt nou al een paar starts voordat het eindelijk gaat gebeuren met Roger.
Op zaterdag 7 juni 2003 21:37 schreef SpankSpankeronie het volgende:
en ook winpartij nummertje 300 voor Roger gaat niet door in Chicago
fantastische pitcherswissel Torre
de Angels ondertussen ook begonnen tussen Florida..gister gewoon van ze verloren .
en de Angels winnen weer es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |