quote:Zo zeg ! Jij hebt er verstand van
Op zondag 13 april 2003 20:52 schreef extreme het volgende:
als je douche een beetje geventileerd is douchen bij kaarslicht, romantisch, muziekje erbij, lekker badschuimpje, elkaar helemaal van onder tot boven inzepen, extra tijd besteden aan de intieme delen (note: geen zeep aan de binnenkant van het meisje gebruiken, dat levert je een blauw oog op) en wat vrouwen geweldig vinden: als je hun haar wast, en dan echt uitgebreid op de 'kappers' manier... daarna droog je haar af, draag je haar naar bed, en geef je haar een uitgebreide massage...dat is verleiden. Ik heb er speciaal een dubbele douchekop voor zelfs, samen douchen is geweldig.
quote:Ehm.....Ooit zelf eens onder de douch gestaan? Je zeept er in en laat je handen het werk doen. Je merkt van zelf hoe het verder gaat. Je moet helemaal geen plan hebben of dingen die je wilt doen. Gewoon beginnen en alles zijn beloop laten. Spontaan is veel lekkerder
Op zondag 13 april 2003 20:03 schreef ga.aap het volgende:
Heb nu dik 2 maanden vriendin.. alles gaat goed, al paar x 'bij elkaar blijven slapen'...nu wil ze een xtje samen douchen... iemand tips?
Hoe was t:
a.
edit: eerst maar 's ff het topic lezen voordat ik reageer
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 03:47 schreef KingKees het volgende:
in het donker, koud water en met een horror tune op de achtergrond. Eerlijk het klink raar maar ik raad het heel nederland aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop