abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 19:11:55 #126
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_12583649
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:52 schreef extreme het volgende:
als je douche een beetje geventileerd is douchen bij kaarslicht, romantisch, muziekje erbij, lekker badschuimpje, elkaar helemaal van onder tot boven inzepen, extra tijd besteden aan de intieme delen (note: geen zeep aan de binnenkant van het meisje gebruiken, dat levert je een blauw oog op) en wat vrouwen geweldig vinden: als je hun haar wast, en dan echt uitgebreid op de 'kappers' manier... daarna droog je haar af, draag je haar naar bed, en geef je haar een uitgebreide massage...

dat is verleiden. Ik heb er speciaal een dubbele douchekop voor zelfs, samen douchen is geweldig.

Zo zeg ! Jij hebt er verstand van
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 20 augustus 2003 @ 19:18:15 #127
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_12583833
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:03 schreef ga.aap het volgende:
Heb nu dik 2 maanden vriendin.. alles gaat goed, al paar x 'bij elkaar blijven slapen'...

nu wil ze een xtje samen douchen... iemand tips?

Ehm.....Ooit zelf eens onder de douch gestaan? Je zeept er in en laat je handen het werk doen. Je merkt van zelf hoe het verder gaat. Je moet helemaal geen plan hebben of dingen die je wilt doen. Gewoon beginnen en alles zijn beloop laten. Spontaan is veel lekkerder
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If your shaking it more than twice, your playing with it.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:58:53 #128
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_12588421
Ik denk dat TS, nu 4 maanden later, het wel snapt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_12590453
Hij heeft zn belevenissen nog niet verteld. Onze vraag is dus aan de TS:

Hoe was t:

a.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

b.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

c.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

d.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

e.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_12591426
Niet beffen onder de douche. Da's namelijk kut
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

edit: eerst maar 's ff het topic lezen voordat ik reageer

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ze gaf me een of andere kus.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 18:29:45 #131
54932 J.J.McKay
............................
pi_12610142
Goede tip (denk ik) vooral niet egoistisch doen en haar het meeste van het water gunnen, bijvoorbeeld de douchekop afbnemen en zelf op haar richten, als je de goeie plekkies raakt zal ze dit zeer op prijs stellen! En haar strelen/inzepen natuurlijk. Voor jezelf lekker koud, maar voor haar komt dit o zo lief over. Je moet het natuurlijk wel voor haar over hebben he ;-). Andere tip is, niet tegelijk afdrogen, als zij eerst gaat afdrogen kan jij daarna nog even opwarmen onder de douche. En loop je elkaar ook niet in de weg :-)
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_12616950
ik vraag me af waarom iedereen na zoveel maand nog antwoord geeft?!
het lijkt me (als ze nog bij elkaar zijn) nu tog wel een keer samen gedouched hebben??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_12618851
Orale seks, facials. Lekker fris en het spoelt zo weg!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 03:47:13 #134
52177 KingKees
Gewoon ... Kees
pi_12622783
in het donker, koud water en met een horror tune op de achtergrond. Eerlijk het klink raar maar ik raad het heel nederland aan.
Wie? Kees .. KingKees
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 04:17:19 #135
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_12622850
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 03:47 schreef KingKees het volgende:
in het donker, koud water en met een horror tune op de achtergrond. Eerlijk het klink raar maar ik raad het heel nederland aan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
yeah right
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.....
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 04:22:22 #136
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12622860
Doe je snorkel op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop