En bij mij thuis gaan we samen in bad (ouders weten het), maar bij haar doen we dat nooit omdat haar zusje weleens binnen wil wandelen (zelfs als ik onder de douche sta... Best lullig... )
Tips idd gun elkaar water en zorg dat je de tijd neemt en niemand binnen komt wandelen....
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:52 schreef extreme het volgende:
als je douche een beetje geventileerd is douchen bij kaarslicht, romantisch, muziekje erbij, lekker badschuimpje, elkaar helemaal van onder tot boven inzepen, extra tijd besteden aan de intieme delen (note: geen zeep aan de binnenkant van het meisje gebruiken, dat levert je een blauw oog op) en wat vrouwen geweldig vinden: als je hun haar wast, en dan echt uitgebreid op de 'kappers' manier... daarna droog je haar af, draag je haar naar bed, en geef je haar een uitgebreide massage...dat is verleiden. Ik heb er speciaal een dubbele douchekop voor zelfs, samen douchen is geweldig.
quote:*mesje maar niet meeneemt*
Op maandag 14 april 2003 22:26 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Kom maar
Alvast mijmert over weekendje weg eind mei
quote:ok dan moet je zorgen dat je niet achter haar gaat staan maar naast haar en dan samen de waterstraal deelt dan heb je er geen last van ...
Op dinsdag 15 april 2003 00:03 schreef Grote_Swets het volgende:
Is helemaal niets....samen douche..... koude gordijn aan je reet geplakt.....
Niet plassen omder de douche
okeey tips:
Misschien eerst sex hebben, daarna samen gaan douche...
Dan heb je elkaar al aangeraakt, dan weet je hoe het voelt enzo.. dan gaat het vast een stuk makkelijker...
quote:Dan moet je van die badkamermatjes kopen
Op woensdag 16 april 2003 13:27 schreef Likmereet het volgende:
ik kan je een tip geven: ga niet op de vloer krikken, dat doet erg pijn aan je knieen. en geloof me, ik spreek uit ervaring
quote:Jouw Username schijnt ook niet zo'n succes te zijn
Op woensdag 16 april 2003 13:27 schreef Likmereet het volgende:
ik kan je een tip geven: ga niet op de vloer krikken, dat doet erg pijn aan je knieen. en geloof me, ik spreek uit ervaring
quote:Wij hebben sinds kort een 2-persoons bubbelbad....de ruimte is in ieder geval dus geen probleem meer
Op zondag 13 april 2003 20:47 schreef akkien het volgende:[..]
een ligbad is net ietsjes te klein...vind ik
Elkaar inzepen met douchegel, elkaars haren wassen & na afloop elkaar afdrogen. Dát zijn erg leuke dingen
Natuurlijk kan je nog veel meer doen in de douche
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 10:52 schreef Natalie het volgende:
Oeh!! Samen douchenElkaar inzepen met douchegel, elkaars haren wassen & na afloop elkaar afdrogen. Dát zijn erg leuke dingen
Natuurlijk kan je nog veel meer doen in de douche
quote:Wat ook zeer flex is om een keer een suite te huren, kost je 200 euro per nacht maar zo zwaar relaxed, sauna, dubbele douche (I love it) en hele grote whirlpool, kijk, dan kan je je vriendin eens goed verwennen. Some pics here:
Op vrijdag 18 april 2003 10:55 schreef ToBe het volgende:[..]
Tis idd heerlijk om elkaar te wassen! En een beetje stoeien onder de douche!
Kan niet wachten, schat, maar het mag snel weer!
en
Ik ga er morgen weer naar toe en reken maar dat dat gezellig wordt as usual
quote:Kijk, DAT ziet er nou leuk uit!
Op vrijdag 18 april 2003 14:08 schreef PrivateLabel22 het volgende:[..]
Some pics here:
en
Welk hotel is dit eigenlijk? Want op die website van ze kom je ook niet echt veel verder.. Ennuh, je bent dan toch niet verplicht tot het eten van de bekende appelmoes-met-een-kers-erop..?
En samen in bad gaan...awww. Dat wilde ik altijd al doen maar vriend is geen bad-mens... En toen had ie ineens om 3 uur s nachts het bad vol laten lopen, schuim overal, geurkaarsjes in heel de badkamer en op de bad rand. Licht uit, en het was echt heeeeerlijk.
Alleen verbrandde ik bijna m'n haar omdat er dus ook kaarsjes achter me stonden
quote:hoe lang blijven die aan Onder de douche
Op vrijdag 18 april 2003 14:44 schreef PrivateLabel22 het volgende:
Geen badmens? Ja, dat kan, weinig aan te veranderenKaarsjes is wel superromantisch
quote:en dan zeker zeggen : oh liefje... de zeep is gevallen.
Op zondag 13 april 2003 20:05 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
laten vallen en haar laten oprapen
welk merk zeep krijgt jullie voorkeur- (schuim, geur, ....).
samen douchen is zoooooooooooooo fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |