Totdat (voor mij) bleek dat het vooral een groot gevoel van vertrouwen en vriendschap was, wat ik dus in de war bracht met gevoelens van verliefdheid.
Nu krijg ik, over and over and over again, te horen dat 'ik je niet meer kan missen', 'ik merk aan alles dat het goed zit', 'als ik aan jou denk dan vergeet ik al mijn problemen' en 'ik voel me zo fijn bij je' en meer van dat... terwijl ik *dat* niet zoek. Of in elk geval nu niet, en ook niet met die persoon. Die dus op mij nogal 'labiel' overkomt momenteel. (Waar ik dus geen zin in heb; dit probeer ik nu juist even achter me te laten.)
Wat doe ik? Ondanks mogelijke emotionele instabiliteit van de ander het risico lopen dat die gekwetst wordt? Of 'pappen en nathouden', en wachten op een beter moment, met het risico dat de 'schok' later alleen maar harder aankomt?
*zucht*
suc6 iig
quote:Lijkt me idd lastig, net doen alsof je een dikke lul krijgt van hem/haar!
Op zondag 13 april 2003 17:30 schreef devv05 het volgende:
eerlijk zijn.. uiteindelijk zal de klap alleen maar harder aan komen, en je kan ook moeilijk al die tijd alsof doen.. das ook zo lullig om te horen achteraf
quote:Hallo schat, sorry maar het gaat niks worden! NIKS!!!!! Hoor je me, ik moet je niet. Rot op, laat me met rust, sodemieter op vuile kenkerhoer!
't Gaat niks worden.. maar hoe vertel je dat?
Maarja, je kan er natuurlijk ook voor kiezen om eea iets subtieler te brengen
hé t wordt nx, wil ff no probs, xieje wel weer, houdoe&bedankt
We zien elkaar morgen... dus... ik heb zoiets van... dan maar vertellen ofzo. Ja, of niet.
wederom *zucht*
quote:Moest er bijna om lachen ook nog
Op zondag 13 april 2003 17:34 schreef vosss het volgende:[..]
Hallo schat, sorry maar het gaat niks worden! NIKS!!!!! Hoor je me, ik moet je niet. Rot op, laat me met rust, sodemieter op vuile kenkerhoer!
Maarja, je kan er natuurlijk ook voor kiezen om eea iets subtieler te brengen
quote:kijk eens aan, wat wil je nog meer!
Op zondag 13 april 2003 17:39 schreef Allan24 het volgende:[..]
Moest er bijna om lachen ook nog
quote:Loonsverhoging
Op zondag 13 april 2003 17:41 schreef vosss het volgende:
kijk eens aan, wat wil je nog meer!
quote:
Op zondag 13 april 2003 17:42 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Loonsverhoging
quote:
Op zondag 13 april 2003 17:44 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Een relatie is toch ook meer iets van geven en nemen...?
Ik ben meer een gever dan een nemer (alsjeblieft... daar geen flauwe grappen over...) maar ik heb toch ook wel een bepaalde behoefte aan input zeg maar. En dan bedoel ik een niet-seksuele, niet-materiële input in een relatie.
En de laatste tijd (vooral de laatste anderhalve week) heb ik het gevoel dat ik alléén maar geef, en er vrij weinig (lees: niks) voor terug krijg.
Denk je net dat alles een beetje lekker loopt... krijg je zoiets.
quote:gaat prima he, dat quoten!
Op zondag 13 april 2003 17:45 schreef EdSchouten het volgende:[..]
quote:Zometeen niet meer
Op zondag 13 april 2003 17:48 schreef vosss het volgende:
gaat prima he, dat quoten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |