quote:Heb je wel eens de dvd's gezien van de Indiana Jones of bijvoorbeeld Ben-Hur? Waarschijnlijk niet, want anders doe je niet zulke uitspraken
Op zondag 13 april 2003 16:29 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Tja, het is gewoon een oude film, dus ze kunnen maar betrekkelijk weinig verbeteren aan de kwaliteit.Maar als-ie op DVD komt koop ik 'em ook hoor, fantastische film!
Dit is nou een film die ik wel echt wil kopen in de meest extreme overprijsde plexi-glas versie die er is.
Fuck die gare LOTR super-edities, dit is voor de echte filmliefhebbers.
Dus wat dat betreft beter de Regio 1 gekozen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Woodpecker het volgende:
De Nederlandse r2-editie van Schindler's List krijjgt een Franstalig DTS-kanaal. En een Engelse DD5.1Dat vind ik niet fijn... Stomme lui daar bij Universal...
![]()
![]()
![]()
Lage stand van de dollarquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:02 schreef Giove het volgende:
[..]
Waarom is de regio 2 toch duurder ondanks de minder luxe verpakking?
Waar zie je dat staan? Bij Van Leest is er alleen sprake van een Engelse track, zowel in DD als DTS.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Woodpecker het volgende:
De Nederlandse r2-editie van Schindler's List krijjgt een Franstalig DTS-kanaal. En een Engelse DD5.1Dat vind ik niet fijn... Stomme lui daar bij Universal...
![]()
![]()
![]()
Dan koop je die toch lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:41 schreef Driewieler het volgende:
Vandaag hoorde ik dat sommige de DVD hebben. Echter vind ik The Pianist wel veel mooier dan Schindlers list!!
Download je hem toch lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:47 schreef sweek het volgende:
Ik twijfel nog wel tussen de twee edities... maar ik denk dat het toch de "gewonere" versie wordt hoor... maar ik betaal wel echt geen 30 euro daarvoor.
daar ga ik ook voor. vind het net te veel geld voor zo`n collectors editionquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:27 schreef Adelante het volgende:
hmmmmz, ik denk dat ik voor de 2-disc special edition ga i.p.v. die supermooie collector's edition
En als het tegenzit gooien onze vrinden van de douane er nog 19% + een vertraging van enkele weken overheenquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
omgerekend iets van 50 euro.
Klopt. Maar zelfs dan is 't nog goedkoper dan de NL versie met Franse DTS track bij Van Leest ...quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:58 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En als het tegenzit gooien onze vrinden van de douane er nog 19% + een vertraging van enkele weken overheen
Dat is ook niet 't probleemquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:55 schreef Hare het volgende:
Ik heb de dvd gister voor mijn verjaardag gekregen, gewoon de r2, nl ondertiteling.
Hoe is dat dan mogelijk ????
Ahum, ik heb wel nederlandse ondertiteling, wat betreft die dts heb je trouwens wel gelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook niet 't probleem.
je hebt waarschijnlijk geen NL ondertiteling én Engelse DTS-sound.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |