quote:Heb hem wel op DIVX voor je.
Op zondag 13 april 2003 16:12 schreef Potlood het volgende:
Weet iemand of er ooit een DVD van het meesterwerk Schindlers List komt? En op welke termijn? Ik vind het erg vreemd dat deze film slechts op video te koop is; enige tijd geleden gekocht, en zeer slechte kwaliteit...
Maar als-ie op DVD komt koop ik 'em ook hoor, fantastische film!
quote:Ik doelde op de kwali van de videoband.
Op zondag 13 april 2003 16:29 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Tja, het is gewoon een oude film, dus ze kunnen maar betrekkelijk weinig verbeteren aan de kwaliteit.Maar als-ie op DVD komt koop ik 'em ook hoor, fantastische film!
quote:Zo oud is die film nou ook weer niet hoor. Als ze ET kunnen verbeteren dan kunnen ze dit ZEKER wel verbeteren. Alhoewel, het was gewoon al een GEWELDIGE film, dus de vraag is of ze hem ECHT nog kunnen verbeteren. Maar op DVD zou ik hem ook meteen kopen!
Tja, het is gewoon een oude film, dus ze kunnen maar betrekkelijk weinig verbeteren aan de kwaliteit.Maar als-ie op DVD komt koop ik 'em ook hoor, fantastische film!
quote:Heb wel the pianist op digitaal beeld schijfje
Op zondag 13 april 2003 16:12 schreef Potlood het volgende:
Weet iemand of er ooit een DVD van het meesterwerk Schindlers List komt? En op welke termijn? Ik vind het erg vreemd dat deze film slechts op video te koop is; enige tijd geleden gekocht, en zeer slechte kwaliteit...
quote:dat zijn slechts meningen, persoonlijk vind ik Shindler's List beter en wacht ook met smart op de DVD.
Op zondag 13 april 2003 18:36 schreef metalheadBOC het volgende:[..]
Heb wel the pianist op digitaal beeld schijfje
die is echt zoveel beter dan Schindlers list
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:09 schreef pascalheister het volgende:
begin volgend jaar komt er een 2 disc versie op de markt
Volgende week al?
Goed nieuws!!!! Waar heb je dat vandaan?
quote:volgende week zal nog wel niet
Op dinsdag 30 december 2003 11:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgende week al?
Goed nieuws!!!!Waar heb je dat vandaan?
quote:10/11 jaar vind ik dus geen oude film
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ah deze dus
Een 2 disc versie, maar de preciese datum is nog niet bekend
quote:
The Collector's Gift Set is a special limited box set that is a must-
own for all DVD collectors
THE GIFT SET INCLUDES:
Special Plexiglass Casing Designed Exclusively for This Gift SetCollector's Edition Packaging Featuring Schindler's List in Its
Original Widescreen Presentation
A Rare Limited Edition Senitype
Schindler's List: Images of the Steven Spielberg Film, a
Stunning Picture Book Showcasing Images by
Photographer David James with a Forward by Steven Spielberg
The Original Soundtrack Including Academy Award® - Winning
Music by Acclaimed Composer John Williams
Certificate of Authenticity
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 28-01-2004 23:04]
En voor de mensen die dat nog een beetje duur vinden, er komt ook een 30 euro versie uit
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 23:18 schreef calvobbes het volgende:
Wow!!! Die is wel heel erg gaaf
quote:klopt. Mss dat ie zelf nog wat goedkoper is; Schindler's List zal wel een van de top-dvd's van 't jaar worden, dus er zal wel genoeg gestunt worden
En voor de mensen die dat nog een beetje duur vinden, er komt ook een 30 euro versie uit
quote:Ja dat zeker
Op woensdag 28 januari 2004 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:klopt. Mss dat ie zelf nog wat goedkoper is; Schindler's List zal wel een van de top-dvd's van 't jaar worden, dus er zal wel genoeg gestunt worden
En sowieso is Van Leest altijd wel wat duurder!
quote:Yup.
Op woensdag 28 januari 2004 23:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja dat zeker
Als er een prijzencircus van V&D is in die week, moet je die zeker in de gaten houden. En de MediaMarkt zal ook wel gaan stunten.
En sowieso is Van Leest altijd wel wat duurder!
quote:Misschien bij buitenlandse leverancier play.com ofzo. Scheelt meestal wel. Wordt deze CE trouwens door een NL maatschappij uitgebracht ?
Op woensdag 28 januari 2004 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Yup.
Maar ik ga toch voor de limited edition en dat zal wel geen stuntobject worden, gok ik
quote:Bij Playusa.com staat deze editie ook. Voor omgerekend 60 euro geloof ik. Scheelt niet veel, maar die versie heeft wel alleen Spaanse, Franse en Engelse ondertitels.
Op woensdag 28 januari 2004 23:29 schreef knep het volgende:[..]
Misschien bij buitenlandse leverancier play.com ofzo. Scheelt meestal wel. Wordt deze CE trouwens door een NL maatschappij uitgebracht ?
Anders heb je kans dat je nog NL subs hebt in het buitenland ook.
quote:Hij staat daar idd als R1, R2 CE is nog niks van bekend
Op woensdag 28 januari 2004 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Bij Playusa.com staat deze editie ook. Voor omgerekend 60 euro geloof ik. Scheelt niet veel, maar die versie heeft wel alleen Spaanse, Franse en Engelse ondertitels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |