quote:Ik ga ze in de Melkweg en op Pukkelpop zien, als dat waar is.
Op zondag 13 juli 2003 22:58 schreef wendydependie het volgende:
ja dat ken ik ja van die treinen, van a'damn naar dordt is al niet te doen na 23.30 laat staan limburgga daarom ook maar met de auto naar melkwegconcerten tegenwoordig.. enne bands als pennywise moet je (ook) in een zaal zien ipv op een festival zoals de meeste bands eigenlijk.. wat gaan er VEEL mensen naar pukkelpop trouwens.. blijf toch lowlands trouw.. dit jaar nog wel althans
Support is TBA. Kaartjes 15 euro. Bij de Ticketservice komt er nog 3 euro nog wat bij... voor het uitprinten 3 euro. Holy fuck.
Het begint overigens om 21:00 uur.
quote:Doen.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:30 schreef clowntje het volgende:
Hmmmm, dan zal ik ook eens een vriendinnetje gaan zoeken in die omgeving...
Trouwens, punksquad weer online?
Edit: Wow en hoe!
quote:Mwoah... mwoah....
Op dinsdag 22 juli 2003 19:50 schreef Ixnay het volgende:
En in het voorprogramma speelt Matchbook Romance.
quote:Het kon slechter.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:57 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Mwoah... mwoah....
quote:Sick of it All komt niet...
Op dinsdag 22 juli 2003 21:39 schreef darktower het volgende:
tralala... pennywise en dan sick of it all.... het leven is goeddddddddd
===
Het bericht is nog niet echt doorgedrongen in Nederland, maar Sick Of It All komt dit najaar NIET naar Europa. De band staat nog steeds als "bevestigd" op de websites van de Melkweg en de Effenaar. Maar op de officiële website hebben ze al vijf dagen geleden laten weten dat de tour niet zal doorgaan. Ze bieden hun excuses aan en beloven in het begin van 2004 alsnog naar Europa te komen.
===
Zo goeddddd is het leven nou ook weer niet... ![]()
En overnachten in een internetcafé?? Klinkt niet echt super.. naja misschien wel beter dan niks.. Ik ga toch nog maar 's proberen iets te regelen...
quote:Godver! Das echt balen. Nja dan volgend jaar maar
Op woensdag 23 juli 2003 10:20 schreef clowntje het volgende:[..]
Sick of it All komt niet...
===
Het bericht is nog niet echt doorgedrongen in Nederland, maar Sick Of It All komt dit najaar NIET naar Europa. De band staat nog steeds als "bevestigd" op de websites van de Melkweg en de Effenaar. Maar op de officiële website hebben ze al vijf dagen geleden laten weten dat de tour niet zal doorgaan. Ze bieden hun excuses aan en beloven in het begin van 2004 alsnog naar Europa te komen.
===Zo goeddddd is het leven nou ook weer niet...
quote:Hij zal wel bedoelen dat je bij de meeste zalen een maandkaart moet kopen..
Op donderdag 24 juli 2003 21:49 schreef wendydependie het volgende:
hm sinds wanneer betaal je bij kaartjes aan de deur ook service kosten? bij 013 is dat zoiezo niet het geval.. bij de melkweg ook niet. Volges mij heb ik nooit servicekosten betaald aan een kassa van een zaal.
quote:Hmm.. bij 013 niet dan?
Op donderdag 24 juli 2003 23:43 schreef wendydependie het volgende:
o, lidmaatschap.. das toch alleen bij de melkweg en paradiso?
oja en nighttown maar daar is toch nooit wat te beleven
Jij ff mazzel.. ik kom het altijd tegen. Melkweg en Paradiso Amsterdam, Atlantis Alkmaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |