quote:Jah dat bedoel ik ook, ofja ik wist het niet precies, maar ik wist dat de security zo half zat te slapen (of gewoon geen zin had om te helpen) en dat pennywise toen boos werd enzo...
Op zaterdag 7 juni 2003 00:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De security had geen ruzie gemaakt, ze vingen een crowdsurfend meisje niet op waarop fletcher zei: "Why didn't you catch that girl? I saw her breaking her arm, you damned motherfucker."
Vervolgens bestormde het publiek het podium. De beveiligingsdienst trekt zich terug. De overmacht van het publiek is te groot.
Toen het halve publiek op het podium stond, moesten ze stoppen, want het lukte niet meer.Jammer dat ik er niet bij was.
quote:Jaah, maar ik ga al naar lowlands dus dat helpt niet echt....
[..]
Ze komen op Pukkelpop, dus....
quote:Ik bedoelde natuurlijk Wildcard/Words From The Wise, het selftitled album is super!!
[..]
Bedoel je Wildcard/Words From The Wise of Pennywise (Self-Titled)?Veel mensen denken dat Pennywise (Self-Titled) de eerste is, maar dat is ie dus niet. Wel de eerste bij Epitaph.
Wildcard/Words From The Wise is wel matig, maar het is ook een debuut album, dus je kunt het ze niet kwalijk nemen.
Pennywise (Self-Titled) is misschien wel het beste album wat ze gemaakt hebben. Samen met About Time en Full Circle.Na About Time werden ze wat serieuzer, de sound werd wel beter, maar de nummers werden minder.
Ja en na About Time is het wel wat verandert, maar dat komt ook door Jason die er opeens niet meer was. Dat zie je met Backfire ook, dat is ook nooit meer geworden wat het geweest is nadat de drummer zelfmoord pleegde...
Wel moeilijk 3 nummers uitkiezen.
quote:Moet te doen zijn denk ik.
Op dinsdag 10 juni 2003 11:29 schreef Ixnay het volgende:
Nou je kunt nu op de Pennywise-site (www.pennywisdom.com) stemmen op jouw 3 favoriete Pennywise-songs.
De nummers met de meeste stemmen worden op de Warped Tour gespeeld, en waarschijnlijk ook als ze naar Europa komen.Wel moeilijk 3 nummers uitkiezen.
En jesus, als je op die site kijkt, die titels. Ik wist niet dat PW zulk klote titels had soms... Nooit echt opgelet.
My God
My Own Country
My Own Way
of
It's Up to Me
It's Up To You
It's What You Do With It
Naja, niks aan te doen.
quote:Waarom is dat klote?
Op dinsdag 10 juni 2003 11:32 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Moet te doen zijn denk ik.
En jesus, als je op die site kijkt, die titels.
Ik wist niet dat PW zulk klote titels had soms... Nooit echt opgelet.
My God
My Own Country
My Own Wayof
It's Up to Me
It's Up To You
It's What You Do With ItNaja, niks aan te doen.
Zelfde geldt voor Alien of Living For Today. Daar stemmen genoeg mensen al op.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 10-06-2003 11:40]
quote:iig Bro hymn
Op dinsdag 10 juni 2003 11:29 schreef Ixnay het volgende:
Nou je kunt nu op de Pennywise-site (www.pennywisdom.com) stemmen op jouw 3 favoriete Pennywise-songs.
De nummers met de meeste stemmen worden op de Warped Tour gespeeld, en waarschijnlijk ook als ze naar Europa komen.Wel moeilijk 3 nummers uitkiezen.
quote:Special Note: Even though it's listed, don't pick Bro Hymn. (It's sure thing it'll be on the list.)
Op dinsdag 10 juni 2003 11:40 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
iig Bro hymn
Mmm, toch maar Dying to Know, Perfect People,
Maarja, nummers als Badge of Pride, Alien, American Dream, en zo'n beetje alles van Unknown Road en About Time zijn vet. Full Circle heeft ook wel zo z'n nummers. Dat geldt helemaal voor S/T. Hm....
Date with Destiny, Every Single Day en Perfect People.
Nee ik hou het op deze 3.
quote:#1 nu
Op dinsdag 10 juni 2003 12:07 schreef Tackleberry het volgende:
Perfect people op # 3 voorlopig...That's all that matters...
quote:Vind je het intellectuele titels dan? Voor een band als PW vind ik het maar magertjes hoor. De oudere titels waren stukken beter imo. Hoewel die ook niet al te hoog van niveau waren... Homesick, homeless...
Op dinsdag 10 juni 2003 11:37 schreef Ixnay het volgende:[..]
Waarom is dat klote?
quote:Cool!
Op dinsdag 10 juni 2003 12:08 schreef =HellFire= het volgende:
#1 nudoor mijn stem!
Nu moeten ze nog naar Nederland komen...
[Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe op 10-06-2003 12:11]
quote:@ 12:12.
Perfect People 3.9%
Fuck Authority 3.9%
Same Old Story 3.9%
Date With Destiny 3.5%
My God 3.2%
Society 2.8%
Fight Till You Die 2.8%
Every Single Day 2.8%
Peaceful Day 2.5%
Alien 2.5%
My Own Country 2.5%
Bro Hymn Tribute 2.5%
No Reason Why 2.1%
quote:Het gaat om de inhoud ven de nummers, een titel is alleen voor de handigheid, dat je niet hoeft te zeggen: "Dat ene nummer met ....."
Op dinsdag 10 juni 2003 12:09 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Vind je het intellectuele titels dan? Voor een band als PW vind ik het maar magertjes hoor. De oudere titels waren stukken beter imo. Hoewel die ook niet al te hoog van niveau waren... Homesick, homeless...
Mijn top 3 is:
1. Living For Today
2. Every Single Day
3. Fight Till You Die
Maar 1 en 3 spelen ze zowiezo ieder optreden
Every Single day is dus 100% zeker
Ik stem wel op deze 2 nog:
4. The World
5. Come Out Fighting
Maar dan staan vette nummers als: Greed, Final Day, Broken er niet in.
Maakt niet uit ik ga stemmen.
quote:Ja, tuurlijk... maar toch. Beetje meer variatie had ook gemogen imo.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:14 schreef Ixnay het volgende:[..]
Het gaat om de inhoud ven de nummers, een titel is alleen voor de handigheid, dat je niet hoeft te zeggen: "Dat ene nummer met ....."
quote:Mja, idd. Every Single Day moeten ze maar es doen. Is echt een vet nummer. About Time is dan ook m'n favo cd.
Mijn top 3 is:
1. Living For Today
2. Every Single Day
3. Fight Till You DieMaar 1 en 3 spelen ze zowiezo ieder optreden
Full Circle heeft een aantal erg goeie nummers maar valt in herhaling na een tijdje. Maar je hoort de agressie er wel goed in.
Mja, teveel ouwe nummers vervangen ze door de nieuwere die toch veel minder zijn.
Wake Up vind ik maar een standaard PW nummer, niet echt apart.
Wat is dat eigenlijk voor een nummer zonder naam met 0,7% ?
Zullen wel eigenwijze mensen zijn die toch Bro Hymn hebben gestemd.
quote:Ze bedoelen trouwens Bro Hymn Tribute ipv Bro Hymn... raar dat ze zelf die fout maken.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:25 schreef Ixnay het volgende:
Date With Destiny heeft veel stemmen.
Wordt ook nooit gespeeld.Wake Up vind ik maar een standaard PW nummer, niet echt apart.
Wat is dat eigenlijk voor een nummer zonder naam met 0,7% ?
Zullen wel eigenwijze mensen zijn die toch Bro Hymn hebben gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |