abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10622352
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 00:15 schreef Ixnay het volgende:
Wie heeft er al het nieuwe nummer "Holiday In The Sun" gehoord?
Het staat op Punk O Rama 8.

Ik vind hem wel vet.
Doet me denken aan het album Unknown Road.

Wel leuk nummer. Beetje simpeltjes, hun 3 eerste cds zullen ze toch niet meer evenaren maarja. Die titel hadden ze alleen anders moeten doen, ik dacht ook gelijk aan een cover...

Unknown Road was toch jouw minst favo cd? Dan kan je dit nr niet goed vinden.

vrijdag 23 mei 2003 @ 10:01:23 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10623651
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 08:39 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Wel leuk nummer. Beetje simpeltjes, hun 3 eerste cds zullen ze toch niet meer evenaren maarja. Die titel hadden ze alleen anders moeten doen, ik dacht ook gelijk aan een cover...

Unknown Road was toch jouw minst favo cd? Dan kan je dit nr niet goed vinden.

Ik vind eigenlijk alles van Pennywise goed.
Unknown Road ook, maar vergeleken met de rest vind ik Unknown Road een minder album.

Word From The Wise vind ik btw de minst goeie.

donderdag 29 mei 2003 @ 15:34:17 #28
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10756235
Pennywise komt op Pukkelpop 2003!!!

Wie gaat er allemaal?

donderdag 29 mei 2003 @ 15:39:56 #29
56698 bubbelbobbel
scratching at the eight ball
pi_10756353
ik ga ni naar pukkelpop voor pennywise, Ik was vroeger echt zwaar pennywise fan, maar in de loop der jaren kom je achter er nog zoveel andere goede bands zijn.
persoonlijk vinnik land of the free maar een saai album, het heeft gewoon niets waar ik echt helemaal echt "out "kan gaan, de titeltrack vonnik nog het fijnst deed me denken aan de wat oudere pennywise met hun snellere drums, en hun minor threat achtige breaks. Unknown Road en Full circle zijn mijn favouriets albums en wie heeft ze eens live gezien ?
www.goodfeather.tk Eastside Loungecore
pi_10756406
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:39 schreef bubbelbobbel het volgende:
ik ga ni naar pukkelpop voor pennywise, Ik was vroeger echt zwaar pennywise fan, maar in de loop der jaren kom je achter er nog zoveel andere goede bands zijn.
persoonlijk vinnik land of the free maar een saai album, het heeft gewoon niets waar ik echt helemaal echt "out "kan gaan, de titeltrack vonnik nog het fijnst deed me denken aan de wat oudere pennywise met hun snellere drums, en hun minor threat achtige breaks. Unknown Road en Full circle zijn mijn favouriets albums en wie heeft ze eens live gezien ?
Mja, LotF vind ik ook niet meer zo sterk. Unknown Road en About Time, dat is Pennywise op hun best.

Nog nooit gezien helaas.

pi_10756456
quote:
Op maandag 14 april 2003 12:43 schreef darkbahamutclan het volgende:
Fuck authority
Jaa, die is leuk. We coveren em met ons bandje. Ik vind Pennywise op zich niet zo speciaal, ze doen niks vernieuwends, maar het is gewoon leuk, aangenaam om naar te luisteren .
  donderdag 29 mei 2003 @ 15:51:14 #32
56698 bubbelbobbel
pi_10756540
nou niemand live gezien ??nou als je ze gaat zien stel pukkelpop , wil je eens opletten wanneer ze midden in een nummer stoppen om dan te zeggen "hey hey is that kid alright ?" wijzend naar de massieve pit, "get him up, yeah youre alright ?"
ik vind het zo stom dat ze dit bij elke show moeten doen ( en jah ik was erbij) terwijl er nimand was gevallen of iets....das irritant. gewoon spelen. ohj en als je ze dan live ziet,maak je maar klaar voor een mooie fast speed fight till you die =)
pi_10756561
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:51 schreef bubbelbobbel het volgende:
nou niemand live gezien ??nou als je ze gaat zien stel pukkelpop , wil je eens opletten wanneer ze midden in een nummer stoppen om dan te zeggen "hey hey is that kid alright ?" wijzend naar de massieve pit, "get him up, yeah youre alright ?"
ik vind het zo stom dat ze dit bij elke show moeten doen ( en jah ik was erbij) terwijl er nimand was gevallen of iets....das irritant. gewoon spelen. ohj en als je ze dan live ziet,maak je maar klaar voor een mooie fast speed fight till you die =)
Haha, ze willen hun commitment met de fans graag tonen.

Fight till you is een lekker live nummer trouwens.

donderdag 29 mei 2003 @ 15:53:50 #34
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10756588
Self Titled is de beste cd.

About Time en Full Circle zijn ook heel goed.

Fight Till You Die is goed btw. Typische Pennywise style.
Hard, snel en straight

[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 29-05-2003 15:55]

donderdag 29 mei 2003 @ 15:54:34 #35
56698 bubbelbobbel
pi_10756599
ohj en een mooie anecdote:
2001 deconstruction tour, Heineken music hall, pennywise mainact:
mojo concert, crowdsurfverbod, veel security strak beleid, begon al bij de deur iedereen gefoulieerd en tassen legen.
bij het oiptreden van Sick of it All, was het al raak tussen het publiek en security, maar bij pennywise was het helemaal raak, knokpartijen tussen de hekken en het podium, security met kleerscheuren en pennywise met hun fuck authority attitude, maar na bro hymn stonden we wel, na de hekken en het podium te hebben bestormd op het podium. whooohooo
  donderdag 29 mei 2003 @ 15:56:46 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10756633
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:54 schreef bubbelbobbel het volgende:
mojo concert, crowdsurfverbod, veel security strak beleid, begon al bij de deur iedereen gefoulieerd en tassen legen.
bij het oiptreden van Sick of it All, was het al raak tussen het publiek en security, maar bij pennywise was het helemaal raak, knokpartijen tussen de hekken en het podium, security met kleerscheuren en pennywise met hun fuck authority attitude, maar na bro hymn stonden we wel, na de hekken en het podium te hebben bestormd op het podium. whooohooo
Toen waren ze goed. Beter als in Nijmegen met de Heideroosjes.
pi_10756638
Bro Hymn
pi_10756641
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:54 schreef bubbelbobbel het volgende:
Leuk verhaal. Ik weet dat ze idd niet erg veel van security moeten hebben.

Volgens mij is HMH ook niet echt de venue voor dit soort acts trouwens.

donderdag 29 mei 2003 @ 15:59:41 #39
56698 bubbelbobbel
pi_10756686
jah dit fock security was ook een reden dat de europese vans warped tour na 97 niet meer op lowlands was, Na het optrden van pennywise mochten ze het podium bijelkaar vegen,
pi_10756744
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 15:59 schreef bubbelbobbel het volgende:
jah dit fock security was ook een reden dat de europese vans warped tour na 97 niet meer op lowlands was, Na het optrden van pennywise mochten ze het podium bijelkaar vegen,
Komt er nog wel es een European Warped tour?
  donderdag 29 mei 2003 @ 16:06:07 #41
56698 bubbelbobbel
pi_10756808
naar mijn weten zijn er geen europese vans warped tours meer, maar we hebben wel een deconstruction tour =)
pi_10756869
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 16:06 schreef bubbelbobbel het volgende:
naar mijn weten zijn er geen europese vans warped tours meer, maar we hebben wel een deconstruction tour =)
Net zo goed. Maar nog een tour erbij is wel zo vet natuurlijk.
  donderdag 29 mei 2003 @ 18:30:18 #43
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10759075
Het nieuwe PW album komt op zn vroegst in Augustus.

Misschien spelen ze nieuwe nummers op Pukkelpop.

donderdag 5 juni 2003 @ 15:46:44 #44
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10907401
Het nieuwe album van Pennywise, From The Ashes komt uit op 9 september. Check de newsletter http://www.pennywisdom.com/newsletter/060303pw.html
En ze gaan een tour geven in Europa, o.a. Pukkelpop zoals eerder vermeld.

Pennywise - From The Ashes

Tracklist:
*Now I Know
*Something to Change
*Waiting
*Falling Down
*Punch Drunk
*Look Who You Are
*God Save the USA
*Holiday in the Sun
*Yesterdays
*Emergency Broadcast System
*Change My Mind
*Rise Up
*Salvation
*Judgment Day

[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 05-06-2003 15:52]

pi_10910655
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:46 schreef Ixnay het volgende:
Het nieuwe album van Pennywise, From The Ashes komt uit op 9 september. Check de newsletter http://www.pennywisdom.com/newsletter/060303pw.html
En ze gaan een tour geven in Europa, o.a. Pukkelpop zoals eerder vermeld.

Pennywise - From The Ashes

Tracklist:
*Now I Know
*Something to Change
*Waiting
*Falling Down
*Punch Drunk
*Look Who You Are
*God Save the USA
*Holiday in the Sun
*Yesterdays
*Emergency Broadcast System
*Change My Mind
*Rise Up
*Salvation
*Judgment Day

14 nummers, like always. Klinkt goed.

Dus ze komen weer in NL? Eindelijk...

pi_10911148
Hopelijk komen ze met wat vernieuwends, hoewel dat nummer op Punk - o - Rama 8 niet echt die indruk gaf
  donderdag 5 juni 2003 @ 21:15:15 #47
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10914774
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:33 schreef Fatality het volgende:
Hopelijk komen ze met wat vernieuwends, hoewel dat nummer op Punk - o - Rama 8 niet echt die indruk gaf
Ik vind dat nummer wel ok
pi_10933759
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:33 schreef Fatality het volgende:
Vond ik ook niet echt... wel leuk, maar niet super. Ik koop dan wel gewoon de PW cd, daar niet van. Zitten leuke extra's op trouwens. Doen ze tegenwoordig wel vaker.

Zolang het maar weer Unknown Road/About Time niveau is...

pi_10933885
Als die security nou niet zo'n ruzie had gemaakt zoveel jaar geleden misschien kwamen ze dan ook wel op lowlands... Nou moet ik er waarschijnlijk weer speciaal voor naar Amsterdam.. off 013, naaja, ze moeten gewoon op lowlands...

Dat album dat wordt wel iets goeds denk ik...
Laatste slechte album van pennywise is hun eerste...

zaterdag 7 juni 2003 @ 00:48:33 #50
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_10942836
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:22 schreef clowntje het volgende:
Als die security nou niet zo'n ruzie had gemaakt zoveel jaar geleden misschien kwamen ze dan ook wel op lowlands...
De security had geen ruzie gemaakt, ze vingen een crowdsurfend meisje niet op waarop fletcher zei: "Why didn't you catch that girl? I saw her breaking her arm, you damned motherfucker."
Vervolgens bestormde het publiek het podium. De beveiligingsdienst trekt zich terug. De overmacht van het publiek is te groot.
Toen het halve publiek op het podium stond, moesten ze stoppen, want het lukte niet meer.

Jammer dat ik er niet bij was.

quote:
Nou moet ik er waarschijnlijk weer speciaal voor naar Amsterdam.. off 013, naaja, ze moeten gewoon op lowlands...
Ze komen op Pukkelpop, dus....
quote:
Dat album dat wordt wel iets goeds denk ik...
Laatste slechte album van pennywise is hun eerste...
Bedoel je Wildcard/Words From The Wise of Pennywise (Self-Titled)?

Veel mensen denken dat Pennywise (Self-Titled) de eerste is, maar dat is ie dus niet. Wel de eerste bij Epitaph.

Wildcard/Words From The Wise is wel matig, maar het is ook een debuut album, dus je kunt het ze niet kwalijk nemen.
Pennywise (Self-Titled) is misschien wel het beste album wat ze gemaakt hebben. Samen met About Time en Full Circle.

Na About Time werden ze wat serieuzer, de sound werd wel beter, maar de nummers werden minder.

Ik hoop dat het nieuwe album minder politiek gericht is, een of 2 nummers mag wel. En wat meer afwisseling mag wel, maar je moet toch duidelijk blijven horen dat het Pennywise is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')