quote:Meid, je moet je hele leven doen met die naam, dus als je ook maar iets voelt van neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dan echt niet doen
Op zondag 13 april 2003 13:00 schreef Logician het volgende:
Tjah ik vind Jasper op zich ook wel veel leuker qua naam,
alleen heb ik voor mijn huidige vriend een 2jaar lange relatie
met een Jasper gehad, was een leuke jongen hoor niets mis
mee, maar ik ben zo bang voor de reacties die ik hier misschien
op ga krijgen, en wat als hij het hoort? ik bedoel hij had het uit
gemaakt, straks denkt ie nog dat ik hem niet kan vergeten ofzo ..
Mijn vriend zegt dat ik daar gewoon schijt aan moet hebben en
dat als mijn ex het hoort ik maar gewoon moet zeggen dat mijn
vriend de naam uitkoos, maar toch zit ik echt behoorlijk in twijfel ...
Moussy
leuk dat jullie naam ertussen zit...........nu
oke ik ga wat doen hier in huis !
Fijne dag !
Stout
Ik ben vannacht voor het eerst aan het sproken en aan het geweest. Het liefse ging ik nu mn bed weer in, maar moet zo meteen hier naar het ziekenhuis voor mijn controle en vanmiddag naar het Slotervaart voor Peet zn rug
Ik wil naar bed!!!
quote:Beterschap en veel succes in de ziekenhuizen !
Op maandag 14 april 2003 09:17 schreef moussy het volgende:
Logican, denk er anders nog gewoon een s rustig over na. Je hebt nog ff de tijd. Laat de naam nog eens door je hoofd rollen als je met je handen op je buik zit en het frutje voel. Spreek het desnoods een paar keer uit. Als je daar al visioenen bij krijgt van je ex.... denk je gewoon nog een keer na of je zeker weet dat je dit wilt.Ik ben vannacht voor het eerst aan het sproken en aan het
geweest. Het liefse ging ik nu mn bed weer in, maar moet zo meteen hier naar het ziekenhuis voor mijn controle en vanmiddag naar het Slotervaart voor Peet zn rug
Ik wil naar bed!!!
Stout
quote:Kindival zijn kleine tabletjes waar je kind wat rustiger van wordt. Overdag merk je er weinig van, maar 's nachts wel iets.
Op zondag 13 april 2003 20:50 schreef bixister het volgende:
wat is 'Kindival' dan precies, sweej?
Voor de rest zou ik de site van Dr vogel ff moeten raadplegen, maar daar ben ik te lui voor ...
NT - Bartman ... gefeliciteerd !!! Grote kerel !!!
quote:
Op zondag 13 april 2003 13:11 schreef jessie het volgende:
Knorretje hoe is jullie midweek weggeweest?
quote:De vakantie was zeer geslaagd. zowel sneeuw als zon gehad
Op zondag 13 april 2003 14:50 schreef Catootje het volgende:
Hee Knor, hoe was de vakantie?
Ik was maar 2 kilo aangekomen in 6 weken tijd De gyn was erg te spreken over Zo en ik mocht dan zelf bepalen wanner ik terug zou komen
We hebben het maar voor over 4-5 weken gepland.
Ik ga toch ook maar weer ff een fotootje neerzetten hier... voor meer foto's verwijs ik jullie naar dit topic
Gisteren genomen bij mijn schoonouders... even na het boertje.
Nog geen kwartier later zat ik onder de kots want meneer gooide bijna zijn volledige fles er weer uit!!!
Ik denk dat ik toch liever de spuug van Damey opruim want dat stinkt minder dan die gore babyvoeding!!!!!
Verder gaat gelukkig alles goed met Duncan er zit wat meer regelmaat in zijn flessen dus er is weer wat meer rust hier.
Morgen komen ze langs van het CB voor een intake gesprek terwijl ze vorige week al zijn geweest voor het hielprikje en de gehoortest (die perfect was volgens die tuthola)
Nou denk ik dat ik een heleboel mensen ga vergeten maar iig Toot en ET (en de aanhang van jullie natuurlijk) een helehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehelehele DIKKE knuffel van hier want jullie hebben het echt niet makkelijk hoor. Ik heb zwaar respect voor alle ellende die jullie toch moeten doorstaan!!!
...
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 14-04-2003 11:56]
quote:
Op maandag 14 april 2003 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, wat moet dat toch een lekker gevoel zijn!
Het is dat je nog bij de gyn loopt, maar verder ben je nu lekker een 'gewone zwangere' zonder rare bijsmaakjes, gekke dingen etc.
Wat ik trouwens ontzettend lief vind van die meiden die daar rondhobbelen, is dat ze vandaag meteen vroegen hoe alles met ons ging, maar ook aan René dachten.. Ik zal ze straks nog gaan missen
Dat is dus de reden van al mijn pech met zwangerschappen, ik heb maar hele korte pootjes...
quote:ik heb ook hele korte pootjes, maar niks mis met Jasper en Gijs ziet er (voor zover we konden zien uiteraard) ook gezond uit.
Op maandag 14 april 2003 12:11 schreef moussy het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27686
Dat is dus de reden van al mijn pech met zwangerschappen, ik heb maar hele korte pootjes...
NT-T.Bartman gefeliciteerd met de geboorte van Jasper!!! Wat een mooie vent! En een leuke naam. Hebben wij ook nog over gehad over die naam.
Angel wat een schatje zeg!
Moussy ik heb ook hele korte pootjes maar hier ook gewoon een gezonde knul. Beetje raar bericht hoor vind ik dat.
ET toch lekker dat je nu alweer kan beginnen met spuiten! Dat is dan toch weer eerder dan verwacht? Sterkte de komende periode!
En Tootje jij ook heel veel sterkte! Ik wou dat ik wat kon zeggen om jullie op te beuren.
NT.T.Bartman, gefeliciteerd met Jasper. Mooie foto's en leuke naam.
Logician, mooi zeg jouw 3D echo. 'K vind ze er normaal een beetje luguber uitzien op de een of andere manier, maar die van jou dan weer niet.
quote:En dan ben je heel erg blij met ouders die komen oppassen zodat je zelf niet hoeft te zorgen voor je kind...
Op maandag 14 april 2003 12:57 schreef Karin het volgende:
KNIP Moet een hel zijn om ziek te zijn als moeder terwijl je kinderen al rondlopen/kruipen.
KNIP
Ik kan me nog wel herinneren dat ik een operatie achter de rug had waarna ik absoluut niet mocht tillen, René nog geen jaar was en ik haar uit bed moest halen. Maar ik kon ook niet staan, omdat ik een ontsteking in mijn knie had. Op handen en knieën moest ik de trap op, omdat ik geen kruk en kind te gelijk bij me kon houden schoof ik spastisch op mn kont in de richting van haar kamer en moest ik haar helpen om dr uit bed te laten klimmen en zo schoven we weer richting trap waar ik zittend vanaf ging.. Een drama was het!!
Moussy: beter worden joh! Zo kom je natuurlijk nooit aan!
Hier even een storm-update: het kreng heet Kujira, en raast op dit moment langs. Echter vooralsnog op flinke afstand (hier staat een mooie duidelijke foto) Als het zo blijft, is het een eitje! We zijn wel helemaal typhoon-klaar: benzine getankt, extra levenmiddelen (en luiers), koelkast en diepvries opgeruimd en op z'n koudst gezet, alle was -tot de laatste onderbroek- schoon, voor twee dagen eten in de koelkast, emmers en kinderbadje vol water, etc. En de hele buitenboel staat in de huiskamer en de luiken zijn allemaal dicht. Dat laatste is een vreselijke klus (en hubby kwam pas laat van z'n werk ): de gekkootjes springen je om te oren
Iris vond het geweldig al die voorbereidingen, maar slaapt nu erg onrustig. De luiken (een soort ijzeren harmonicadingen) maken nogal wat lawaai.
quote:In Indonesie worden gekko's geacht gelukt te brengen (als ik het goed onthouden heb). Misschien is dat een troost?
Op maandag 14 april 2003 14:47 schreef Gaoxing het volgende:En de hele buitenboel staat in de huiskamer en de luiken zijn allemaal dicht. Dat laatste is een vreselijke klus (en hubby kwam pas laat van z'n werk): de gekkootjes springen je om te oren
quote:Knuf:
Op maandag 14 april 2003 13:04 schreef Knuf het volgende:Logician, mooi zeg jouw 3D echo. 'K vind ze er normaal een beetje luguber uitzien op de een of andere manier, maar die van jou dan weer niet.
Bartman: mooie foto's!!!!
Stout & moussy: ik ga inderdaad even een poosje aanzien
mijn vriend zei al dat hij nu over de baby als "jasper" gaat praten
zodat ik er een beetje aan wen, en als ik het aan het eind van de
zwangerschap nog steeds raar vind dan nemen we toch maar Bas.
Ik ga nu eerst een mailtje aan mijn ex schrijven, gadver dat is best eng!
ik hoop dat het dan al wat minder raar voelt.
Sorrie dat ik er zo over door zeik, ik word soms niet goed van mijn
eigen gemaal.
quote:Jeetje dat klinkt heftig!
Op maandag 14 april 2003 14:47 schreef Gaoxing het volgende:
Hier even een storm-update: het kreng heet Kujira, en raast op dit moment langs. Echter vooralsnog op flinke afstand (hier staat een mooie duidelijke foto) Als het zo blijft, is het een eitje! We zijn wel helemaal typhoon-klaar: benzine getankt, extra levenmiddelen (en luiers), koelkast en diepvries opgeruimd en op z'n koudst gezet, alle was -tot de laatste onderbroek- schoon, voor twee dagen eten in de koelkast, emmers en kinderbadje vol water, etc. En de hele buitenboel staat in de huiskamer en de luiken zijn allemaal dicht. Dat laatste is een vreselijke klus (en hubby kwam pas laat van z'n werk): de gekkootjes springen je om te oren
Iris vond het geweldig al die voorbereidingen, maar slaapt nu erg onrustig. De luiken (een soort ijzeren harmonicadingen) maken nogal wat lawaai.
quote:Ik zou het ECHT niet doen als ik jou was! Zelf zou ik het echt heel vervelend vinden om steeds aan een ex herinnerd te worden, hoe leuk die misschien ook was. Het zou voor mij gewoon geen optie zijn. Een baby'tje moet (vind ik dan, he) een 'frisse' naam krijgen, zonder associaties met bepaalde personen (en dan vooral exen!), tenzij je bijvoorbeeld graag een familielid wilt vernoemen of zo...(maar daar hou ik ook niet van eigenlijk
Op maandag 14 april 2003 15:21 schreef Logician het volgende:[..]
Knuf:
Dankje
Waarschijnlijk komt dat omdat hij nog maar 21,5 week is,
waarom weet ik niet maar dat zei de vrouw die ze maakte
dat ze mooier zijn, als ze tussen de 20 en 30wk zijnBartman: mooie foto's!!!!
Stout & moussy: ik ga inderdaad even een poosje aanzien
mijn vriend zei al dat hij nu over de baby als "jasper" gaat praten
zodat ik er een beetje aan wen, en als ik het aan het eind van de
zwangerschap nog steeds raar vind dan nemen we toch maar Bas.
Ik ga nu eerst een mailtje aan mijn ex schrijven, gadver dat is best eng!
ik hoop dat het dan al wat minder raar voelt.
Sorrie dat ik er zo over door zeik, ik word soms niet goed van mijn
eigen gemaal.
quote:Tjah ik heb mijn ex net gemailt en ik denk dat ik er wel vrede mee
Op maandag 14 april 2003 15:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou het ECHT niet doen als ik jou was! Zelf zou ik het echt heel vervelend vinden om steeds aan een ex herinnerd te worden, hoe leuk die misschien ook was. Het zou voor mij gewoon geen optie zijn. Een baby'tje moet (vind ik dan, he) een 'frisse' naam krijgen, zonder associaties met bepaalde personen (en dan vooral exen!), tenzij je bijvoorbeeld graag een familielid wilt vernoemen of zo...(maar daar hou ik ook niet van eigenlijk).
Waarom maak je er anders niet Jesper van?
Mijn vriend vind Jesper niets, had al als optie genoemd.
Logician, ik zou er toch ook nog maar eens over nadenken. Ik vond zelf Jesse een hele leuke naam maar je raadt het al... een ex. Mijn vriend vond em ook leuk maar om die reden is ie al snel van het lijstje verdwenen.
Moussy
quote:Mag ik even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard lachen?
Op maandag 14 april 2003 12:11 schreef moussy het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27686
Ze zijn echt niet bij mij geweest dus Korte pootjes en een baby van 4390 gram en 53 cm...
ik zal dus wel de beroemde uitzondering op de regel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |