abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2001 @ 10:56:25 #1
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_658031
Die stem, dat uiterlijk, die uitstraling: MAcy Gray is echt helemaal in orde. Geweldige nummers, met 'I Try' als absoluut hoogtepunt.

Macy Gray =

Vind dat nummer van Macy met Fatboy Slim ook goed te pruimen!

[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 16-01-2001 10:57]

Back in town
pi_658234
Jaaa, mee eens!! Terwijl ik het zooo'n raar wijffie vind! Maar wel leuk raar gek....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_661421
Ik vind Macy Gray ook echt FANTASTISCH! ik wil ook al tijden haar cd kopen, maar misschien dat een hele cd van haar toch teveel is. Daar ben ik een beetje bang voor.

Maar dat nummer met Fatboy Slimm is echt zoooo leuk!

pi_661426
Mwah...
Op de een of andere manier vindt ik die stem niet zo.
En bovendien heeft ze echt een ....nou ja laat ik maar de toorn van iedere Macy Gray-liefhebber niet op mij vestigen..
pi_664230
quote:
Op 17 januari 2001 09:24 schreef zodiakk het volgende:
En bovendien heeft ze echt een ....
Karakter. Dat wou je toch zeggen? Wat Jennifer Lopez en Co. missen. Maar die hebben weer andere talenten.

Macy is cool.

[Dit bericht is gewijzigd door cosmicgirl op 17-01-2001 18:19]

why live, when you can't dream?
  donderdag 18 januari 2001 @ 11:53:08 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_666173
quote:
Op 17 januari 2001 09:20 schreef goddess in heaven het volgende:
Ik vind Macy Gray ook echt FANTASTISCH! ik wil ook al tijden haar cd kopen, maar misschien dat een hele cd van haar toch teveel is. Daar ben ik een beetje bang voor.
Hoef je niet te zijn... Macy Grays 'On How Life Is' is een van de leukste platen die ik afgelopen jaar heb gekocht...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_666674
Laatst hoorde ik iemand zeggen dat haar stem lijkt op die van Cartman uit Southpark

Macy Gray schijnt live ook helemaal geweldig te zijn. Heeft iemand haar al eens zien optreden?

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  Redactie Frontpage zondag 2 juni 2002 @ 15:08:37 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4416034
Macy gray is echt top en dat nieuwe nummer helemaal, met de sample van backstabber.

Lekker hoor
Hoe heet dat nummer eigenlijk?

*Meteen kazaa aanzet*

pi_4418181
Macy Gray ft. Mos Def & Guru - I've Committed Murder (Gang Starr Remix) -- check it out..
  zondag 2 juni 2002 @ 19:33:40 #10
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4418192
Macy Gray is gaaf!
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_4418988
Macy Gray heeft een echte persoonlijkheid en is qua muziek niet in 1 hokje te plaatsen en dat vind ik geweldig. Ik ken alleen de hits, maar ik vind ze allemaal super. Met als hoogtepunt "Do something".

Toch mooi hoe iemand met zo'n gebrekkige stem toch veel mensen aanspreekt...

zondag 2 juni 2002 @ 23:22:56 #12
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_4421338
quote:
Op donderdag 18 januari 2001 13:32 schreef VictorVictor het volgende:
Macy Gray schijnt live ook helemaal geweldig te zijn. Heeft iemand haar al eens zien optreden?
Aparte stem. Live is ze vrijwel altijd onder invloed, dus de optredens zijn wat wazig.
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
pi_10578535
[schopt]

Macy Gray speelt vanavond in de Melkweg, en ik ga

Weet iemand wie het voorprogramma verzorgt?

pi_10615402
Nieuwe cd van haar is best leuk. Jammer wel dat er weer zo'n gangster rapper een nummer moest vernaaien.
Nr. 3 She ain't right for you zal denk ik wel de volgende single worden.
Weet iemand trouwens welke nummer dat is van die Orange reclame. (is dat lied van The Id ofzo?)?
pi_10615442
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 20:32 schreef bennyboy het volgende:
Nieuwe cd van haar is best leuk. Jammer wel dat er weer zo'n gangster rapper een nummer moest vernaaien.
Nr. 3 She ain't right for you zal denk ik wel de volgende single worden.
Weet iemand trouwens welke nummer dat is van die Orange reclame. (is dat lied van The Id ofzo?)?
Sweet baby
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_10615622
Eerst vond ik Macy helemaal ruk, maar nu vind ik dat dus echt niet meer. Macy swingt, Macy is cool, Macy maakt leuke muziek en Macy zingt ook nog goed. Ook al klinkt ze raar. Het is toch leuk.
pi_13950254
Een ding bewijst ze wel. Je hoeft geen zuivere stem te hebben om iets te presteren in de muziek.

Ik vergelijk haar nu met Axl Rose. Ook zo'n stem waarvan je denkt, die rookt 3 pakjes drum met vloei per dag.

Just another person on mother earth, trying to make best of life.
pi_17011738
Heerlijke muziek, schitterende stem
Kent iemand het nummer "Oblivion" van Macy Gray?
Echt een héél lekker nummertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')