quote:Nee
Op dinsdag 10 februari 2004 18:35 schreef Miiso het volgende:[..]
Heb je de 1.6patch al voor BF?
quote:Ik denk eerder dat jouw jaar ervaring er meer toe doet dan de lichte aanpassingen aan het helicopter systeem... Ik heb speciaal voor DC een joystick gehaald, en dat scheelde bakstenen. Sindsdien heb ik een middagje geoefend om ermee te kunnen opstijgen, vliegen en landen, en daarna leer je gestaag door... 64spelers singleplayer en dan gewoon oefenen. Online zie je teveel mensen die daar nog moeten gaan oefenen, en het frustreert enorm als je een sukkel een apache in ziet springen en dan achterwaarts tegen een gebouw ziet klappen...
Op dinsdag 10 februari 2004 09:27 schreef smash789 het volgende:[..]
In versie .3 (jaar oud ofzo) was het moeilijk. Nu zijn ze bij .7, en is het gewoon makkelijk. Je moet er wel wat gevoel voor hebben, en in het begin effe wat oefenen. Hoveren bij vlaggen is echt geen probleem meer in versie .6/.7
Ben je een beetje goed dan krijg je meestal wel complimenten van de medespelers.
Ik kan niet eens het hele menu zien.
quote:hhm dit is wel heel erg vreemd
Op dinsdag 10 februari 2004 20:04 schreef SHERMAN het volgende:heb ik net die patch geinstaleerd.
Is me scherm van BF verkleind
Is nu iets van 640*???
Bij de opties staat ie wel op 1024*768 maar hij blijft zo klein.Ik kan niet eens het hele menu zien.
tsjek ook ff eaforums en d e r g e l i j k e
quote:Niet zo moeilijk meer sinds de laatste updates, maar ik heb het hoveren nog niet echt kunnen beheersen. Maar ja, als je stilstaat zijn de stinger en de supersnelle jagers en ander groot geschut je grootste probleem. Ik kan nu wel om de vlag vliegen/hoveren, dat wil ook wel helpen de outpost te veroveren.
Op dinsdag 10 februari 2004 09:03 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Is dat vliegen echt zo moeilijk in DC?
Ik hebe het nog niet gedaan namelijk maar het lijkt me ongelovelijk kicken om te doen. Met een Apache in een keer te voor schijn komen ofzo en dan de volle lading geven.
quote:Ik mis alleen "Born to be wild" nog.
Op dinsdag 10 februari 2004 08:54 schreef smash789 het volgende:[..]
Ga naar http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jsp#, en linksboven zie je een radio. Klik erop, en je kunt korte stukjes van 16 liedjes horen, ik weet vrijwel zeker dat dit de liedjes zijn die in het spel komen.
quote:Ik kan nu wel spelen.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:25 schreef Miiso het volgende:[..]
hhm dit is wel heel erg vreemd
iemand anders hier die misschien een oplossing heeft?
tsjek ook ff eaforums en d e r g e l i j k e
Wat een spel net ff gespeeld. Die commando buggy van de USA is kicken. Lekker met zijn drieen in rond toeren. Vliegen in helicopters ging wat minder
ding ging de hele tijd voor of achter over hangen.
Maar als ik eenmaal vloog dan vloog ik ook lekker.
quote:Paint it black
Op dinsdag 10 februari 2004 23:03 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik mis alleen "Born to be wild" nog.
quote:Trailers zeggen geen ruk, als je je kop lang genoeg uit je aars trekt om dat door te hebben dan praten we wel weer verder, eerst eens spelen en daarna beslis ik pas of het echt zooo goed is.
Op maandag 9 februari 2004 17:01 schreef smash789 het volgende:[..]
Ja, ik weet dat ik heel goed met helikopters overweg kan, dus waarom zeggen dat ik het maar redelijk kan? Vaak genoeg krijg ik complimentjes voor m'n vliegkunsten. Ik oefen er speciaal op in Singleplayer, daardoor.
Ik snap niet dat je de grote logge BlackHawk wél goed kunt landen en een kleine, snelreagerende, zeer goed bestuurbare AH64 of AH6 niet...
Probeers eens met een BlackHawk te landen op een dakje van een huis in bijvoorbeeld Lost Village. Dan zie je meteen dat BF:1942 totáál niet gemaakt is voor heli's. Vaak zakt je heli dan half door het gebouw heen, en vaak blijft ie gewoon 'staan' op het dak, zwevend op zo'n 2 meter hoogte
[..]Zelfs met 30 spelers vind ik er nog geen ruk aan.
[..]Bekijk dan ook eens de trailers waarin er gespeeld wordt... En je weet zelf ook wel dat er veeeeeeeel meer pluspunten zijn tegenover DC.
- gameplay
- teamplay wordt gestimuleerd
- beter bestuurbare heli's/straaljagers
- meer plaatsen om te schuilen, een nieuwe dimensie aan het spel toevoegend.
- véél diversere teams (VC heeft zelfs scootertjes, en boobytraps)
- diversere maps
- nog veel meerMaar als jij zo graag achter wilt lopen, dan blijf jij toch lekker bij BF:1942, dan ga ik BF:Vietnam kopen
Over die heli kwestie: een AH64 heeft bij mij veel meer de neiging te gaan zwabberen, en dus omslaan, kan aan mijn stuurmanskunst liggen, maar ik kan die dingen echt heel slecht draaien en neerzetten, vliegen gaat nog wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Piro op 11-02-2004 16:55]
quote:Gas loslaten, om de X seconden even bijprakken zodat je niet de macht over de heli verliest, en als je met je wieltjes de grond raakt gas los of even uitstrappen, voila.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:02 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Aha.... met brute kracht neerzetten en ook gas los dus... Ga ik proberen.
Landen lukt mij nog wel, maar een tijdlang precies op dezelfde plek blijven hangen met de chopper lukt me niet zo, ik draai dan maar cirkels boven bijv. de vlag.
quote:Ik ook, scheelt nogal qua lag en laadtijd.
[..]Sheet, ik heb de muziek altijd uit staan...
quote:Dat heb ik wel eens jah, vooral met een apache/little bird, irritante tiefushelis zijn dat, en hoveren heb ik ook nog niet helemaal onder de knie, behalve als ik iemand uit het water moet vissen met een sea king.
[..]Ik hoop het. Ik hoef de nog groenere n00bs die niet eens kunnen opstijgen met een chopper en crashen tegen een gebouw aan of andere teammates niet eens meer te zien.
quote:Bombs away!!!!
[..]Dat is idd kut. Of niet eens een tank ofzo... Dat zou helemaal de tegenstander overrompelen, landen bij een basis en dan rolt er een tank uit.
quote:
Die muziek in BF:Vietnam is cool! Ik hoop dat er meer van die hits in het spel staan.
quote:Ah, dat uitstappen deed ik dus ook (al rolde de chopper vaak alsnog op zijn kant), met de UH-60 heb ik nu veel minder moeite mee om te landen, alleen precies landen vereist nog wat oefening.
Op woensdag 11 februari 2004 16:53 schreef Piro het volgende:
Gas loslaten, om de X seconden even bijprakken zodat je niet de macht over de heli verliest, en als je met je wieltjes de grond raakt gas los of even uitstrappen, voila.
quote:Ik heb het sinds kort weer aangezet en dat lag en laadtijd valt best mee. Muziek stopt als je met de game begint. Plus dat ik sinds kort een redelijk up-to-date pc heb en m'n ADSL Fast geupdate is, scheelt het best wel.
Ik ook, scheelt nogal qua lag en laadtijd.
quote:Die Little Birds zijn machtig!
Dat heb ik wel eens jah, vooral met een apache/little bird, irritante tiefushelis zijn dat, en hoveren heb ik ook nog niet helemaal onder de knie, behalve als ik iemand uit het water moet vissen met een sea king.
quote:Dat is misschien ook een idee.
Bombs away!!!!
*gooit tank op mannetjes*
Infanterie is dan ook gehakt
quote:Bombs away!!!!
Op woensdag 11 februari 2004 16:53 schreef Piro het volgende:[..]
Gas loslaten, om de X seconden even bijprakken zodat je niet de macht over de heli verliest, en als je met je wieltjes de grond raakt gas los of even uitstrappen, voila.
[..]Ik ook, scheelt nogal qua lag en laadtijd.
[..]Dat heb ik wel eens jah, vooral met een apache/little bird, irritante tiefushelis zijn dat, en hoveren heb ik ook nog niet helemaal onder de knie, behalve als ik iemand uit het water moet vissen met een sea king.
[..]Bombs away!!!!
*gooit tank op mannetjes*
[..]
***POOOEEEEENG****
Fokker! killed nOOb.tk with Falling Tank
quote:RL policy is dat je met een hercules laag overvliegt en er dan een abrahams achter uit gooit
Op woensdag 11 februari 2004 22:41 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Bombs away!!!!
*gooit tank op mannetjes****POOOEEEEENG****
Fokker! killed nOOb.tk with Falling Tank
quote:Okay, wie maakt het topic 'vliegen voor newbies'
Op woensdag 11 februari 2004 22:30 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ah, dat uitstappen deed ik dus ook (al rolde de chopper vaak alsnog op zijn kant), met de UH-60 heb ik nu veel minder moeite mee om te landen, alleen precies landen vereist nog wat oefening.
[..]Ik heb het sinds kort weer aangezet en dat lag en laadtijd valt best mee. Muziek stopt als je met de game begint. Plus dat ik sinds kort een redelijk up-to-date pc heb en m'n ADSL Fast geupdate is, scheelt het best wel.
[..]Die Little Birds zijn machtig!
Vooral bij Urban Siege, prijsschieten op de infanterie beneden en veel oefenmomenten als je weer eens mis hebt geschoten en zo scherp mogelijk een bocht wilt maken om het doel opnieuw te bestoken. Alleen tegen zwaarder bepantserde voertuigen kan ie niet zo goed vechten, maar het is vooral voor zo'n map de ideale chopper. Hoveren lukt niet zo snel, dus dan maar om een target heen vliegen met de neus naartoe gericht.
[..]Dat is misschien ook een idee.
quote:Met een soort van plateautje waar de tank op staat en een parachute aan de achterkant om af te remmen.
Op woensdag 11 februari 2004 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
RL policy is dat je met een hercules laag overvliegt en er dan een abrahams achter uit gooit
Stel je voor zeg, bij Gazala in die richel tussen twee bases (een is klein met repair pad), komt er zo'n C-130 op je af vliegen en dan trekt ie op het laatste moment voor je neus op en van achter de stofwolken komt er een tank op je af gestormt, guns blazing.
quote:Ben nergens echt goed in, hangt echt af van de tegenstander. Is de tegenstander de ene keer stuntelig aan land, dan maak ik met een tank gehakt van ze en als niemand echt goed kan vliegen dan ben ik heer en meester in de lucht met de meeste kills.
Op woensdag 11 februari 2004 23:13 schreef Piro het volgende:[..]
Okay, wie maakt het topic 'vliegen voor newbies'
Ik heb namelijk het idee dat elke fokker ergens heel goed in is, maar in het volgende weer minder, let's all be a big happy family
Maarre, kijk de moderator eens lief aan, misschien laat ie het wel toe om nog een zoveelste BF1942 topic te laten openen.
quote:Clantopic
Op woensdag 11 februari 2004 23:18 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ben nergens echt goed in, hangt echt af van de tegenstander. Is de tegenstander de ene keer stuntelig aan land, dan maak ik met een tank gehakt van ze en als niemand echt goed kan vliegen dan ben ik heer en meester in de lucht met de meeste kills.
Maarre, kijk de moderator eens lief aan, misschien laat ie het wel toe om nog een zoveelste BF1942 topic te laten openen.
quote:En niet 1 maar gewoon 2
Op woensdag 11 februari 2004 23:15 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Met een soort van plateautje waar de tank op staat en een parachute aan de achterkant om af te remmen.
Stel je voor zeg, bij Gazala in die richel tussen twee bases (een is klein met repair pad), komt er zo'n C-130 op je af vliegen en dan trekt ie op het laatste moment voor je neus op en van achter de stofwolken komt er een tank op je af gestormt, guns blazing.
Hoe zit het trouwens met die kingsize hovercraft?
quote:Beter lezen, kijk dan naar de trailers waarin gewoon gespeeld wordt. Meestal is een opvolger van een groot succesvol spel wel beter dan de voorloper. Daar ga ik dan ook logischerwijs van uit.
Op woensdag 11 februari 2004 16:48 schreef Piro het volgende:[..]
Trailers zeggen geen ruk, als je je kop lang genoeg uit je aars trekt om dat door te hebben dan praten we wel weer verder, eerst eens spelen en daarna beslis ik pas of het echt zooo goed is.
Over die heli kwestie: een AH64 heeft bij mij veel meer de neiging te gaan zwabberen, en dus omslaan, kan aan mijn stuurmanskunst liggen, maar ik kan die dingen echt heel slecht draaien en neerzetten, vliegen gaat nog wel.
Het ligt aan je stuurmanskunst, want die Apache is goed te besturen. Draaien is helemaal makkelijk met dat ding.
quote:Meestal?
Op donderdag 12 februari 2004 16:58 schreef smash789 het volgende:[..]
Beter lezen, kijk dan naar de trailers waarin gewoon gespeeld wordt. Meestal is een opvolger van een groot succesvol spel wel beter dan de voorloper. Daar ga ik dan ook logischerwijs van uit.
quote:Als je draait dan verandert dat ding ogenblikkelijk in een tol en pleurt ie uit de lucht.
Het ligt aan je stuurmanskunst, want die Apache is goed te besturen. Draaien is helemaal makkelijk met dat ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |