quote:Argumenten please? Ik ben benieuwd
Op zondag 8 februari 2004 21:45 schreef Vassili_Z het volgende:
DC maakt gewoon BF Vietnam overbodig..
quote:Zo'n beetje alles wat BF Vietnam interessant maakt zit al een geruime tijd in DC, maar dan 20-30 jaar verder
Op zondag 8 februari 2004 22:25 schreef smash789 het volgende:[..]
Argumenten please? Ik ben benieuwd
In andere woorden: BF:Vietnam is DC, maar dan beter.
quote:Dat ligt aan jouw brakke stuurmanskunst, niet aan de helikopter.
Op maandag 9 februari 2004 09:48 schreef smash789 het volgende:
Ja, maar DC is en blijft een mod. Zo blijft het landen met helicopters in DC vaak buggy (het ineens overhellen), en zijn wel meer dingen niet 100%.
quote:Wederom gelul, het zijn precies dezelfde wapens met een andere skin en een aantal functies, en de properties zijn bijgesteld.
simpelweg omdat de wapens en voertuigen uit DC niet compatibel zijn met de wapens uit BF:1942.
quote:Bigger is better, geeft een hele nieuwe dimensie aan het spel, in plaats van als een leipe debiel op elkaar af te rennen en guns a blazin neergeschoten te worden kan een sniper makkelijk van een touwtiefuseind op een bergje je kop van je romp schieten.
Persoonlijk vind ik de Vietnam-oorlog heel erg 'interessant', vanwege de sfeer. De maps in DC/BF:1942 zijn vaak te groot, en daarmee saai. In BF: Vietnam zullen ze kleiner zijn. De graphics in BF:Vietnam zullen ook veel beter zijn, je kunt zelfs schuilen achter allerlei struiken.
quote:Het practisch nut ervan ontgaat me, ik vind een heli al luid genoeg, dan hoef ik niet ook nog eens johnny cash of wat voor gejengel er ook uitkomt te hebben, dat is zoiets als gillen, HERE I AM, PLEASE SHOOT ME WITH YOUR AA GUN!!!!
Verder is er in BF:1942 ook héél veel ruimte voor gameplay verbetering, ik hoop dat ze dat hebben gedaan in BF:Vietnam.
In BF:Vietnam is het mogelijk om met luidsprekers die onder je heli hangen muziek over het speelveld te laten schallen, cooler kan toch niet?
BF:1942 is best verouderd, op dit moment.
quote:Trailers zeggen ook zoooooooooo veel over de gameplay.
Het is echt flink tijd voor een verbetering. Ik vraag me af, heb je al de trailers van BF:Vietnam bekeken? Zo niet, dan raad ik deze heel erg aan: http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/videos.jsp?videoID=bfv_trailer_us_hi.mov&viewerID=videosIn andere woorden: BF:Vietnam is DC, maar dan beter.
quote:Ik ben een HELE goede helikopterpiloot in DC. Ik vlieg al helikopters sinds versie 0.3, en toen was het heel wat moeilijker, daardoor ben ik nu zo goed. Het IS een bug, hij staat ook gewoon in de lijst met bugs van DC. Maar ja, dat weet jij natuurlijk niet. Zeker nog nooit zelf geprobeerd te vliegen met een heli. Feit is, dat vooral de BlackHawk, vaak ineens overhelt naar rechts na een succesvolle landing.
Op maandag 9 februari 2004 11:32 schreef Piro het volgende:[..]
Dat ligt aan jouw brakke stuurmanskunst, niet aan de helikopter.
quote:Zaten er helikopters in BF:1942...
[..]
Wederom gelul, het zijn precies dezelfde wapens met een andere skin en een aantal functies, en de properties zijn bijgesteld.
Reload een SAW maar eens, klopt geen moer van, ze hebben de properties bijgesteld en er een skinnetje overheen gepleurd.
Properties veranderen kan wel, maar het is natuurlijk 100x beter als je gewoon de source-code aanpakt, dat gaat dus niet.
quote:Aan de hand van tips van gamers heeft EA besloten de maps kleiner te maken. El Alamein is bijvoorbeeld toch veel te groot? Bij die grote maps gaat bijna iedereen plane/heli-campen, nee, dat is leuk!
[..]Bigger is better, geeft een hele nieuwe dimensie aan het spel, in plaats van als een leipe debiel op elkaar af te rennen en guns a blazin neergeschoten te worden kan een sniper makkelijk van een touwtiefuseind op een bergje je kop van je romp schieten.
[..]
quote:Is toch juist harstikke cool? Werkt uiteraard ook als moraal boost als je van de muziek houdt. In de echte Vietnam oorlog werd het ook gebruikt. Het is gewoon een zeer coole optie, je hóéft het niet te gebruiken, maar als je smaak en stijl hebt, doe je het wel.
Het practisch nut ervan ontgaat me, ik vind een heli al luid genoeg, dan hoef ik niet ook nog eens johnny cash of wat voor gejengel er ook uitkomt te hebben, dat is zoiets als gillen, HERE I AM, PLEASE SHOOT ME WITH YOUR AA GUN!!!!
[..]
quote:Je ziet toch hoe de maps eruit zien, hoe de graphics zijn, hoe vet het napalm eruit ziet, hoe cool de Hueys gebruikt kunnen worden? etc etc etc... Of ben je kippig? Kan natuurlijk ook.
Trailers zeggen ook zoooooooooo veel over de gameplay.
quote:Toemaar wat een bescheidenheid.
Op maandag 9 februari 2004 13:17 schreef smash789 het volgende:[..]
Ik ben een HELE goede helikopterpiloot in DC. Ik vlieg al helikopters sinds versie 0.3, en toen was het heel wat moeilijker, daardoor ben ik nu zo goed. Het IS een bug, hij staat ook gewoon in de lijst met bugs van DC. Maar ja, dat weet jij natuurlijk niet. Zeker nog nooit zelf geprobeerd te vliegen met een heli. Feit is, dat vooral de BlackHawk, vaak ineens overhelt naar rechts na een succesvolle landing.
quote:Helis zijn nieuw, granted, straaljagers zijn gewoon opgefokte spitfires en messerschmitts, zie ook SAW argument.
[..]Zaten er helikopters in BF:1942...
Zaten er straaljagers in BF:1942...Properties veranderen kan wel, maar het is natuurlijk 100x beter als je gewoon de source-code aanpakt, dat gaat dus niet.
quote:Big maps need many players, met 16 spelers 73rd easting spelen schiet niet op nee.
[..]Aan de hand van tips van gamers heeft EA besloten de maps kleiner te maken. El Alamein is bijvoorbeeld toch veel te groot? Bij die grote maps gaat bijna iedereen plane/heli-campen, nee, dat is leuk!
quote:Smaak en stijl?
[..]Is toch juist harstikke cool? Werkt uiteraard ook als moraal boost als je van de muziek houdt. In de echte Vietnam oorlog werd het ook gebruikt. Het is gewoon een zeer coole optie, je hóéft het niet te gebruiken, maar als je smaak en stijl hebt, doe je het wel.
quote:Jaaa! graphics zeggen ook alles over hoe het spel speelt he?
[..]Je ziet toch hoe de maps eruit zien, hoe de graphics zijn, hoe vet het napalm eruit ziet, hoe cool de Hueys gebruikt kunnen worden? etc etc etc... Of ben je kippig? Kan natuurlijk ook.
quote:1. El Alamein is niet te groot.
Op maandag 9 februari 2004 13:17 schreef smash789 het volgende:[..]
El Alamein is bijvoorbeeld toch veel te groot?
[..]Is toch juist harstikke cool? Werkt uiteraard ook als moraal boost als je van de muziek houdt. In de echte Vietnam oorlog werd het ook gebruikt. Het is gewoon een zeer coole optie, je hóéft het niet te gebruiken, maar als je smaak en stijl hebt, doe je het wel.
[..]
Alhoewel ik DC echt fantastisch vind, kan ik ook niet wachten op BF: Vietnam Vooral een tank airliften lijkt me tof.
quote:1. Wel als je met minder dan 20 spelers speelt. Laten we vooral niet beginnen over Battle of '73 Easting...
Op maandag 9 februari 2004 16:27 schreef sioux_ het volgende:[..]
1. El Alamein is niet te groot.
2. Je hebt te vaak Tour of Duty gekeken. Die luidsprekers (als ze er al onder hingen) werden gebruikt voor propaganda doeleinden ("VC, geef je over!" etc.). Misschien dat macho helicopterpiloten er voor de gein wel eens CCR ofzo op zetten, maar die kregen dan al gauw een enkeltje latrine-dienst als ze het boven soldaten deden die zich moesten concentreren op alle geluiden in het bos.
3. Over smaak en stijl valt te twisten. Ik vind het bijvoorbeeld wel cool dat je in een jeep de radio aan kan zetten.Alhoewel ik DC echt fantastisch vind, kan ik ook niet wachten op BF: Vietnam
Vooral een tank airliften lijkt me tof.
Een tank airliften is op zich leuk, waar het niet onrealistisch. Dat die tank tijdens het airliften nog kan schieten ook vind ik erg kut. Maar ok, je kunt niet alles hebben.
quote:Ja, ik weet dat ik heel goed met helikopters overweg kan, dus waarom zeggen dat ik het maar redelijk kan? Vaak genoeg krijg ik complimentjes voor m'n vliegkunsten. Ik oefen er speciaal op in Singleplayer, daardoor.
Op maandag 9 februari 2004 15:54 schreef Piro het volgende:[..]
Toemaar wat een bescheidenheid.
Ik heb de blackhawk anders altijd goed recht weten neer te zetten, tenzij ik zelf gewoon stom bezig ben.
De enige problemen die ik heb met helis zijn met die kleintjes en de apache omdat ik die altijd te lomp neerzet, dan slaan ze wel om ja, maar met alles van maatje blackhawk en hoger heb ik nog nooit spontane omslag gehad tenzij ik mijn poot op de gasknop houd.
[..]
quote:Zelfs met 30 spelers vind ik er nog geen ruk aan.
Helis zijn nieuw, granted, straaljagers zijn gewoon opgefokte spitfires en messerschmitts, zie ook SAW argument.
[..]
[quote]Waarmee ze dus de eigenschappen hebben van opgefokte Spitfires en Messerschmitts, en niet die van F16's en MiG's.
o.a. heli's en straaljagers zullen dus een stuk beter bestuurbaar zijn in BF:Vietnam.[quote]
Big maps need many players, met 16 spelers 73rd easting spelen schiet niet op nee.
[..]
quote:Bekijk dan ook eens de trailers waarin er gespeeld wordt... En je weet zelf ook wel dat er veeeeeeeel meer pluspunten zijn tegenover DC.
Smaak en stijl?
Je hebt wel lef he...
Je kan natuurlijk wel een hoop niksnuttige gimmicks in een spel pleuren, maar als dat de enige meerwaarde is boven DC zelf dan dank ik je vriendelijk en ga ik lekker verder..
[..]Jaaa! graphics zeggen ook alles over hoe het spel speelt he?
Maar als jij zo graag achter wilt lopen, dan blijf jij toch lekker bij BF:1942, dan ga ik BF:Vietnam kopen
quote:Niet mee eens. Dat buggy landen zul je ook houden in BF: V, omdat het oppervlak gewoon niet gelijk is, en je heel moeilijk kunt inschatten hoe recht of juist scheef je heli hangt... Ik krijg het met de AH-6 voor elkaar om netjes op een bunker te landen, maar dat duurt wel even voor je daar de ervaring voor hebt...
Op maandag 9 februari 2004 09:48 schreef smash789 het volgende:
Ja, maar DC is en blijft een mod. Zo blijft het landen met helicopters in DC vaak buggy (het ineens overhellen), en zijn wel meer dingen niet 100%, simpelweg omdat de wapens en voertuigen uit DC niet compatibel zijn met de wapens uit BF:1942.
Persoonlijk vind ik de Vietnam-oorlog heel erg 'interessant', vanwege de sfeer. De maps in DC/BF:1942 zijn vaak te groot, en daarmee saai. In BF: Vietnam zullen ze kleiner zijn. De graphics in BF:Vietnam zullen ook veel beter zijn, je kunt zelfs schuilen achter allerlei struiken.
Verder is er in BF:1942 ook héél veel ruimte voor gameplay verbetering, ik hoop dat ze dat hebben gedaan in BF:Vietnam.
In BF:Vietnam is het mogelijk om met luidsprekers die onder je heli hangen muziek over het speelveld te laten schallen, cooler kan toch niet? BF:1942 is best verouderd, op dit moment. Het is echt flink tijd voor een verbetering. Ik vraag me af, heb je al de trailers van BF:Vietnam bekeken? Zo niet, dan raad ik deze heel erg aan: http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/videos.jsp?videoID=bfv_trailer_us_hi.mov&viewerID=videosIn andere woorden: BF:Vietnam is DC, maar dan beter.
Kicken met die hueyes
Kan niet wachten tot dat ik met me apache kan vliegen.
Verder oogt het wel als een kick-ass opvolger
quote:Daarvoor is een crack die staat op:
Op maandag 9 februari 2004 20:08 schreef Markie2304 het volgende:
Ik heb BF1942 maar als ik op connect druk (met MP) dan zegt hij invalid cd key. Weet iemand of ik van dit probleem verlost ben als ik desertcombat eroverheen zet als mod?
quote:Ja ey ik heb wel de orginele hoor. Ik heb dat met die invalid cd key na patch 1.6
Op maandag 9 februari 2004 20:09 schreef HomerJ het volgende:[..]
Daarvoor is een crack die staat op:
www.frs.nl
quote:Aha.... met brute kracht neerzetten en ook gas los dus... Ga ik proberen.
Op maandag 9 februari 2004 15:54 schreef Piro het volgende:[..]
Toemaar wat een bescheidenheid.
Ik heb de blackhawk anders altijd goed recht weten neer te zetten, tenzij ik zelf gewoon stom bezig ben.
De enige problemen die ik heb met helis zijn met die kleintjes en de apache omdat ik die altijd te lomp neerzet, dan slaan ze wel om ja, maar met alles van maatje blackhawk en hoger heb ik nog nooit spontane omslag gehad tenzij ik mijn poot op de gasknop houd.
Landen lukt mij nog wel, maar een tijdlang precies op dezelfde plek blijven hangen met de chopper lukt me niet zo, ik draai dan maar cirkels boven bijv. de vlag.
quote:Sheet, ik heb de muziek altijd uit staan...
Op maandag 9 februari 2004 16:02 schreef Dluvan het volgende:
Tijdens het laden van een map (in DC) hoor je een hele leuke muziek ??
weet iemand de naam van ???
quote:Ik hoop het. Ik hoef de nog groenere n00bs die niet eens kunnen opstijgen met een chopper en crashen tegen een gebouw aan of andere teammates niet eens meer te zien.
Op maandag 9 februari 2004 17:01 schreef smash789 het volgende:
- beter bestuurbare heli's/straaljagers
quote:Dat is idd kut. Of niet eens een tank ofzo... Dat zou helemaal de tegenstander overrompelen, landen bij een basis en dan rolt er een tank uit.
Op maandag 9 februari 2004 17:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat me trouwens WEL opviel is dat je niet eens een hummer in de Hercules kon parkeren
Die muziek in BF:Vietnam is cool! Ik hoop dat er meer van die hits in het spel staan.
quote:Ga naar http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jsp#, en linksboven zie je een radio. Klik erop, en je kunt korte stukjes van 16 liedjes horen, ik weet vrijwel zeker dat dit de liedjes zijn die in het spel komen.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die muziek in BF:Vietnam is cool! Ik hoop dat er meer van die hits in het spel staan.
quote:Is dat vliegen echt zo moeilijk in DC?
Op dinsdag 10 februari 2004 00:02 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Aha.... met brute kracht neerzetten en ook gas los dus... Ga ik proberen.
Landen lukt mij nog wel, maar een tijdlang precies op dezelfde plek blijven hangen met de chopper lukt me niet zo, ik draai dan maar cirkels boven bijv. de vlag.
[..]Sheet, ik heb de muziek altijd uit staan...
[..]Ik hoop het. Ik hoef de nog groenere n00bs die niet eens kunnen opstijgen met een chopper en crashen tegen een gebouw aan of andere teammates niet eens meer te zien.
[..]Dat is idd kut. Of niet eens een tank ofzo... Dat zou helemaal de tegenstander overrompelen, landen bij een basis en dan rolt er een tank uit.
quote:In versie .3 (jaar oud ofzo) was het moeilijk. Nu zijn ze bij .7, en is het gewoon makkelijk. Je moet er wel wat gevoel voor hebben, en in het begin effe wat oefenen. Hoveren bij vlaggen is echt geen probleem meer in versie .6/.7
Op dinsdag 10 februari 2004 09:03 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Is dat vliegen echt zo moeilijk in DC?
Ik hebe het nog niet gedaan namelijk maar het lijkt me ongelovelijk kicken om te doen. Met een Apache in een keer te voor schijn komen ofzo en dan de volle lading geven.
quote:Heb je de 1.6patch al voor BF?
Op dinsdag 10 februari 2004 18:15 schreef SHERMAN het volgende:
Net de orginele BF 1942 geinstaleerd met Road to Rome.
Knal ik DC er op. Krijg ik als ik wil spelen een of ander vote menu
Ik krijg dat k*t menu maar niet weg.
Iemand een idee?
Baal hier behoorlijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |