Nog een paar minuten en dan spelen maar mits er al genoeg servers zijn geupdate dan
zal wel niet dan?
zal dan ook ff de link hier neer zetten
Ik gebruik wel DAP andes duurt het me egg te lang en geduld is het enige wat ik eigenlijk niet heb
Zijn er al mensen die de nieuwe versie uitvoerig hebben gespeeld
oke ik kan jullie niet laten wachten, ahahha, heb veel links gehad maar dit is veruit de beste imo
Ik lees op veel fora over corrupte files en dergelijke, lets hope dat dit een goede is
http://209.123.150.13/DesertCombat%200.7%20Full%20Install.exe
[Dit bericht is gewijzigd door Miiso op 07-02-2004 19:28]
quote:Heb je ook een voorgaande versie nodig? Of is die link genoeg?
Op zaterdag 7 februari 2004 19:24 schreef Miiso het volgende:
op het moment van tikken ben ik ook DC aan het downen, zie screen!!Nog een paar minuten en dan spelen maar
mits er al genoeg servers zijn geupdate dan
zal wel niet dan?
zal dan ook ff de link hier neer zetten
Ik gebruik wel DAP andes duurt het me egg te lang
en geduld is het enige wat ik eigenlijk niet heb
Zijn er al mensen die de nieuwe versie uitvoerig hebben gespeeld
oke ik kan jullie niet laten wachten, ahahha, heb veel links gehad maar dit is veruit de beste imo
Ik lees op veel fora over corrupte files en dergelijke, lets hope dat dit een goede is
http://209.123.150.13/DesertCombat%200.7%20Full%20Install.exe
//edit
btw een update van 590+mb lijkt mij sterk niet dan
Ik ga een Fok! DC clan topic maken, er is een UT, CS, en AA clan, dus waarom geen DC.
Maar jah kijk straks nog wel even dan kan die vannacht draaien.
Van de week even de orginele BF 1942 halen en dan kan ik ook weer online gamen.
Zit er een single plauer bij? Zo ja werkt die met een kopie van BF?
quote:Ja, sommige maps zijn geschikt voor offline play, en er zijn 2 desert combat maps bijgevoegd voor single play, de maps die geschikt zijn voor SP zie je aan het helmpje voor de mapnaam.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:05 schreef SHERMAN het volgende:
Die link deed het niet bij mij?Maar jah kijk straks nog wel even dan kan die vannacht draaien.
Van de week even de orginele BF 1942 halen en dan kan ik ook weer online gamen.
Zit er een single plauer bij? Zo ja werkt die met een kopie van BF?
Clantopic Het grote [FOK!] Desert Combat Topic.
quote:Dan ga ik morgen is even lekker spelen.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:25 schreef Piro het volgende:[..]
Ja, sommige maps zijn geschikt voor offline play, en er zijn 2 desert combat maps bijgevoegd voor single play, de maps die geschikt zijn voor SP zie je aan het helmpje voor de mapnaam.
Ook zijn er sommige servers waarvoor geen correcte key nodig is, maar die zoek je zelf maar.Clantopic Het grote [Clan FOK!] Desert Combat Topic.
quote:die gast postte dat in april 2003. toen kon het nog wel.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:20 schreef Manweth het volgende:[..]
hoe kun je in godsnaam zandzakken bouwen?
quote:Link doet het niet meer
Op zaterdag 7 februari 2004 19:24 schreef Miiso het volgende:http://209.123.150.13/DesertCombat%200.7%20Full%20Install.exe
Heeft iemand nog een andere zonder wachtrij en die het wel doet?
quote:Ik geloof dat de een na laatste link @ desertcombat.com een bittorrent download heeft.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:20 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Link doet het niet meer
Heeft iemand nog een andere zonder wachtrij en die het wel doet?
quote:ware het niet dat in geen enkel spel met de context rekening gehouden wordt, en iedere semi-pro speler er een sport van maakt om in welk spel dan ook de mensen die een atmospherische MP ervaring op te doen het leven zuur te maken.
Op zondag 8 februari 2004 00:43 schreef SHERMAN het volgende:
Bravo Two Zero is nu op sbs6.
IS een film over SAS commandos in Irak wel toepasselijk
Tot zover het blokje wijsheden op de late avond
quote:Maar dat is jou mening whe he eh
Op zondag 8 februari 2004 02:49 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
ware het niet dat in geen enkel spel met de context rekening gehouden wordt, en iedere semi-pro speler er een sport van maakt om in welk spel dan ook de mensen die een atmospherische MP ervaring op te doen het leven zuur te maken.
Tot zover het blokje wijsheden op de late avond
![]()
Iemand spelen?
quote:* SHERMAN kan nog niet spelen omdat hij BF heeft upgedate en dan de crack niet meer werkt
Op zondag 8 februari 2004 11:28 schreef Piro het volgende:[..]
Maar dat is jou mening whe he eh
Iemand spelen?
quote:Ik zou wel willen, maar mun 0.7 patch download loopt nog....
Op zondag 8 februari 2004 11:28 schreef Piro het volgende:[..]
Maar dat is jou mening whe he eh
Iemand spelen?
quote:koop het origineel
Op zondag 8 februari 2004 11:32 schreef SHERMAN het volgende:[..]
* SHERMAN kan nog niet spelen omdat hij BF heeft upgedate en dan de crack niet meer werkt
quote:Ga ik van de week ook doen, wilde hem gister al halen maar was nergens meer te krijgen.
Op zondag 8 februari 2004 12:02 schreef Miiso het volgende:[..]
koop het origineel
quote:Da's dus echt stom. Wacht met BF updaten totdat er een no-cd crack is voor v1.6 (die er nu trouwens is), en totdat er een cracked server patch is, anders is er geen enkele server waar je op kunt spelen.
Op zondag 8 februari 2004 11:32 schreef SHERMAN het volgende:[..]
* SHERMAN kan nog niet spelen omdat hij BF heeft upgedate en dan de crack niet meer werkt
quote:Ik wil DC zo snel mogeijk doen. Van de week komt ie weer binnen. Zo deluxe versie dan kan ik nog wel even vooruit.
Op zondag 8 februari 2004 19:01 schreef smash789 het volgende:
Je gaat toch by the way niet het origineel kopen als over anderhalve maand BF: Vietnam uitkomt???
quote:DC draait toch niet op BF: Vietnam?
Je gaat toch by the way niet het origineel kopen als over anderhalve maand BF: Vietnam uitkomt???
quote:BF: Vietnam heeft geen CTF (en dat is juist het leukste van BF)
En ik denk eigenlijk ook, dat (voor mij persoonlijk dan) BF:Vietnam Desert Combat overbodig maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |