quote:Misschien niet een beetje té? Qua overkill bedoel ik.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:40 schreef H3NK het volgende:
tekst en plaatjes
quote:Ja dat dacht ik ook voordat ik em gespeeld had. Maar die gast die dit gemaakt heeft, heeft het juist gemaakt om de hele handel juist wat meer te balanceren.
Op donderdag 24 juli 2003 01:06 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Misschien niet een beetje té? Qua overkill bedoel ik.
Die moab is absoluut een overkill. Geen twijfel mogelijk. Maar wel erg leuk.
politie: Als je BF1942 geinstalled hebt. Dan kun je desertcombat gewoon ernaast installeren. (in die 'mods' map) Dan selecteer je custom game in het BF hoofdmenu en selecteer desertcombat..En.. Klaar
quote:Maar bij mij crached het spel als ik die MOD activeer
Op donderdag 24 juli 2003 10:14 schreef H3NK het volgende:[..]
Ja dat dacht ik ook voordat ik em gespeeld had. Maar die gast die dit gemaakt heeft, heeft het juist gemaakt om de hele handel juist wat meer te balanceren.
Die raketten die je zelf kunt besturen (SAM) doen het maar een seconde of 8. Dus als je in Gazala staat en je schiet vanaf je eigen basis die raket. Dan haal je de vijandige basis nieteens. Ik heb nog geen kill kunnen maken met die sams. Tenminste wel gasten gekilled, maar geen punten ervoor gekregen, omdat die gasten alleen door de splash dood gingen.Die moab is absoluut een overkill. Geen twijfel mogelijk. Maar wel erg leuk.
politie: Als je BF1942 geinstalled hebt. Dan kun je desertcombat gewoon ernaast installeren. (in die 'mods' map) Dan selecteer je custom game in het BF hoofdmenu en selecteer desertcombat..En.. Klaar
quote:BF flipt mij hier ook op de desktop, terwijl ik via gamespy en het start menu wel gewoon in DC kan komen...
Op donderdag 24 juli 2003 18:05 schreef HANDPUPPE het volgende:[..]
Maar bij mij crached het spel als ik die MOD activeer
Waarschijnlijk omdat mijn battlefield enorm niet legaal is lol Maar wel kut!! Wil wel eens kijken of het leuk tegen elkaar is...
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
BF flipt mij hier ook op de desktop, terwijl ik via gamespy en het start menu wel gewoon in DC kan komen...
quote:Lachuh!!! Hier ook alleen via start menu lol Draait wel kut moet ik zeggen.. schokt als de ziekte !!!
BF flipt mij hier ook op de desktop, terwijl ik via gamespy en het start menu wel gewoon in DC kan komen...
quote:Of je systeem zuigt voor spellen, of je zou eens moeten re-installen...
Op zaterdag 26 juli 2003 20:19 schreef HANDPUPPE het volgende:[..]
Lachuh!!! Hier ook alleen via start menu lol Draait wel kut moet ik zeggen.. schokt als de ziekte !!!
Alleen een aantal vraagjes :
Waar is de F117
Waarom kan ik alleen 2 maps met de designation 'DC' bij singleplayer selecten?
(battle of 73 easting en nog eentje geloof ik)
Waar is de Sea Harrier
Bestaat er een fok clan?
Zandzakken, wtf?
quote:Helaas bestaat er geen DC (ook geen bf1942) FOK clan....
Op vrijdag 30 januari 2004 17:03 schreef Piro het volgende:
Ik heb BF1942 gekregen van een vriend en ik vind DC top, veel beter dan het origineel.Alleen een aantal vraagjes :
Waar is de F117
Waarom kan ik alleen 2 maps met de designation 'DC' bij singleplayer selecten?
(battle of 73 easting en nog eentje geloof ik)
Waar is de Sea Harrier
Bestaat er een fok clan?
Zandzakken, wtf?
quote:Dan zit er iets corrupt in je map file. Heb je laaste tijd extra maps gedownd?
DesertCombat 0.7 is nearing.. Below is some screenshots to show off some of the level changes you can expect in the next release. One of the primary goals of DC.7 was optimization and bug fixes, so you can expect DesertCombat to run a lot better on most machines.
We are also including bot support for Basrahs Edge and it is a lot of fun...
http://www.desertcombat.com/ScreenShots/0.7/dc-bedge1-7.jpg
http://www.desertcombat.com/ScreenShots/0.7/dc-rigs3-7.jpg
http://www.desertcombat.com/ScreenShots/0.7/dc-eastings1-7.jpg
Die laatste afbeelding is mooi als achtergrond.
Ga vanavond maar effe verder spelen, eens zien of ik de heli's en zo onder de knie kan krijgen
En van de meest online gespeelde shooters is Battlefield, ontwikkeld door Digital Illusions. Naast het spel zelf, is ook de mod Desert Combat waanzinnig populair. In plaats van WOII actie plaatst Desert Combat de strijd naar een veel actueler strijdtoneel: Irakezen vs de Amerikanen.
De populariteit van de mod is ook Digital Illusions opgevallen en ze hebben een deal gesloten met het bedrijf achter de mod. Trauma Studios gaat samen met Digital Illusions een nieuwe game maken en krijgt hiervoor ongeveer $550,000. Men verwacht dat het ontwikkelen van het nog niet benoemde spel ongeveer 12 maanden gaat duren.
Trauma Studios developed the popular mod* to Battlefield 1942, DesertCombat. The new collaboration is for one of Digital Illusions' previously announced projects. The Company estimates the costs for the collaboration to approximately 550 000 USD during a period of 12 months.
Wat dit gaat betekenen voor de toekomst van de mod Desert Combat is nog onduidelijk. Het laten vallen van support voor de mod zou niet slim zijn, maar het kan best dat de ontwikkelingen minder snel zullen gaan als voorheen.
Bron: gamer.nl
---DesertCombat 0.7 is Now Available!---
We listened to the community and we spent a lot of time going through the code with a fine tooth comb, fixing and optimizing this release as our main focus.
DesertCombat should run better then ever in this release and map load times should be significantly better.
This release is also compatible with Battlefield 1.6 patch.
So get on the battlefield and download DesertCombat 0.7 now
quote:hoe kun je in godsnaam zandzakken bouwen?
Op zaterdag 12 april 2003 18:27 schreef L.Denninger het volgende:
Sinds deze mod speel ik geen normale '42 of RTR meerFenomenaal - die helikopters, daar doe je helemaal niks tegen!
Zandzakken bouwen om tanks in te sluiten is ook zo'n leuke tactiek.
Anyone else ook gek van deze mod ..?
Weet iemand misschien een snelle server zonder gezeur?
Het zier er namelijk wel leuk uit.
quote:http://www.gamershell.com
Op zaterdag 7 februari 2004 16:28 schreef SHERMAN het volgende:
Ik moet me over al registreren om dat ding te downloaden
En dan zitten de servers weer vol en word ik de wacht gezet.Weet iemand misschien een snelle server zonder gezeur?
Het zier er namelijk wel leuk uit.
snelle servers
Maar jah ik download hem toch maar en haal ik volgende week wel de orginele.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 17:13 schreef SHERMAN het volgende:
Herriner met net dat ik hem wel is eerder had gedownload.
Maar niet kon doen omdat ik een kopie had.
Begon het net zo erg bij me te jeuken om hem toch te doen, dus ik stad in gefietst is dat ding nergens meer te krijgenMaar jah ik download hem toch maar en haal ik volgende week wel de orginele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |